binnenkort maar eens bestellen.quote:Op zondag 3 september 2006 22:08 schreef berent het volgende:
Ja, ik heb gewoon heel erg veel interesse in jeans, en dan met name in japanse.
In winkels hebben ze idd vaak geen verstand van spijkerbroeken.
Mijn kennis haal ik vooral van andere fora, tevens heb ik een leuk boekje thuis liggen, waar veel dingen instaan over de historie van jeans etc.
Berent de jeansexpert! hehequote:Op zondag 3 september 2006 22:08 schreef berent het volgende:
Ja, ik heb gewoon heel erg veel interesse in jeans, en dan met name in japanse.
In winkels hebben ze idd vaak geen verstand van spijkerbroeken.
Mijn kennis haal ik vooral van andere fora, tevens heb ik een leuk boekje thuis liggen, waar veel dingen instaan over de historie van jeans etc.
prikkie. vrije gift. Trek hem toch niet meer aan. ik zal eerst ff foto's op je mail zette! morgenmiddag!quote:Op zondag 3 september 2006 17:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
niet voor 180 euro natuurlijkwat wil je er voor hebben?
ik ga straks ff doen!quote:Op maandag 4 september 2006 13:34 schreef GSbrder het volgende:
okeey, ik heb zaterdag in een jolige bui een paar van mijn jeansjes gefotografeerd,
2 g-stars en een replay kon ik helaas niet uit de grote boze wasmachine redden, maar hier een
indicatie...
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06361/DSCF1690.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
van boven naar onder van links naar rechts:
merkloos
replay slacks (oud model)
merkloos
forecast non-denim
Nudie RRDG![]()
gsus ???
g-star studs loose
forecast premium
g-star ruger straight
volg mijn voorbeeld
maak nu een foto van je jeanscollectie
![]()
hoe actueel is jouw collectie?quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:27 schreef P-azz het volgende:
[afbeelding]
...
Dat waren de actuele jeans wel.
de armani is van 2005, de diesel 2004 ( maar blijft relaxed ), de jack jones beide 2005,quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:48 schreef GSbrder het volgende:
nette collectie hoormooie broeken
[..]
hoe actueel is jouw collectie?
mijn oudste broeken (bovenste rij + forecast onderste rij) zijn 2005,
de 2 g-stars zijn spring 2006, de gsus is summer 2006 en de nudie heb ik net gekocht
loop er eens een weekj ein en je zult al snel merken dat de stugheid eruit gaatquote:Op woensdag 6 september 2006 19:14 schreef One_conundrum het volgende:
vandaag een stugge ongewassen replay aangehad, maar deze zat een beetje stijf en strak(uiteraard). Hij zat in eerste instantie niet erg lekker en het zag er ook wat raar uit, maar op wat voor termijn wordt dit beter?
Ik heb trouwens weer geen nudie aangehad, misschien moet ik der toch maar es een passen, voor de rest was diesel en replay een drama. . .
tussen de 120 - 180 schat ik ( www.diesel.com )quote:Op donderdag 7 september 2006 21:34 schreef Thueske13 het volgende:
Wat kost een diesel jeans tegenwoordig? Heb er vroeger wel es eens ééntje gehad en ik zoek nu ook een nieuwe jeans. Zijn er winkels in maastricht waar ze deze verkopen?
Bijenkorf. Heeft echter niet alle nieuwste modellen. Ook de ' oude' Zathan niet.quote:Op donderdag 7 september 2006 21:34 schreef Thueske13 het volgende:
Wat kost een diesel jeans tegenwoordig? Heb er vroeger wel es eens ééntje gehad en ik zoek nu ook een nieuwe jeans. Zijn er winkels in maastricht waar ze deze verkopen?
De 572 van Levi zou geloof ik ook een hogere (en dus minder centenbak?) achterkant moeten hebben.quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:24 schreef Jojoortje het volgende:
[afbeelding]
Deze vind ik wel mooi! Ik heb altijd zoveel problemen met spijkerbroeken kopen! Ik heb hele lange benen en heb dus maat 36 nodig van lengtemaat. En als ik er 1 heb gevonden, dan gaapt de broek heel erg van de achterkant, want ik heb een holle rug! Ik heb 3 maand geleden een broek gekocht bij de mannenafdeling en die staat heel erg mooi! Beetje uitlopende pijpen en de broek gaapt niet van de achterkant! Staat super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |