abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juni 2006 @ 18:21:23 #276
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_38785154
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:19 schreef JumperJack het volgende:

[..]

[..]

err. waarom voel ik mij aangesproken
lol.....sinds ik een rounds server heb en geen time attack.....is de Fok! tracks only uit mijn servernaam verdwenen. Dat houdt in dat ik ook andere tracks accepteer......na controle
en ja JJ.....jou controleer ik 200%
pi_38785260
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:21 schreef Oldbie het volgende:

[..]

lol.....sinds ik een rounds server heb en geen time attack.....is de Fok! tracks only uit mijn servernaam verdwenen. Dat houdt in dat ik ook andere tracks accepteer......na controle
en ja JJ.....jou controleer ik 200%
ga jij nou maar weer voebbel kijken
pi_38796589
denk dat dit wel een recordje is op linksmai fun2 ACHT keer achter elkaar eerste te worden op een volle server met niet al te slechte spelers alleen jammer dat ik maar 10 punten per race kreeg
pi_38798675
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:17 schreef JumperJack het volgende:

[..]

Red Hot Chili Peppers, Artctic Monkeys, Franz Ferdinand,

Misschien The Rakes een keer proberen? maken ook wel leuke plaatjes
Of Stereophonics of Snow Patrol of the Kooks of Ok Go
pi_38800849
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:12 schreef kree het volgende:

[..]

Heb hem ontvangen. Ik zal het vanvond aanpassen
OK, dat wordt morgen. Het is al laat en heb al weer een paar biertjes op (vanwege de hitte natuurlijk).
Dus morgen update van tracks op de [Fok!] dedicated linux server.
Do what you love, love what you do!
pi_38804787
quote:
Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef Fittslickare het volgende:

[..]

Misschien The Rakes een keer proberen? maken ook wel leuke plaatjes
Of Stereophonics of Snow Patrol of the Kooks of Ok Go
stereophonics vind ik wat minder, maar die andere zal ik eens wat van gaan downloaden tnx

alle 45 albums die ik heb zijn trouwens origineel, en ik ben volgens mij nog de enige die ze niet brand/download

owja. ff heel erg offtopic als dat hier berhaupt kan ik heb zojuist gehoord dat ik een 6,5 voor de laatste toets frans heb gehaald en dat sluit ik dit jaar af. dus nu sta ik precies een 7,5 gemiddeld en dus een 8 op mijn eindexamenlijst ikke happy
  dinsdag 13 juni 2006 @ 11:57:49 #282
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38807095
quote:
Op maandag 12 juni 2006 18:17 schreef JumperJack het volgende:

[..]

en Jem, en Red Hot Chili Peppers, en Avril Lavigne, en Ashlee Simpson, en Kelly Clarkson, en Artctic Monkeys, en Black Eyed Peas, en Franz Ferdinand, en Beck, en ..........

(je las mijn onderschrift )

en nu geen reacties als "sterf?" ofzo, zoals ik andere topics kreeg toen ik mijn muzieksmaak uitte

en TechniX vind ik echt wel een leuke track
GMTA
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_38814125
een uur gespeeld op de echte linksmai server en gelijk 250 plaatsen gestegen sta nu ongeveer 1315e de eerste twee rondes die ik daar speelden echter was ik 5e en 3e!!!!!!! WAS IK NIET OFFICIAL en vliegje was er ook dus die heeft me mooi hierom uit kunnen lachen

maar ben daar wel eerste geworden op attack speed

ik zou nu al rond de rank 1000 zitten als die twee keer WEL official waren
  dinsdag 13 juni 2006 @ 15:59:42 #284
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_38815279
Leuk, zo'n rounds-server.
pi_38815893
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 15:59 schreef Evil_Koekje het volgende:
Leuk, zo'n rounds-server.
Ik doe hem ook alleen nog maar nu. Samen met ene lethal . Alleen jammer dat er weinig tracks zijn
  dinsdag 13 juni 2006 @ 16:59:11 #286
65997 Oldbie
pi_38817418
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:17 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Ik doe hem ook alleen nog maar nu. Samen met ene lethal . Alleen jammer dat er weinig tracks zijn
Ik ben overgehaald om het een Fok! tracks server te laten dus is de keus minder dan normaal......eeehm....anders maak je toch zelf een baantje? Hij mag er heus wel op hoor
  dinsdag 13 juni 2006 @ 17:56:44 #287
65997 Oldbie
pi_38819248
Trouwens...ik had een foutje gemaakt zag ik net.
Gisteren probeerde ik wat nieuws voor de server waardoor ik opnieuw op moest starten. Toen ben ik vergeten wat tracks weer toe te voegen......staan nu 23 ipv 13 tracks op
pi_38825224
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 16:59 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Ik ben overgehaald om het een Fok! tracks server te laten dus is de keus minder dan normaal......
Ah joh, maakt me ook niets uit hoor. Was gewoon een side-note
quote:
eeehm....anders maak je toch zelf een baantje? Hij mag er heus wel op hoor
Ik snap dat niet helemaal zeg maar. En dan moet je ook nog de media-tracker gebruiken waar ik al helemaal niets van snap dus dat zal helaas niet zo rap gaan. En daarbij krijg ik mijn eigen tracks al nt door de validatie heen

Maar ik vind het wel een topserver. Laat dat duidelijk zijn
pi_38829678
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Ah joh, maakt me ook niets uit hoor. Was gewoon een side-note
[..]

Ik snap dat niet helemaal zeg maar. En dan moet je ook nog de media-tracker gebruiken waar ik al helemaal niets van snap dus dat zal helaas niet zo rap gaan. En daarbij krijg ik mijn eigen tracks al nt door de validatie heen

Maar ik vind het wel een topserver. Laat dat duidelijk zijn
ach joh, de validatietijd maakt niets uit (denkt aan ziggyziggyziggy ) en de mediatracker heb je na drie baantjes wel onder de knie

en dan heb je altijd nog DEZE van BlaHiTiS nog (voor sunrise, maar voor nations werkt ie ook prima ) (hij ligt er trouwens ook soms uit )

veel succes als je iets gaat maken dan
pi_38832576
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:17 schreef JumperJack het volgende:

[..]

ach joh, de validatietijd maakt niets uit (denkt aan ziggyziggyziggy ) en de mediatracker heb je na drie baantjes wel onder de knie

en dan heb je altijd nog DEZE van BlaHiTiS nog (voor sunrise, maar voor nations werkt ie ook prima ) (hij ligt er trouwens ook soms uit )

veel succes als je iets gaat maken dan
Validatietijd boeit mij ook totaal niet

En die mediatracker is gewoon t onlogisch. En iets wat niet logisch werkt zal er ook nooit soepel ingaan dus het mediatracker verhaal vergeet ik gewoon. Misschien jammer voor jullie maar ik kan het gewoon simpelweg niet . Ik krijg alleen het beeld geschud
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:17:54 #291
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_38832602
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:17 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Validatietijd boeit mij ook totaal niet

En die mediatracker is gewoon t onlogisch. En iets wat niet logisch werkt zal er ook nooit soepel ingaan dus het mediatracker verhaal vergeet ik gewoon
Op zich wil ik het ook wel voor je doen, ik vind het wel leuk werk
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_38834648
Nou, zit iedereen goed vast?
Alhier is mijn eerste beginseltje te vinden. Inmiddels kunnen we al wat meer maar GanjaRider niveau is het nog lang niet

Over de track; Hij is precies zoals de naam luidt. Helemaal dreadfull. Bochten die niet lopen. Een halve looping die niet goed uitgelijnd is en sprongen waar je niet goed van wordt . Zie ook de beroerde auteurstijd
pi_38841864
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:12 schreef Tha_T het volgende:
Nou, zit iedereen goed vast?
Alhier is mijn eerste beginseltje te vinden. Inmiddels kunnen we al wat meer maar GanjaRider niveau is het nog lang niet

Over de track; Hij is precies zoals de naam luidt. Helemaal dreadfull. Bochten die niet lopen. Een halve looping die niet goed uitgelijnd is en sprongen waar je niet goed van wordt . Zie ook de beroerde auteurstijd
durf ik nu wel op de link te klikken...

en nog een grote tip: TMX

maak hier een account aan en upload daar je tracks. das veel makkelijker en verder kun je ze altijd nog aanpassen of weghalen
pi_38844436
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:59 schreef JumperJack het volgende:

[..]

durf ik nu wel op de link te klikken...

en nog een grote tip: TMX

maak hier een account aan en upload daar je tracks. das veel makkelijker en verder kun je ze altijd nog aanpassen of weghalen
Ik heb de TM-toolbar al in FF staan. En daarnaast is de track die ik hier gepost heb de allereerste die ik ooit gebouwd heb. Altijd leuk om nog eens te bekijken
pi_38846000
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 12:28 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Ik heb de TM-toolbar al in FF staan. En daarnaast is de track die ik hier gepost heb de allereerste die ik ooit gebouwd heb. Altijd leuk om nog eens te bekijken

als ik trouwens op de link klik en met de rechtermuisknop op Doel Opslaan Als druk kan hij de track alleen maar opslaan als HTML-bestand... ik doe volgens mij iets fout aangezien het een GBX-je moet zijn
pi_38847425
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:26 schreef JumperJack het volgende:

[..]

als ik trouwens op de link klik en met de rechtermuisknop op Doel Opslaan Als druk kan hij de track alleen maar opslaan als HTML-bestand... ik doe volgens mij iets fout aangezien het een GBX-je moet zijn
En als je er gewoon op klikt? Hier pakt ie hem gewoon met FF (once again )
pi_38848757
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:03 schreef Tha_T het volgende:

[..]

En als je er gewoon op klikt? Hier pakt ie hem gewoon met FF (once again )
dan krijg ik dit tekstbestand te zien:
quote:
GBXBUCR0$0$)0$…0$0$ 80oO,#FsZrtzaiCUA8QUhx6m6z431MeJ6@Stadiumr2ck Dreadfull†\¼@Day@@Nadeo 7  0$)0$@$lJO$h* L80oO, $)j\}\`# 0$PIKSl†\¼}P} XMMLl ] L|m \|ll|m ]  |Y}#L~`q\]p FsZrtzaiCUA8QUhx6m6z431MeJ6I@|StadiumYdr2ckh Dreadfull@DayI@xhNadeo TI}|`@\ RoadMainC@0x GTCurve2W@(,P 9+3¸@,@ p5-p Checkpoint | m 0˜TurboW=@)-)-||LoopRight¼[-@(=0 StartLine85 )8ampLow tt"D @´|l5d'`|H?8`4hˆ ƒ@#W[@¼y(HolePillar2—tu2—3¼#Gi@(L)H)LFront1PpVStretch´Hb(˜w@ |"ƒ |%~¼h1 SlopeBase2x`lnlDQua)|)-lp)-'ptm@||n @‘A(, l ~¤^l |`#) Platformtd–^ R@ )- )-)-)-)-)-l)d WallPub2  ]@h* $ Hi!PAny\Advertisement\Dynamic Ad3.ddsA p”_Z@ (Hx #I (HE I24•(H\< H5(HXE H5•(HT] I14(HX H5(H\^ H0”EJ@IaVTo~• OZ@ )-)-)-C2@snL?@|G,@(l~ )_ |ƒ`""x" YShapedDiag2 ¼[@‹ h pď )- x  h(_  '  )GT”x2Mirror¸— d LCa,tlXν'¤n l )))n6|  'w ),b;T‘)/|b;)½¼PX`A„('x"1´Finish…*!0,U."%/$%$4+TI( &0$
  woensdag 14 juni 2006 @ 15:16:32 #298
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_38850193
Ik speel het de laatste tijd ook weer af en toe. Moet ik me nog ergens aanmelden oid?
Ik was 1 van de eerste die dit spel als Fokker speelde, stond toen eens 80ste van nederland, dat waren nog es tijden...
Ik heet: [Fok!]MosPos, dat is goed toch?
pi_38856459
heee,
Ik heb ben ook heel creatief een track gaan maken,

http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=231881#auto

Kijk maar wat je er van vind.

trouwens mijn naam heeft nu ook mooi fok kleurtje --> hyssop

later!

[ Bericht 5% gewijzigd door schermutseling op 15-06-2006 15:06:59 ]
pi_38857627
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:24 schreef schermutseling het volgende:
heee,
Ik heb ben ook heel creatief een track gaan maken,

http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto#auto

[afbeelding]

Kijk maar wat je er van vind.

trouwens mijn naam heeft nu ook mooi fok kleurtje --> hyssop

later!
welkom Hyssop-smurf

ik zal je track straks proberen

-edit- klik eens op je eigen link als je op de pagina van je eigen track zit staat er bovenin "external link". kopier die link en plaats die hier. de andere werkt niet, want die is namelijk gelijk aan de homepage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')