Liever niet, dat impliceert namelijk dat landzaat speelt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:05 schreef FloggingMolly het volgende:
NL: Landzaat
En bovendien neemt Nistelrooij hem gewoon, vermoed ik.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 02:23 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Liever niet, dat impliceert namelijk dat landzaat speelt.
Ik weet niet of Riquelme betrouwbaar is. Hij miste tegen Arsenal nog een penalty (een onterecht penalty welteverstaan).quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:25 schreef WeebI het volgende:
Spanje: Torres.
Duitsland: Ballack
Argentinië: Riquelme
Liever niet, dat impliceert dat van Nistelniks speelt!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:49 schreef Maravilla het volgende:
[..]
En bovendien neemt Nistelrooij hem gewoon, vermoed ik.
Van Nistelrooij is de beste spits in de selectie. Die hoort dus gewoon te spelen. Wie wil jij er anders neerzetten?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:14 schreef bellingerII het volgende:
[..]
Liever niet, dat impliceert dat van Nistelniks speelt!!
Kuijt is beter.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:54 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Van Nistelrooij is de beste spits in de selectie. Die hoort dus gewoon te spelen. Wie wil jij er anders neerzetten?
quote:
Geloof dat bij Tsjechie Jankulovski ze altijd neemt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ik zou zeggen:
DUI: Michael Ballack
CRI: Paulo César Wanchope
POL: Maciej Zurawski
ECU: Agustin Delgado
ENG: Frank Lampard
PAR: Carlos Paredes
T&T: Stern John
ZWE: Henrik Larsson
ARG: Juan Román Riquelme
IVK: Didier-Yves Drogba
NED: Ruud van Nistelrooij
S&M: Predrag Djordjevic
MEX: Zinha
POR: Pauleta
IRN: Mehdi Mahdavikia
ANG: Akwá
ITA: Andrea Pirlo
TSJ: Jan Koller
VS: Landon Donovan
GHA: Stephen Appiah
BRA: Ronaldinho Gaúcho
AUS: Harry Kewell
KRO: Darijo Srna
JAP: Shunsuke Nakamura
FRA: Zinedine Zidane
TOG: Emmanuel Sheyi Adebayor
ZWI: Alexander Frei
ZKO: Ji-Sung Park
TUN: Santos
SPA: Fernando Torres
SAU: Yasser Al Qahtani
OEK: Andriy Shevchenko
Is ook niet zo vreemd he als je er dan superveel moeten nemen bij zijn club of land.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:11 schreef tong80 het volgende:
Van Nistelrooij heeft er veel gemist in zijn carriere. Doe maar Van Persie
Wanneer dan???????quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:36 schreef Skwish het volgende:
[..]
Zelfs landzaat mist weleens een penalty.
Hij miste tot 2004 nooit maar miste ook tegen AZ bijvoorbeeld en dat was een erg belangrijkequote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Riquelme betrouwbaar is. Hij miste tegen Arsenal nog een penalty (een onterecht penalty welteverstaan).
Dit jaar schoot hij in de UEFA Cup op de paal, en hij heeft er eens eentje tegen een amateurclub gemist...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 04:01 schreef marcito het volgende:
Wanneer dan???????
Dat zou ook goed kunnen. Ze hebben er een paar die het kunnen, Rósicky deed het toen tegen Oranje bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:58 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Geloof dat bij Tsjechie Jankulovski ze altijd neemt.
Wie denk jij dat het gaat doen voor Zweden dan? Ljungberg of Ibrahimovic? Of Svensson?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:57 schreef Dos37 het volgende:
Ook denk ik niet dat Larsson ze zal nemen voor Zweden.
Ibrahimovic zeker niet. Ik denk dat Ljungberg ze gaat nemen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie denk jij dat het gaat doen voor Zweden dan? Ljungberg of Ibrahimovic? Of Svensson?
Uhhh de topscorer misschien ...? En uh van Nistelniks is echt geen goeie spits, heb hem zondag weer van dichtbij bezig mogen zien .... prutser.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:54 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Van Nistelrooij is de beste spits in de selectie. Die hoort dus gewoon te spelen. Wie wil jij er anders neerzetten?
2001/02 Manchester United 32 23 Premiershipquote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:16 schreef bellingerII het volgende:
[..]
Uhhh de topscorer misschien ...? En uh van Nistelniks is echt geen goeie spits, heb hem zondag weer van dichtbij bezig mogen zien .... prutser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |