Hm kan ik wel s doen, maar hoeft mij niet echt slank op de heupen te zijn, ik ben al erg smalquote:Op maandag 24 juli 2006 22:16 schreef jack4ya het volgende:
Aah... probeer dan de Georgia eens van America Today! Ook baggy maar valt mooi slank op de heupen... en idd goede lage zakken...
Vorige week was ik er en ik moet zeggen dat het een erg mooie winkel is. Alleen wel teringduur, maar ja dat weet je van blue blood. Ben benieuwd of ze aan sale doen in die winkel.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:59 schreef Stansfield het volgende:
Blue Blood heeft nu toch een winkel in de pc? Na mijn vakantie maar eens langsgaan om te kijken, want je zal je er wel scheel betalen voor een spijkerbroek.
Die wortelbroeken vind ik eigenlijk niks. Heb ik veel te stevige bovenbenen voor en dan ziet het er volgens mij echt niet uit.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:10 schreef P-azz het volgende:
Wortelbroeken!![]()
Thin FInn van Nudie![]()
Selvage wassingen![]()
Zwart![]()
( all stars eronder )
BWA! Die heb ik net zaterdag gekocht! En een Diesel... euh... Zarkx ofzo? Ik heb ze met 60% korting gekocht, anders veuls te duur, vind ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:45 schreef Zonnebril het volgende:
Ik heb inmiddels al 2 jaar de Diesel Hipper, geweldige broek! zo lang heb ik nog nooit met een broek gedaan..![]()
Johnny Q is in Amerika de walhalla, wortelbroeken wordt in Amerika gezien als DE trend op dit momentquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:45 schreef Zonnebril het volgende:
Ik heb inmiddels al 2 jaar de Diesel Hipper, geweldige broek! zo lang heb ik nog nooit met een broek gedaan..![]()
Laatst heb ik een zwarte skinny achtige jeans gekocht van hugo boss en die zit ook echt geweldig! Hij is ook lang genoeg net zoals de broeken van Armani Jeans, die zijn ook zo heerlijk goedlang![]()
Verder heb ik ook nog van die baggy modellen van replay, die zitten heerlijk maar zijn minder flatteus.
Nu heb ik trouwens een skinny jeans aan van Johnny Q! ook een geweldige jeans! Maar het merk kan ik nergens meer vinden![]()
shit is het zeker jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:57 schreef Maxxieh het volgende:
Hier is het nog in opkomst, maar ik gok dat het in de herfst 'de shit' gaat worden.
Ik loop voor, ik heb die broek al een jaarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:57 schreef Maxxieh het volgende:
Hier is het nog in opkomst, maar ik gok dat het in de herfst 'de shit' gaat worden.
Misschien een tip, loop eens een groot warenhuis binnen dan, bijvoorbeeld de bijenkorf, zeker op zaterdag letten ze toch niet echt op, Pak een paar broeken, loop naar de dames afdeling en pas er gewoon een paar.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:44 schreef Koningin het volgende:
Voor de dikkere mensen (vrouwen) onder ons, weten we dat het moeilijk is om een mooie jeans te vinden die niet te tuttig wordt. Laatst zei die Diane in haar programma Passion for fashion over mode dat het de moeite eens waard is om bij de mannenjeans te gaan kijken dan.
Heeft iemand dit wel eens geprobeert? Vind het zelf nogal vreemd om een winkel in te lopen en dan een mannenbroek te gaan passen.
Goeie tip! Ga het eens proberen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:15 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Misschien een tip, loop eens een groot warenhuis binnen dan, bijvoorbeeld de bijenkorf, zeker op zaterdag letten ze toch niet echt op, Pak een paar broeken, loop naar de dames afdeling en pas er gewoon een paar.
Bovendien zie je steeds vaker vrouwen in mannenkleding lopen.
Denk maar aan het oversides witte overhemd etc.
Succes!![]()
Dus als amerikanen en masse een tatto op hun neus zetten doe jij het ook?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef P-azz het volgende:
[..]
Johnny Q is in Amerika de walhalla, wortelbroeken wordt in Amerika gezien als DE trend op dit moment
Dat is een aanname. Hoe haal jij uit die tekst dat ik dat doequote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Dus als amerikanen en masse een tatto op hun neus zetten doe jij het ook?![]()
Echt, ik heb die dingen ook nog bij geen een man gezien. Niet bij ons op de campus, niet bij de Kuip, niet in de stad, nergens.
Bij 'n vrouw ziet het er 9 van de 10 keer gewoon al niet flatteus uit, bij 'n jongeman ziet het er ronduit belachelijk uit.
bronquote:Grote wasjes…
Iedere echte jeansfreak weet hoe die wel en niet met zijn favo kledingstuk om moet springen. Maar voor de jeans amateurs onder ons is Nudie Jeans zo aardig geweest om het een en ander op een rijtje te zetten. En dan niet in een silly, duf things-to-do lijstje. Nee, een heerlijk kleipoppetje animatiefilm vertelt je wat wel en niet te doen.
De freaks weten wel dat je je jeans zo min mogelijk moet wassen; broerlief van mijn Fashionscene wederhelft heeft zijn Nudie zelfs een jaar uit de greep van de wasmachine weten te houden! Verder moet je de broek natuurlijk altijd binnenstebuiten wassen, dat spreekt voor zich…
Klik hier om op de site van Nudie Jeans het hele verhaal in beeld voorbij te zien komen.
Ik krijg meteen zin om Wallace & Grommit weer eens op te zetten! (VM)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |