Dat is al jaaaaaren zo in Belgie..quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:11 schreef yup het volgende:
Toyota ziekte heeft ook onze zuiderburen bereikt dus, omg
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:17 schreef Klonk het volgende:
Goeie site
wel grappig dat die belgen zo'n voor de handliggend domein niet eerder hebben geclaimd
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:53 schreef errorken het volgende:
[..]
Ech niet, buiten lease GTS'jes
Maar die cool ! En hebben geen nood aan zulke clubs.
Als je bedenkt dat zelf www.fordcosworth.be vrij WAS tot januari..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:17 schreef Klonk het volgende:
Goeie site
wel grappig dat die belgen zo'n voor de handliggend domein niet eerder hebben geclaimd
Heb je hem ook weer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:50 schreef DS4 het volgende:
Het is gebruikelijk om te schoppen tegen een merk/club welke net een treetje hoger staat. Zo schopt Feyenoord tegen Ajax en Ajax weer tegen PSV.![]()
Toyota-rijders zien kennelijk Opel dus als net een treetje hoger. En eigenlijk klopt dat wel: allebei saaie burgerbakken, maar Opel is tenminste niet Japans.
Wil je het ontkennen dan? Let maar op: op een Opel zie je een pissend ventje op een VW logo, de Subaru WRX heeft een pissend ventje met het porsche-beeldmerk.quote:
Wat jij wiltquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wil je het ontkennen dan? Let maar op: op een Opel zie je een pissend ventje op een VW logo, de Subaru WRX heeft een pissend ventje met het porsche-beeldmerk.
Kennelijk vinden Belgische Toyotaliefhebbers Opel wel een merk om naar op te kijken. En ach, vanaf een diep dal is een heuveltje ook een hoge berg zal ik maar zeggen...![]()
Jij ziet wel eens een Lamborghini rijden met een pissend ventje op een Lada logo?quote:
Je denkt toch niet dat ik hier serieus op in ga hoop ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij ziet wel eens een Lamborghini rijden met een pissend ventje op een Lada logo?
jammer alleen dat een Toyota geen koppel onderin heeftquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef HaerdenC het volgende:
mijn god ... er staat boven van waar het komt ... lezen is ook een vak :-) ik ben gewoon niet te spreken over de rottende niet vooruitgaande, kosten makende, lelijke astra van mijn vriendin ... en .. TERRECHT.
Bij het laatste garagebezoek heb ik expliciet tegen de dealer gezegd dat als er nu nog 1 ding aan kwam deze maand ... ik de auto onmiddelijk weg doe en vervang door een occassie toyota. De dealer zei daarop ... "Dat kan ik begrijpen"
Eerlijk is eerlijk, een Opel rijdt ook voor geen meter...quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
jammer alleen dat een Toyota geen koppel onderin heeft
Ik stel jou eerlijkheid zeer op prijs.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, een Opel rijdt ook voor geen meter...
Hangt van de Opel af.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, een Opel rijdt ook voor geen meter...
Joekie Joekie?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef yup het volgende:
[..]
Hangt van de Opel af.
Astra GSi 16v, Opel Calibra etc. rijden best wel strak...
Astra G sport met fabrieksaf sport onderstel rijd ook serieus goed (dat was wel beter dan mijn E30 met joekie joekie banden)
Dat was het enige wat Japans was aan me E30quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Joekie Joekie?
Dat is zeker Japans
Maar je wil er niet in gezien worden... zeker niet in een calibra, brrrr....quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:09 schreef yup het volgende:
Astra GSi 16v, Opel Calibra etc. rijden best wel strak...
Standaard Astra GSi 16v vind ik niet echt sjonny maar dan moet ie echt standaard zijn dus ook de einddemper en velgen etc.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar je wil er niet in gezien worden... zeker niet in een calibra, brrrr....
Wij hebben een andere smaak merk ik...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:27 schreef yup het volgende:
Standaard Astra GSi 16v vind ik niet echt sjonny maar dan moet ie echt standaard zijn dus ook de einddemper en velgen etc.
Calibra zelfde verhaal, geen spoiler, geen rare shit erop en het ding ziet er redelijk ok uit.
Zelfs van de Kadett heb je nog ongepimpte versies... Alhoewel ze zeer zeldzaam zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wij hebben een andere smaak merk ik...
Maar dan iets anders: zijn er nog niet ge-pimpte Astra GSI's en Calibra's?
Vreemd, dat gevoel heb ik bij de meeste Opel's juist wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:27 schreef Giem het volgende:
Geen mij maar een opel.. heb ik niet het gevoel dat als ik de deur dicht gooi dat de andere aan de andere kant er uit valt..![]()
Tegen zo een Celica Carloz Saint kan je liever een Calibra 4x4 turbo doenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef HaerdenC het volgende:
enkele dingen recht zetten ...
Toyota 2.2 D4D ... 400 nm koppel en 177 pk ... ik weet geen enkele motor die beter doet in 2.2 ... toch zeker niet bij opel ...
De 1.7 van mijn vriendin heeft een variabele turbo die pas aan springt op 1800 toeren ... onderaan gaat het dus echt NIET vooruit ... heel ergerlijk als je een weg over moet of zo ...
en GSI etc ... kan ik ook zeggen ... zet maar eens langs een Supra ( 3.0 Bi turbo ... ) of bv langs een Celica Carloz Saint (4x4 permanent en 185 pk 2.0)
beetje flauwe discussie ...
appels en peren.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef HaerdenC het volgende:
enkele dingen recht zetten ...
Toyota 2.2 D4D ... 400 nm koppel en 177 pk ... ik weet geen enkele motor die beter doet in 2.2 ... toch zeker niet bij opel ...
De 1.7 van mijn vriendin heeft een variabele turbo die pas aan springt op 1800 toeren ... onderaan gaat het dus echt NIET vooruit ... heel ergerlijk als je een weg over moet of zo ...
en GSI etc ... kan ik ook zeggen ... zet maar eens langs een Supra ( 3.0 Bi turbo ... ) of bv langs een Celica Carloz Saint (4x4 permanent en 185 pk 2.0)
beetje flauwe discussie ...
*kuch* Lotus Omega *kuch*quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef HaerdenC het volgende:
Dat is geen ras Opel maar een Lotus Opel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
*kuch* Lotus Omega *kuch*
(dat ik het ooit nog eens voor Opel op zou nemen...)
Lotus heeft aan die Opel gesleuteld, maar Lotus was (en is) gewoon eigendom van Opel (althans GM). Een AMG Mercedes noemen we ook nog steeds Mercedes.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Dat is geen ras Opel maar een Lotus Opel.
Die overigens niet veel sneller is dan de Supra.
Wel een gave auto (zeker voor z'n tijd)
Zo een ding is echt wel behoorlijk wat sneller dan een Supra die dingen zijn bizar snel...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat is geen ras Opel maar een Lotus Opel.
Die overigens niet veel sneller is dan de Supra.
Wel een gave auto (zeker voor z'n tijd)
definieer "tering geluid" eensquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:52 schreef Jimmeh het volgende:
Leuk dat Toyota een diesel blokkie met nette specs heeft gemaakt, maar wat een tering geluid maken die blokken.
377 zegt veel, 550nm zegt minderquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:07 schreef yup het volgende:
[..]
Zo een ding is echt wel behoorlijk wat sneller dan een Supra die dingen zijn bizar snel...
377 pk zegt weinig, 550nm zegt meer...
Ze lopen ook zo 295 ofzo op de teller (topsnelheid is 280 echte km/u ofzo...)
Trek m door naar 4000/4500 toerenquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
definieer "tering geluid" eens
Ik hoor namelijk in de auto bijna niets.
Wel grappig, hebben ze een diesel met goede specs, is het geluid weer niet goed
ja....quote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:41 schreef Inorbit het volgende:
beetje jammer alleen dat toyota zijn auto's alleen laat designen door zwangere huisvrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |