abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juli 2006 @ 22:16:23 #126
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_40146820
Aah... probeer dan de Georgia eens van America Today! Ook baggy maar valt mooi slank op de heupen... en idd goede lage zakken...
pi_40153650
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:16 schreef jack4ya het volgende:
Aah... probeer dan de Georgia eens van America Today! Ook baggy maar valt mooi slank op de heupen... en idd goede lage zakken...
Hm kan ik wel s doen, maar hoeft mij niet echt slank op de heupen te zijn, ik ben al erg smal Daarom ben ik ook zo blij met deze broek, lijkt net alsof ik meer kont heb Heb van america today wel n relaxte wijde witte broek,maar dat was gewoon hun eigen merk. Meltin'pot had ook wel stoere baggy broeken met een mooie donkere wassing, maar ik viel er tussenin qua maat
  dinsdag 25 juli 2006 @ 08:28:44 #128
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_40157281
Nou hij is niet aansluitend ofzo, het hangt wel los om je heupen, maar soms heb je van die baggy die "uit" gaan staan, dan is het net of je er iets (prop ofzo) onder hebt... of is dat juist wat je mooi vindt?
Deze heeft dat namelijk niet, en dat vind ik net mooi, wel los en ruim, maar niet uitstaand.

Hij is in 3 wassingen en hier in het dorp zijn ze momenteel voor bijna de helft. Deze Georgia is trouwens van hun eigen merk. Voor 4 tientjes heb je echt een leuke broek... Come to think of it, misschien haal ik er zelf nog wel 1.

Draag je 1 soort broek? Of vind je aansluitende modellen ook wel leuk? Dan is misschien de Lee Felton wat... Aansluitend tot ong knie, semi hoog (geeeeen centenbak), en dan een mooie flare/bootcut pijp. Echt een mooie sexy, vrouwelijke broek, vooral met een hak (laars ofzo) is die ook super. Maar dat is dus een heeeel ander soort model.

Zelf vind ik het leuk om verschillende stijlen te hebben.
pi_40286280
Mijn laatste aanwinsten:

2

pi_40336884
Blue Blood heeft nu toch een winkel in de pc? Na mijn vakantie maar eens langsgaan om te kijken, want je zal je er wel scheel betalen voor een spijkerbroek.
  zondag 30 juli 2006 @ 23:22:30 #131
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_40337719
Diesel heeft de nieuwe collectie ook online staan, binnenkort maar eens naar een Flagstore
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_41298619
Wortelbroeken!

Thin FInn van Nudie

Selvage wassingen

Zwart

( all stars eronder )
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 18:19:59 #133
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_41298835
Sinds kort de broeken van we are replay ontdekt.

zijn zwaar vet!

verder zit nudie jeans en J.C. Rags wel relaxed!
pi_41298862
quote:
Op zondag 30 juli 2006 22:59 schreef Stansfield het volgende:
Blue Blood heeft nu toch een winkel in de pc? Na mijn vakantie maar eens langsgaan om te kijken, want je zal je er wel scheel betalen voor een spijkerbroek.
Vorige week was ik er en ik moet zeggen dat het een erg mooie winkel is. Alleen wel teringduur, maar ja dat weet je van blue blood. Ben benieuwd of ze aan sale doen in die winkel.
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:10 schreef P-azz het volgende:
Wortelbroeken!

Thin FInn van Nudie

Selvage wassingen

Zwart

( all stars eronder )
Die wortelbroeken vind ik eigenlijk niks. Heb ik veel te stevige bovenbenen voor en dan ziet het er volgens mij echt niet uit.
pi_41299459
Ik heb inmiddels al 2 jaar de Diesel Hipper, geweldige broek! zo lang heb ik nog nooit met een broek gedaan..
Laatst heb ik een zwarte skinny achtige jeans gekocht van hugo boss en die zit ook echt geweldig! Hij is ook lang genoeg net zoals de broeken van Armani Jeans, die zijn ook zo heerlijk goedlang
Verder heb ik ook nog van die baggy modellen van replay, die zitten heerlijk maar zijn minder flatteus.
Nu heb ik trouwens een skinny jeans aan van Johnny Q! ook een geweldige jeans! Maar het merk kan ik nergens meer vinden
pi_41301884
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:45 schreef Zonnebril het volgende:
Ik heb inmiddels al 2 jaar de Diesel Hipper, geweldige broek! zo lang heb ik nog nooit met een broek gedaan..
BWA! Die heb ik net zaterdag gekocht! En een Diesel... euh... Zarkx ofzo? Ik heb ze met 60% korting gekocht, anders veuls te duur, vind ik.

Die Hipper lijkt trouwens op die Geurgia van America Today, alleen is die de helft goedkoper.
Wat heeft Diesel een lange beenlengte! Ik pas een 29/34 (als ze nou 28/34 hadden dan was ik helemaal blij geweest)

[ Bericht 4% gewijzigd door jack4ya op 29-08-2006 20:08:03 ]
pi_41303981
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:45 schreef Zonnebril het volgende:
Laatst heb ik een zwarte skinny achtige jeans gekocht van hugo boss en die zit ook echt geweldig! Hij is ook lang genoeg net zoals de broeken van Armani Jeans, die zijn ook zo heerlijk goedlang
Verder heb ik ook nog van die baggy modellen van replay, die zitten heerlijk maar zijn minder flatteus.
Nu heb ik trouwens een skinny jeans aan van Johnny Q! ook een geweldige jeans! Maar het merk kan ik nergens meer vinden
Johnny Q is in Amerika de walhalla, wortelbroeken wordt in Amerika gezien als DE trend op dit moment
pi_41304558
Hier is het nog in opkomst, maar ik gok dat het in de herfst 'de shit' gaat worden.
pi_41308564
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 20:57 schreef Maxxieh het volgende:
Hier is het nog in opkomst, maar ik gok dat het in de herfst 'de shit' gaat worden.
shit is het zeker ja
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_41311993
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 20:57 schreef Maxxieh het volgende:
Ik loop voor, ik heb die broek al een jaar
In of ander dorpje gekocht in brabant
pi_41318006
Voor de dikkere mensen (vrouwen) onder ons, weten we dat het moeilijk is om een mooie jeans te vinden die niet te tuttig wordt. Laatst zei die Diane in haar programma Passion for fashion over mode dat het de moeite eens waard is om bij de mannenjeans te gaan kijken dan.

Heeft iemand dit wel eens geprobeert? Vind het zelf nogal vreemd om een winkel in te lopen en dan een mannenbroek te gaan passen.
pi_41326523
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 09:44 schreef Koningin het volgende:
Voor de dikkere mensen (vrouwen) onder ons, weten we dat het moeilijk is om een mooie jeans te vinden die niet te tuttig wordt. Laatst zei die Diane in haar programma Passion for fashion over mode dat het de moeite eens waard is om bij de mannenjeans te gaan kijken dan.

Heeft iemand dit wel eens geprobeert? Vind het zelf nogal vreemd om een winkel in te lopen en dan een mannenbroek te gaan passen.
Misschien een tip, loop eens een groot warenhuis binnen dan, bijvoorbeeld de bijenkorf, zeker op zaterdag letten ze toch niet echt op, Pak een paar broeken, loop naar de dames afdeling en pas er gewoon een paar.
Bovendien zie je steeds vaker vrouwen in mannenkleding lopen.
Denk maar aan het oversides witte overhemd etc.
Succes!
pi_41326944
nudie thin finn selvage gezocht in de aanbieding, wie weet? ( of vergelijkbare slim fit jeans in de selvage wassing )
pi_41327430
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 14:15 schreef Zonnebril het volgende:

[..]

Misschien een tip, loop eens een groot warenhuis binnen dan, bijvoorbeeld de bijenkorf, zeker op zaterdag letten ze toch niet echt op, Pak een paar broeken, loop naar de dames afdeling en pas er gewoon een paar.
Bovendien zie je steeds vaker vrouwen in mannenkleding lopen.
Denk maar aan het oversides witte overhemd etc.
Succes!
Goeie tip! Ga het eens proberen.
Alleen de dichts bijzijnde Bijenkorf is hier 55 km.......
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:30:18 #145
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_41329173
is dat nou zo probleem om als vrouw een mannenbroek aan te passen? Ik ken genoeg vrouwen die één of meerdere mannenbroeken hebben, no big deal.
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_41330102
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 20:45 schreef P-azz het volgende:

[..]

Johnny Q is in Amerika de walhalla, wortelbroeken wordt in Amerika gezien als DE trend op dit moment
Dus als amerikanen en masse een tatto op hun neus zetten doe jij het ook?
Echt, ik heb die dingen ook nog bij geen een man gezien. Niet bij ons op de campus, niet bij de Kuip, niet in de stad, nergens.
Bij 'n vrouw ziet het er 9 van de 10 keer gewoon al niet flatteus uit, bij 'n jongeman ziet het er ronduit belachelijk uit.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_41333345
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 15:55 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Dus als amerikanen en masse een tatto op hun neus zetten doe jij het ook?
Echt, ik heb die dingen ook nog bij geen een man gezien. Niet bij ons op de campus, niet bij de Kuip, niet in de stad, nergens.
Bij 'n vrouw ziet het er 9 van de 10 keer gewoon al niet flatteus uit, bij 'n jongeman ziet het er ronduit belachelijk uit.
Dat is een aanname. Hoe haal jij uit die tekst dat ik dat doe

btw had je ff op Mysteryland moeten rondlopen, heb er genoeg gezien ;-) anders zouden ze in NL niet verkocht worden denk je wel?
pi_41390819
quote:
Grote wasjes…
Iedere echte jeansfreak weet hoe die wel en niet met zijn favo kledingstuk om moet springen. Maar voor de jeans amateurs onder ons is Nudie Jeans zo aardig geweest om het een en ander op een rijtje te zetten. En dan niet in een silly, duf things-to-do lijstje. Nee, een heerlijk kleipoppetje animatiefilm vertelt je wat wel en niet te doen.

De freaks weten wel dat je je jeans zo min mogelijk moet wassen; broerlief van mijn Fashionscene wederhelft heeft zijn Nudie zelfs een jaar uit de greep van de wasmachine weten te houden! Verder moet je de broek natuurlijk altijd binnenstebuiten wassen, dat spreekt voor zich…

Klik hier om op de site van Nudie Jeans het hele verhaal in beeld voorbij te zien komen.

Ik krijg meteen zin om Wallace & Grommit weer eens op te zetten! (VM)
bron

Leuk filmpje .
pi_41390964
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:31 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Leuk filmpje .
ik anderhalf jaar. toen moest het toch gebeuren. achteraf kan ik wel janken, maar ja
pi_41391046
Dat half jaar geld toch alleen voor die onbewerkte dry modellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')