quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
jaja! namen van aardige mensen onthoud ik altijd(kwijlgehalte: +10)
Vertel, waarom zou ik moeten oprottenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je krijgt een tientje als je oprot![]()
jij wilde niet buurten op bedquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ja daag niet met jou! jij neukt maar lekker met je meisje!
naja tegen mij dan in ieder gevalquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik & aardig, sorry maar ik kan soms ook wel eens niet aardig zijn hoor
pff daluk heb ik het nog gedaan zeg! btw je staat niet voor mijn huis.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:06 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jij wilde niet buurten op bed![]()
krijg ik nu op mijn donder omdat jij uitlokt dat ik zoets zeg?![]()
uuuuuuuuuuuuuh... omdat appel!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik & aardig, sorry maar ik kan soms ook wel eens niet aardig zijn hoor
[..]
Vertel, waarom zou ik moeten oprotten
Je hebt wel even gekekenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:07 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
pff daluk heb ik het nog gedaan zeg! btw je staat niet voor mijn huis.
Tegen jou wel jaquote:
nee hij zegt dat ie er met laptop staat, maar ik zie hier dat mijn accespoint niet eens aanstaatquote:
Geen reden? Oke dan blijf ikquote:
neej ik zit nu met jullie pa op de bank te buurten en naakt kinder foto's van jou te bekijken..quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:07 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
pff daluk heb ik het nog gedaan zeg! btw je staat niet voor mijn huis.
somebody remove this guys AGAIN!!! *puke*quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:09 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
neej ik zit nu met jullie pa op de bank te buurten en naakt kinder foto's van jou te bekijken..
vroeger in badje was je ook al een scheetje![]()
bij de buren!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:09 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nee hij zegt dat ie er met laptop staat, maar ik zie hier dat mijn accespoint niet eens aanstaat
Die liggen in de winkelquote:
koffieboonquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wat voor een?
want ik lust geen sperziebonen en snijbonen![]()
lekkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wat voor een?
schijf ze maar onopvallend van je bord en stuur het maar op naar mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wat voor een?
die zijn wel heel lekker... vooral als je ze eerst vermaalt en dan filtert met heet water...quote:
nee hoor... ik lees graagquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
iedereen eten?
heb ik al gedaan!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
iedereen eten?
ik haat postbodesquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je moet postbode worden... net als die kloon van BrauN... die SiemenS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |