Danku!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:00 schreef JumperJack het volgende:
[..]
doe ik(ook kan je het zelf gewoon doen
![]()
)
en heb je geen eigen banen gemaakt en op TMX gezet??![]()
-edit- bij het volgende deel sta je erbij![]()
Verstandig, voorhetzelfde geldt de hele OP naar de spreekwoodelijke mallemoerenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:08 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Danku!
Ik deed het niet zelf omdat ik niet zomaar zonder wat te zeggen vanalles wil veranderen.![]()
iddquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Verstandig, voorhetzelfde geldt de hele OP naar de spreekwoodelijke mallemoeren![]()
![]()
Welkom BTW![]()
![]()
Same herequote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:19 schreef JumperJack het volgende:
kunnen jullie ook geen servers vinden?? => could not search, http error
![]()
Danku, een goed begin is het halve werk, dus gelijk een http error...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Verstandig, voorhetzelfde geldt de hele OP naar de spreekwoodelijke mallemoeren![]()
![]()
Welkom BTW![]()
![]()
want de minimum ranking is daar 1000 => 2332-1000 = 1332, 1332/2 = 666quote:Your current ranking is 2332
2345 ofzo. paar plaatsen gedaald. en wat was DAT mooi gisteren. iedereen kon van de server af en niemand erop. dus er waren 2,5 uur lang 20 plaatsen vrij op linksmaiquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:05 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha inderdaad, hoe bedenk je het![]()
Waar sta je nu ergens JJ?
Ligt het nou aan mijn computer, of kan ik niet joinen?quote:Het Fok! Team
Ga naar deze site: https://www.trackmanianations.com/indexUk.php#LadderTeam, scroll naar beneden en vul in:
Team: [Fok!]
Password: 12345
Klik je op join, en dan doen we mee met de officiele ladder!
Ik zal er eens kijken vanmiddagquote:
haha prachtig. ik zal daar vanavond misschien ff komen kijken. als ik tijd heb dusquote:Op donderdag 8 juni 2006 00:36 schreef Oldbie het volgende:
Afgelopen weekend, toen ik mijn server weer had opgestart, kwam hij in zuid afrika terecht.
Hij liep meteen vol en mensen waren echt erg enthousiast en ze vroegen of ik permanent een server neer wou zetten omdat ze maar 1 server hadden. Dat heb ik dus gedaan. Compleet met database en records. Er zijn inmiddels degelijke records gereden en ze vroegen net wanneer ik mijn "clan members" daarheen ging halen....
Bij deze dus. Zoek even naar land RSA een rij een paar mooie records....ik kan er gewoon niet tegenop. Het zijn gewoon de Fok! tracks (met 3 Ganjarider tracks). Je moet vooral kijken naar {XL}Turbo en Unc1354m.exe Dat zijn de spelers met de meeste records. Ook een speler met naam >PCF< SickyWacky is vrij goed maar hij zit er niet zo vaak.
Kick some ass
Op KTD lukt het ook wel jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:34 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nou vliegje. langzaam komt linksmai voor mij in zicht... over 2 weken heb ik vakantie(als ik niets zou moeten herkansen
![]()
maar op KTD toch ook wel ff 2x 70 punten gehaald ofzo
gaat daar wel snel als er 99 mensen aanwezig zijn
![]()
zitten een paar vervelende tussen (G-1) maar als je die goed lukt en de anderen niet leidt dat ook tot puntenquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op KTD lukt het ook wel jaAlleen ik vind die tracks zo enorm kut
Brown Stains, Black Velvet en Dutch Delightquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:34 schreef JumperJack het volgende:
[..]
haha prachtig. ik zal daar vanavond misschien ff komen kijken. als ik tijd heb dus![]()
ganjarider is my speciality
welke van hem staan erop. black velvet, sticky tarmac, brown stains ofzo
![]()
nou vliegje. langzaam komt linksmai voor mij in zicht... over 2 weken heb ik vakantie(als ik niets zou moeten herkansen
![]()
maar op KTD toch ook wel ff 2x 70 punten gehaald ofzo
gaat daar wel snel als er 99 mensen aanwezig zijn
![]()
Ik heb het gisteren ff geprobeerd maar de records daar zijn best nog wel scherp.quote:
dat zullen we nog wel eens zienquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:06 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren ff geprobeerd maar de records daar zijn best nog wel scherp.![]()
Wat een leuk toeval, zal d'r eens kijken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:36 schreef Oldbie het volgende:
Afgelopen weekend, toen ik mijn server weer had opgestart, kwam hij in zuid afrika terecht.
Hij liep meteen vol en mensen waren echt erg enthousiast en ze vroegen of ik permanent een server neer wou zetten omdat ze maar 1 server hadden. Dat heb ik dus gedaan. Compleet met database en records. Er zijn inmiddels degelijke records gereden en ze vroegen net wanneer ik mijn "clan members" daarheen ging halen....
Bij deze dus. Zoek even naar land RSA een rij een paar mooie records....ik kan er gewoon niet tegenop. Het zijn gewoon de Fok! tracks (met 3 Ganjarider tracks). Je moet vooral kijken naar {XL}Turbo en Unc1354m.exe Dat zijn de spelers met de meeste records. Ook een speler met naam >PCF< SickyWacky is vrij goed maar hij zit er niet zo vaak.
Kick some ass
| 1 2 3 | err wat zou dit zijn :) ?> |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |