lol.....sinds ik een rounds server heb en geen time attack.....is de Fok! tracks only uit mijn servernaam verdwenen. Dat houdt in dat ik ook andere tracks accepteer......na controlequote:Op maandag 12 juni 2006 18:19 schreef JumperJack het volgende:
[..]
[..]
err. waarom voel ik mij aangesproken![]()
![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:21 schreef Oldbie het volgende:
[..]
lol.....sinds ik een rounds server heb en geen time attack.....is de Fok! tracks only uit mijn servernaam verdwenen. Dat houdt in dat ik ook andere tracks accepteer......na controle
en ja JJ.....jou controleer ik 200%
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:17 schreef JumperJack het volgende:
[..]
Red Hot Chili Peppers, Artctic Monkeys, Franz Ferdinand,
OK,quote:Op maandag 12 juni 2006 18:12 schreef kree het volgende:
[..]
Heb hem ontvangen. Ik zal het vanvond aanpassen
stereophonics vind ik wat minder, maar die andere zal ik eens wat van gaan downloadenquote:Op maandag 12 juni 2006 23:59 schreef Fittslickare het volgende:
[..]
![]()
Misschien The Rakes een keer proberen? maken ook wel leuke plaatjes![]()
Of Stereophonics of Snow Patrol of the Kooks of Ok Go![]()
GMTAquote:Op maandag 12 juni 2006 18:17 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en Jem, en Red Hot Chili Peppers, en Avril Lavigne, en Ashlee Simpson, en Kelly Clarkson, en Artctic Monkeys, en Black Eyed Peas, en Franz Ferdinand, en Beck, en ..........
(je las mijn onderschrift
)
en nu geen reacties als "sterf?" ofzo, zoals ik andere topics kreeg toen ik mijn muzieksmaak uitte![]()
![]()
en TechniX vind ik echt wel een leuke track![]()
![]()
Ik doe hem ook alleen nog maar nu. Samen met ene lethalquote:
Ik ben overgehaald om het een Fok! tracks server te laten dus is de keus minder dan normaal......eeehm....anders maak je toch zelf een baantje? Hij mag er heus wel op hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik doe hem ook alleen nog maar nu. Samen met ene lethal. Alleen jammer dat er weinig tracks zijn
Ah joh, maakt me ook niets uit hoor. Was gewoon een side-notequote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben overgehaald om het een Fok! tracks server te laten dus is de keus minder dan normaal......
Ik snap dat niet helemaal zeg maar. En dan moet je ook nog de media-tracker gebruiken waar ik al helemaal niets van snap dus dat zal helaas niet zo rap gaan. En daarbij krijg ik mijn eigen tracks al nt door de validatie heenquote:eeehm....anders maak je toch zelf een baantje? Hij mag er heus wel op hoor
ach joh, de validatietijd maakt niets uit (denkt aan ziggyziggyziggyquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ah joh, maakt me ook niets uit hoor. Was gewoon een side-note
[..]
Ik snap dat niet helemaal zeg maar. En dan moet je ook nog de media-tracker gebruiken waar ik al helemaal niets van snap dus dat zal helaas niet zo rap gaan. En daarbij krijg ik mijn eigen tracks al nt door de validatie heen
Maar ik vind het wel een topserver. Laat dat duidelijk zijn
Validatietijd boeit mij ook totaal nietquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:17 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ach joh, de validatietijd maakt niets uit (denkt aan ziggyziggyziggy) en de mediatracker heb je na drie baantjes wel onder de knie
![]()
en dan heb je altijd nog DEZE van BlaHiTiS nog (voor sunrise, maar voor nations werkt ie ook prima) (hij ligt er trouwens ook soms uit
)
veel succesals je iets gaat maken dan
![]()
Op zich wil ik het ook wel voor je doen, ik vind het wel leuk werkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:17 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Validatietijd boeit mij ook totaal niet
En die mediatracker is gewoon t onlogisch. En iets wat niet logisch werkt zal er ook nooit soepel ingaan dus het mediatracker verhaal vergeet ik gewoon
durf ik nu wel op de link te klikken...quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:12 schreef Tha_T het volgende:
Nou, zit iedereen goed vast?
Alhier is mijn eerste beginseltje te vinden. Inmiddels kunnen we al wat meer maar GanjaRider niveau is het nog lang niet
Over de track; Hij is precies zoals de naam luidt. Helemaal dreadfull. Bochten die niet lopen. Een halve looping die niet goed uitgelijnd is en sprongen waar je niet goed van wordt. Zie ook de beroerde auteurstijd
Ik heb de TM-toolbar al in FF staan. En daarnaast is de track die ik hier gepost heb de allereerste die ik ooit gebouwd heb. Altijd leuk om nog eens te bekijkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:59 schreef JumperJack het volgende:
[..]
durf ik nu wel op de link te klikken...![]()
en nog een grote tip: TMX
maak hier een account aan en upload daar je tracks. das veel makkelijker en verder kun je ze altijd nog aanpassen of weghalen![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:28 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb de TM-toolbar al in FF staan. En daarnaast is de track die ik hier gepost heb de allereerste die ik ooit gebouwd heb. Altijd leuk om nog eens te bekijken
En als je er gewoon op klikt? Hier pakt ie hem gewoon met FF (once againquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:26 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
als ik trouwens op de link klik en met de rechtermuisknop op Doel Opslaan Als druk kan hij de track alleen maar opslaan als HTML-bestand...ik doe volgens mij iets fout aangezien het een GBX-je moet zijn
![]()
dan krijg ik dit tekstbestand te zien:quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En als je er gewoon op klikt? Hier pakt ie hem gewoon met FF (once again)
quote:GBXBUCR0$0$)0$…0$0$ 80oO,#FsZrtzaiCUA8QUhx6m6z431MeJ6@Stadiumr2ck Dreadfull†\¼@Day@@Nadeo 7 0$)0$@$lJO$h* L80oO, $)j\}\`# 0$PIKSl†\¼}P} XMMLl ] L|m \|ll|m ] |Y}#L~`q\]p FsZrtzaiCUA8QUhx6m6z431MeJ6I@|StadiumYdr2ckh Dreadfull@DayI@xhNadeo TI}|`@\ RoadMainC@0x GTCurve2W@(,P 9+3¸@,@ p5-p Checkpoint | m 0˜TurboW=@)-)-||LoopRight¼[-@(=0 StartLine85 )8ampLow tt"D @´|l5d'`|H?8`4hˆ ƒ@#W[@¼y(HolePillar2—tu2—3¼#Gi@(L)H)LFront1PpVStretch´Hb(˜w@ |"ƒ |%~¼h1 SlopeBase2x`lnlDQua)|)-lp)-'ptm@||n @‘A(, l ~¤^l |`#) Platformtd–^ R@ )- )-)-)-)-)-l)d WallPub2 ]@h* $ Hi!PAny\Advertisement\Dynamic Ad3.ddsA p”_Z@ (Hx #I (HE I24•(H\< H5(HXE H5•(HT] I14(HX H5(H\^ H0”EJ@IaVTo~• OZ@ )-)-)-C2@snL?@|G,@(l~ )_ |ƒ`""x" YShapedDiag2 ¼[@‹ h pď )- x h(_ ' )GT”x2Mirror¸— d LCa,tlXν'¤n l )))n6| 'w ),b;T‘)/|b;)½¼PX`A„('x"1´Finish…*!0,U."%/$%$4+TI( &0$
welkom Hyssop-smurfquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:24 schreef schermutseling het volgende:
heee,
Ik heb ben ook heel creatief een track gaan maken,![]()
http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto#auto
[afbeelding]
Kijk maar wat je er van vind.![]()
trouwens mijn naam heeft nu ook mooi fok kleurtje--> hyssop
later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |