abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:05:47 #26
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_48568860
Één van de locaties op de Vierdaagsefeesten, met veel alternatieve en onbekende bands. Erg leuk altijd
pi_55025098
Dikke vette kick;

Inmiddels heeft The Girls de TMF Kweekvijver award gewonnen en is hun nummer Best Shot in de mega top 50 geweest. De single Best Shot is op dit moment verkrijgbaar bij o.a. Music Store.

Ze zijn al aardig commercialized. Toch leuk om die ontwikkelingen op de voet te kunnen volgen.

http://www.the-girls.nl
pi_55025252
Kutkick!
PS4 online: micro_nl
pi_55028114
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:40 schreef guitarist.nl het volgende:
Kutkick!
guitarist.nl, waarom ben je eruit gegaan/gekickt??? (of haal ik nu ouwe koeien uit de sloot)
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_55028166
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:42 schreef Gitarist het volgende:

[..]

guitarist.nl, waarom ben je eruit gegaan/gekickt??? (of haal ik nu ouwe koeien uit de sloot)
Is guitarist.nl er uit? En ik was nog trots dat ik met een opkomend artiest in 1 topic heb gepost.

pi_55028167
We lagen niet allemaal op 1 lijn!
En, ik vind het nog steeds niet jammer!
pi_55028279
Ze hebben inmiddels ook alweer een andere drummer!
pi_55028434
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Aha vandaar... tsja. Op die manier heb ik al vele bandjes versleten... zo gaat dat
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  dinsdag 4 december 2007 @ 10:18:52 #34
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_55028632
Toen guitarist.nl er nog in zat liet hij eens hun site zien. Zag er allemaal erg leuk uit en de muziek klonk wel, ook al is het mijn genre niet helemaal. Maar als ik die site nu kijk... vreselijk schreeuwerige TMF-troep is het geworden met een totaal nietszeggend liedje er bij. Helaas, afgegleden de commercie in.
Kan me goed voorstellen dat guitarist.nl er niet heel rouwig om is. Mijns inziens is zijn huidige band veel beter te pruimen. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_55028801
Jij hebt het goed!
pi_55036708
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 10:18 schreef Witchfynder het volgende:
Toen guitarist.nl er nog in zat liet hij eens hun site zien. Zag er allemaal erg leuk uit en de muziek klonk wel, ook al is het mijn genre niet helemaal. Maar als ik die site nu kijk... vreselijk schreeuwerige TMF-troep is het geworden met een totaal nietszeggend liedje er bij. Helaas, afgegleden de commercie in.
Kan me goed voorstellen dat guitarist.nl er niet heel rouwig om is. Mijns inziens is zijn huidige band veel beter te pruimen. .
1. Welke band is niet commercieel?
2. Speelt guitarist.nl, niet in IKC? Die stonden volgens mij in het blad Ted, en waren laatst te zien op TMF. Net zo commercieel dus, alleen zonder enig succes.
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
pi_55036962
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:46 schreef guitarist.nl het volgende:
Oh, vandaar dat jij je als eerste aanmeldde om in de clip mee te spelen. Viel tegen zeker toen je jezelf er niet in terug zag.

Het enige goede aan IKC is Charlot.
pi_55042385
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:05 schreef stoephoer het volgende:

[..]

Oh, vandaar dat jij je als eerste aanmeldde om in de clip mee te spelen. Viel tegen zeker toen je jezelf er niet in terug zag.

De clip opnemen was erg leuk!

En btw, behalve Robin zitten de rest van The Girls er ook haast niet in.

Edit: en ik werd gevraagd door Bas voor de clip!
Edit2: Dat we niet op 1 lijn lagen, neemt nog niet weg dat ik aardig goed bevriend ben met een aantal bandleden. En ik ze alles ook van harte gun. Maar dat ik het niet jammer vind.

[ Bericht 9% gewijzigd door guitarist op 04-12-2007 20:32:08 ]
pi_55042800
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:54 schreef beautiful_world het volgende:

[..]

1. Welke band is niet commercieel?
2. Speelt guitarist.nl, niet in IKC? Die stonden volgens mij in het blad Ted, en waren laatst te zien op TMF. Net zo commercieel dus, alleen zonder enig succes.
1. D'r zijn zat bandjes die alleen maar een keertje in de lokale kroeg willen spelen voor een kratje bier, en verder nooit!
2. IKC zonder succes? Dan moet je je toch wat beter inlezen! Ik ben best trots op wat we nu bereikt hebben!
pi_55042838
En nu genoeg gehapt!
pi_55043634
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:05 schreef stoephoer het volgende:

[..]

nou dankjewel maarreehhh de rest is ook goed hoor
pi_55044242
IKC is een geschenk van god
pi_55061111
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef borush het volgende:
IKC is een geschenk van god
pi_60039438
er staat een Fok!ker op Lowlands!
pi_62734316
Need update