Das sexe discriminatie!quote:
stel je voor dat ik je 1 keer spank voor elk woord dat ontbreektquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik moet echt m'n schrijfopdracht afmaken, maar de inspiratie voor de laatse +/- 150 woorden is helemaal weg. Het is nog zooo weinig, maar het is er gewoon niet.
nee?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
stel je voor dat ik je 1 keer spank voor elk woord dat ontbreekt![]()
is dat motivatie?
leuk pakje.. trek je dat aan als we je weet wel gaan doen?quote:
jammerquote:
DEquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:29 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb DE oplossing, oh wat ben ik geniaal
nee daar kan ik niet af en toe glurenquote:
peeping_liefie_quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee daar kan ik niet af en toe gluren
Dat dronk ik ook nog wel eens, maar ik vind het toch lekkerder met tonicquote:
vertel dan vertel dan !!!! Twistje, ik sta op klappen van de spanningquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat kunnen we de rest niet aan doen!
Maar nee, geen Douwe Egberts.
Ik moet gewoon wat citaten in m'n stuk gooien en dan komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
vertel dan vertel dan !!!! Twistje, ik sta op klappen van de spanning
daar heb ik opzich wel zin in. Dit is echt een dag van niets. En het wordt niet beter deze weekquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Strik je veters en breek de tent af!
Kus me dan en bijt mijn tong afquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Strik je veters en breek de tent af!
je kwoot de SlowSex?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik moet gewoon wat citaten in m'n stuk gooien en dan komt het helemaal goed.
Ben je nu weer gelukkig?
Annie en Anna... you gots to be kiddin' me boyquote:
Dat was inderdaad puur toevalquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Annie en Anna... you gots to be kiddin' me boy
Gek, ik heb eigenlijk nooit echt over een naamswijziging nagedacht, maar ineens is het idee heeeeeel verleidelijk.quote:
Jij hebt je kansen verspeeld.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:52 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gek, ik heb eigenlijk nooit echt over een naamswijziging nagedacht, maar ineens is het idee heeeeeel verleidelijk..
ik geloof er niets van,quote:
stort je hart uit, wij vangen je wel opquote:
Okee. Je hebt gelijk. Maar mond dicht tegenover haar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik geloof er niets van,
daar heb je haar op uitgezocht
wanneer is de sluitingsdatum? vrijdag of zondag?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:04 schreef Burdie het volgende:
Woei, ik sta nog altijd 1e voor twee kamers.
maandag pas...quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wanneer is de sluitingsdatum? vrijdag of zondag?
dat ging toch per week als ik het goed heb onthouden.
Ja hequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
toch wel knap dat je voor 2 kamers eerste staat
Of een in jouw ogen te kleine kamer, kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja he.
Maar misschien zijn het wel rotkamers of in een achterlijke buurt..
Nee, ik heb toch gereageerd? Ik reageer niet op te kleine kamersquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of een in jouw ogen te kleine kamer, kan natuurlijk ook
tuinquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch gereageerd? Ik reageer niet op te kleine kamers.
Bovendien zit er bij beide kamers een gezamelijke woonkamer én een tuin.
Zeg dan meteen dat je met haar wilt rollebollen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tuin
als jij mij komt helpen verven help ik jou![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |