quote:Ajax wacht besluit Gabri en Davids af 1 juni 2006
Edgar Davids De door Ajax begeerde middenvelders Edgar Davids en Gabri hebben een aanbieding van de Amsterdamse club in beraad. Dat liet de nieuwe coach Henk ten Cate donderdagavond doorschemeren op tv-zender Talpa. "Dat zijn twee hele interessante spelers voor Ajax", aldus de 51-jarige trainer. "Het is nu afwachten wat zij zullen doen."
Gabri (Barcelona) en Davids (Tottenham Hotspur) staan al enige tijd op het verlanglijstje van Ajax. Ten Cate werkte in het verleden al intensief samen met beide spelers als assistent-trainer van Barça.
Jawel, maar toen zat jij niet op te lettenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat een gelul, dat werd helemaal niet gezegd.
Maar dat hebben ze wel. Is al langer bekend.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:12 schreef Cart_man het volgende:
Hij zei dat het interessante spelers waren voor ajax en dat ze veel konden betekenen voor ajax. Niet dat ze beide een aanbieding hadden gedaan.
Bij beiden moesten ze afwachten of ze voor Ajax zouden kiezen, dus op de aanbieding ingaan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:12 schreef Cart_man het volgende:
Hij zei dat het interessante spelers waren voor ajax en dat ze veel konden betekenen voor ajax. Niet dat ze beide een aanbieding hadden gedaan.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Davids niet voor het WK rond is, dan zit er het denk ik niet meer in.
Dat is puur gissen, pas als een van de partijen zegt dat het niet doorgaat geloof ik er niet meer in.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van uitstel komt afstel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is puur gissen, pas als een van de partijen zegt dat het niet doorgaat geloof ik er niet meer in.
Word daar inderdaad ook zo moe van, dat constante verdraaien van woorden...quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat een gelul, dat werd helemaal niet gezegd.
Hoezo?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |