mwoah, ik heb zo'n vermoeden dat het gewoon een act van hem is, en hij expres zich voordoet als randdebiel. En dat getuigt van net iets meer lef dan je helemaal het mannetje of vrouwtje voelen omdat je 3000 reacties in je fobo hebt.quote:
hendig sjieke kwark.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:04 schreef attieboy het volgende:
hoe heet dat kwark/yoghurt ook alweer dat je hebt in de smaken citroen,perzik, vanille, bosvrucht en eentje met van die kleine chocoladesmaakjes erin? Ze hadden een naam maar ik kom er maar niet op.
On:
TS heeft met het openen van dit topic alleen maar meer aandacht besteedt aan deze Maikuuul, wie hij ook mag zijn
Onder welk gebergte heb jij de afgelopen tijd gelegen?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:04 schreef attieboy het volgende:
hoe heet dat kwark/yoghurt ook alweer dat je hebt in de smaken citroen,perzik, vanille, bosvrucht en eentje met van die kleine chocoladestukjes erin? Ze hadden een naam maar ik kom er maar niet op.
On:
TS heeft met het openen van dit topic alleen maar meer aandacht besteedt aan deze Maikuuul, wie hij ook mag zijn
vertel me dan meteen wat hem zo beroemd heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:23 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Onder welk gebergte heb jij de afgelopen tijd gelegen?![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/Maikuuulquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:44 schreef attieboy het volgende:
[..]
vertel me dan meteen wat hem zo beroemd heeft gemaakt.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |