ow misschien was muhammad_ali me voor danquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Burdie voelt zich heerlijk, kijk maar in hvjjn
Sla je slag!
ik denk het nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow misschien was muhammad_ali me voor dan
Voor dat geld wil ik er minimaal een self-exploding extremist bijquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het zijn dan ook allemaal moslims daar he
liefie_!quote:spinnie
Zoek een schaap.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:45 schreef Dickies het volgende:
Ik ben geyl.
Ik ga niet naar Egyptequote:
leen liefie_s fleshlightquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:45 schreef Dickies het volgende:
Ik ben geyl.
Ik neuk gewoon het liefste in de kut.quote:
Is en blijft toch wel het lekkerste . . .quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:48 schreef Dickies het volgende:
Ik neuk gewoon het liefste in de kut.
je doorzichtige poepgaatje, weetjewelquote:
ow hadden die dingen een naamquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
je doorzichtige poepgaatje, weetjewel
Jij hebt duidelijk nog nooit orale sex gehad met iemand die weet hoe het moet!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is en blijft toch wel het lekkerste . . .![]()
![]()
![]()
Vandaag even niet, ik ben drukquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:01 schreef dawg het volgende:
Oh, en beleven jullie ook de nieuwe seksuele revolutie op het grote boze internet?
wat moet ik daar voor doen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:01 schreef dawg het volgende:
Die TT.
Oh, en beleven jullie ook de nieuwe seksuele revolutie op het grote boze internet?
Horen dit soort conversaties ook bij cybersex?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit orale sex gehad met iemand die weet hoe het moet!![]()
![]()
![]()
ik had de aarsmiles nog niet gezien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:01 schreef dawg het volgende:
Die TT.
en burdie is er ook weerquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Horen dit soort conversaties ook bij cybersex?
Un wepkem kopûh, en dan juh tietuh latuh sien aan geile fentjes op emesen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat moet ik daar voor doen?
het klinkt wat eng
Nee, je moet meer in de richting denken aan die gesprekjes van jou en mij op msn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Horen dit soort conversaties ook bij cybersex?
Heb ik jou op msnquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, je moet meer in de richting denken aan die gesprekjes van jou en mij op msn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |