TerugVindPostquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:43 schreef Loki.Nya het volgende:
Bad proxy bullshit.. ik heb er ook last van dus ik denk dat we gewoon ff moeten wachten ofzo.
Ik wil spelen..
Ah.. en waar staat tvp voor *forumnoob*![]()
gemerktquote:
Ik vindt het prima.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:07 schreef e-wok het volgende:
KREE
Ik ben een nieuwe baan aan het afronden, deze is geschikter voor de server dan 'aFeelingThatLasts', dus ik zou liever mn nieuwe track zien...Ik haal de poll zsm weg, en voeg een link toe. Ik neem aan dat mijn nieuwe track wel zonder poll kan, omdat ie beter is
@ firefly: die linksma server? daar ben ik gebanned(nadat ik er iets van 150 punten heb gehaald)
Ja, die. Ik heb er een halfuur in gezeten, ben een paar keer in de top-5 geeindigt, had iets van 300 punten gehaald, en toen werd ik gekicktquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:07 schreef e-wok het volgende:
@ firefly: die linksma server? daar ben ik gebanned(nadat ik er iets van 150 punten heb gehaald)
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:47 schreef Fir3fly het volgende:
Zo, heb ook weer een nieuwe track gemaakt.
TechniX op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
En dit ook nog: ()
[..]
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:51 schreef GeilSpookje het volgende:
SpookTraffic op de server?
» Ja
» Nee
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=165605#auto
Gaan nu op de server. Binnenkort haal ik ook weer wat laagscorende tracks van de server zodat er niet teveel banen op komenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:38 schreef e-wok het volgende:
KREE, WIL JE IPV 'aFeelingThatLasts' de volgende track op de server zetten?
[afbeelding]
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=211351#auto
Ga ik nu doenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:55 schreef insan3 het volgende:
@kree 'nd oldbie
Willen jullie op jullie servers [Fok!]ITUPv2 vervangen door v3. Er zat een cut in en nu niet meer
Ik heb me ook maar ff geregistreerd op TMX. Daar staat mijn track nu ook. Awards geven mag altijd![]()
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=209308#auto
Ook gedaan...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:01 schreef Fir3fly het volgende:
Kree, ik heb Space Odyssey ook even geupdate, de cut is weg en verder nog wat aanpassinkjes. Zou deze vernieuwde versie in plaats van de oude kunnen?
Klik
Topquote:
Als ik $FFF[Fok!]$08FRikkert wil doen (dus $FFF[Fok!]$08Fnickname met nickname Rikkert), past de t er niet op, dus dan krijg je Rikker, terwijl ik toch mensen met langere namen zie, hoe kan dat?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:20 schreef e-wok het volgende:
rikkert, als je zo nu en dan op de server komt is het al goed...in de 1e post staat wel hoe je je kleuren moet fixen
- ga naar "Internet"quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:31 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Als ik $FFF[Fok!]$08FRikkert wil doen (dus $FFF[Fok!]$08Fnickname met nickname Rikkert), past de t er niet op, dus dan krijg je Rikker, terwijl ik toch mensen met langere namen zie, hoe kan dat?
Bedankt!quote:Op zondag 4 juni 2006 08:47 schreef JumperJack het volgende:
[..]
- ga naar "Internet"
- ga naar "Show all Servers"
- ga naar "Advanced Options" (in het linker tabblad)
- ga naar "Account"
- verander daar je nickname, want daar past ie wel, en druk op OK
- nu kun je gaan spelen met de lange nickname
- daarna elke keer voordat je weer gaat spelen (inclusief van server wisselen) op account drukken waar je lange nickname staat en gelijk op OK drukken (2 klikjes, absoluut niet veel werk)
kan iemand dit misschien in de OP zetten?? ik zal wel kijken of ik er nog tijd voor heb in dit I-net cafeals ik het er nog in heb gezet meldt ik het hier nog wel
![]()
-edit- het staat in de OP!!!![]()
Met een lange naam is het helaas niet mogelijk om bij mij op de server de "/" commands te gebruiken.quote:Op zondag 4 juni 2006 10:56 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Bedankt!
Wel vreemd trouwens dat het daar wel kan...
iddquote:Op zondag 4 juni 2006 23:34 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg kree, Space Odyssey staat er 2 keer op, ben je de oude er vergeten af te halen?
echt niet??quote:Op zondag 4 juni 2006 14:14 schreef kree het volgende:
[..]
Met een lange naam is het helaas niet mogelijk om bij mij op de server de "/" commands te gebruiken.
In de nieuwere versie van de server software is dit probleem opgelost. Ik zal van de week eens kijken of ik de boel kan upgraden.
Werkt nogsteeds niet bij mij, maar om dat nou elke keer te melden is ook weer zoiets.quote:Op maandag 5 juni 2006 09:33 schreef JumperJack het volgende:
[..]
echt niet??want dan ben ik, en iedereen met een lange naam in de clan nogal anders, want hier doen ze het wel allemaal hoor
![]()
![]()
(ik weet niet zeker of niemand hier last van heeft, maar ik weet iig wel dat ik er al 4 weken ofzo niets meer over gehoord heb op de server)
Waar heb je gespeeld firefly? op de linksmai boostserver?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:11 schreef Fir3fly het volgende:
Woei, ben al rank 862, het gaat de goede kant op![]()
[afbeelding]
Die sig zal zo wel updaten
Jep.quote:Op maandag 5 juni 2006 15:46 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Waar heb je gespeeld firefly? op de linksmai boostserver?
quote:Op maandag 5 juni 2006 14:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Werkt nogsteeds niet bij mij, maar om dat nou elke keer te melden is ook weer zoiets.
hoe lang duurt het voordat je gekicked wordt van de linkmai server als je een rank van 2500 hebt?? en wordt je dan gekicked of zonder pardon gebannedquote:
volgens mij word je gebannedquote:Op maandag 5 juni 2006 16:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
hoe lang duurt het voordat je gekicked wordt van de linkmai server als je een rank van 2500 hebt?? en wordt je dan gekicked of zonder pardon gebanned*raden wat JumperJack van plan is*
![]()
![]()
KTD is ook niks meer aangezien de top 1000 daar weg is. Waar ze zijn weet ik niet. Niet op linksmai denk ik, daar kicken/bannen ze ook goede KTD spelers namelijkquote:Op maandag 5 juni 2006 16:16 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dan ga ik na de examenweek op KTD maar ff men rank <1000 maken voordat ik daar naartoe ga![]()
![]()
Alle topspelers zitten gewoon in de linksmai server hoorquote:Op maandag 5 juni 2006 16:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
KTD is ook niks meer aangezien de top 1000 daar weg is. Waar ze zijn weet ik niet. Niet op linksmai denk ik, daar kicken/bannen ze ook goede KTD spelers namelijk![]()
hoofdmenu => profilequote:Op maandag 5 juni 2006 16:26 schreef insan3 het volgende:
weet iemand je niet op een 1 of andere manier je land kunt veranderen. Ik rij voor spanje maar ik wil nederlands zijnIk was spanje doordat toen ik me acc maakte ik in een gemodde spaanse auto reed
toch maar linksmai danquote:Op maandag 5 juni 2006 16:18 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
KTD is ook niks meer aangezien de top 1000 daar weg is. Waar ze zijn weet ik niet. Niet op linksmai denk ik, daar kicken/bannen ze ook goede KTD spelers namelijk![]()
Ik heb je ingehaald trouwens op de NLranking![]()
http://tmn.forux.info/classement_pays.php?pays=NED&debut_classement_pays=135&debut_nations=0
ayy...quote:Op maandag 5 juni 2006 16:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Alle topspelers zitten gewoon in de linksmai server hoorEn je wordt niet gebanned als je joint, behalve als je hoger dan 2000 bent. Onder de 2000 mag je blijven, totdat de server vol raakt en ze gaan kicken.
quote:Your Current Ranking is 2669
![]()
[quote]Op maandag 5 juni 2006 16:38 schreef Fir3fly het volgende:
Tja Leroy zit op 425 ofzo![]()
Dat wordt de Dutch Boost ladder voor jou!quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat wordt de Dutch Boost ladder voor jou!
Haha dat snap ik zelf ook welquote:Op maandag 5 juni 2006 16:37 schreef JumperJack het volgende:
[..]
toch maar linksmai danen je hebt me niet alleen ingehaald in de NLranking slimbo, maar dan natuurlijk ook gelijk in de WorldRanking
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juni 2006 16:45 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Haha dat snap ik zelf ook wel![]()
Maar die WR ranking zegt me minder dan de NL ranking om eerlijk te zijn
quote:Op maandag 5 juni 2006 17:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
om eerlijk te zijn snap ik jou niet helemaal meer
![]()
| Forum Opties | |