abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39427952
Gisteren op jacht geweest, nadat ik 5 jeans had gepast en er 4 niet over m'n bovenbenen kwamen en er 1 uitzag als een gay broek heb ik weer niks gekocht
pi_39431466
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 18:45 schreef McGilles het volgende:
Gisteren op jacht geweest, nadat ik 5 jeans had gepast en er 4 niet over m'n bovenbenen kwamen en er 1 uitzag als een gay broek heb ik weer niks gekocht
Volgende keer een maatje groter pakken?
pi_39436206
quote:
enige advies is:
ga naar een winkel waar je vind dat ze mooie kleren hebben in de juiste prijsklasse. leg je probleem uit aan de verkooper/ster. zij weten precies de eigenschappen van hun modellen en staar je je niet blind op een broek die te strak blijkt te zijn
pi_39449342
Voor vrouwen die een beetje Stoere of Baggy broeken zoeken,
Meltin'Pot heeft echt hele gave, met verschillende mooie wassingen..en ik ben zelf helemaal verliefd op een nieuwe merk; Oh My God! mystic jeans. Dit is het zusje van Indian Rose,en heeft als logo een rode boedha. Ze passen mij echt perfect..en dat terwijl ik vrij moeilijk ben qua maat (er lang en heel smal ). Het is italiaans gok ik
Ik heb er een stoere baggy broek van gekocht (die overigens een geweldige binnenkant heeft met rood en goud )
Zal m binnekort ff posten !
  zondag 2 juli 2006 @ 15:18:56 #105
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39449562
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:19 schreef kleineblondetrut het volgende:
Ik vind vooral die nieuwe skinny broeken voor meisjes heel mooi, mits je er het juiste figuur voor hebt. En geloof het of niet, maar ze zitten heerlijk.
foto van jou in skinny broek!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_39452584
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 23:10 schreef Quintuss het volgende:

[..]

enige advies is:
ga naar een winkel waar je vind dat ze mooie kleren hebben in de juiste prijsklasse. leg je probleem uit aan de verkooper/ster. zij weten precies de eigenschappen van hun modellen en staar je je niet blind op een broek die te strak blijkt te zijn
Noem maar eens een winkel dan met normale modellen, elke broek is te strak! Ik pak 36/36, ook al heb ik taille 33 ofzo, maar als ik 32 of 34 pak krijg ik hem net tot over mijn knieen!

Verkoopsters kunnen dan ook niks voor je doen
pi_39471223
quote:
Noem maar eens een winkel dan met normale modellen, elke broek is te strak! Ik pak 36/36, ook al heb ik taille 33 ofzo, maar als ik 32 of 34 pak krijg ik hem net tot over mijn knieen!

je hebt in je kast waarscheinlijk wel wat oude broeken die wel passen. naar die merken moet je gaan kijken. nu in de uitverkoop moet je maar eens gaan kijken naar een G-star radar low loose die kosten niet veel meer. anders gewoon een breedte maat groter kopen en een riem. maar die broeken zijn al ontzettend wijd op je bovenbeen

nogmaals succes

[ Bericht 0% gewijzigd door Quintuss op 03-07-2006 22:09:33 ]
  woensdag 5 juli 2006 @ 08:34:19 #108
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_39530821
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:07 schreef G-SaS het volgende:
Meltin'Pot heeft echt hele gave, met verschillende mooie wassingen..en ik ben zelf helemaal verliefd op een nieuwe merk; Oh My God! mystic jeans. Dit is het zusje van Indian Rose,en heeft als logo een rode boedha. Ze passen mij echt perfect..en dat terwijl ik vrij moeilijk ben qua maat (er lang en heel smal ). Het is italiaans gok ik
Ik heb er een stoere baggy broek van gekocht (die overigens een geweldige binnenkant heeft met rood en goud )
Terug Vind Photo!

*edit: Ik weet niet of het hier alleen om dure merken gaat, maar de WE (women) heeft een leuke broek, "Enthousiastic", heet het, Ze hadden 'm gelukkig nog in mijn maat, 36 extra long. Ze hebben nu uitverkoop, dus misschien kan je er 1 vinden. Ze heeft een rechte pijp, leuke voorkant, en kontzakken die precies goed zitten. Ow en ik heb er wel een goed kontje in (Kan je zoiets zeggen van jezelf?) Ook niet zo'n centenbak achter!
*

[ Bericht 21% gewijzigd door jack4ya op 05-07-2006 08:40:53 ]
pi_39685613
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:34 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Terug Vind Photo!

*
Zit nu midden in een verbouwing..ik internet nu bij mn broer OVer anderhalve week komtie er aan ,de foto
pi_39698533
Ik heb een skinny jeans gekocht voor mannen (gewoon bij de h&m), ik heb gelukkig geen dunne benen dus ik word er niet dun in ofzo.
pi_39718662
ik ben van plan een broek te kopen die boven wijd is en van onder echt skinny( taps noemt men dat toch?) heeft iemand zown broek en veel plezier van. plaats even een foto of noem het merk en modelnaam.
alvast bedankt.
pi_39719633
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:01 schreef Natha- het volgende:
Okee, mooi! Ik heb hulp nodig. Ik draag al eeuwen Levi's 501. Gewoon een recht model zonder fratsen. Zit altijd goed :-) Nu is Levi's nauwelijks meer te krijgen en ben ik op zoek naar een ander merk straigt-zonder-franje spijkerbroek. Iemand tips? Merken, modellen, please!
ik zou gaan voor nudie straight sven. die komt heel dicht in de buurt. waarschijnlijk heb je die wel een maat groter nodig dan je levi's.
maar dat is echt een topbroek!!!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 12:59:10 #113
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_39720029
Ik weet niet of hier nog lange, slanke meiden zijn? Die misschien broeken wil overnemen? (tegen verzendkosten) Daar zitten ook tapse broeken tussen. Wel helemaal aansluitend, dus boven in ook.
En ik heb nog een paar 501's maat 30/36... dus...
pi_39736359
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:11 schreef Quintuss het volgende:
ik ben van plan een broek te kopen die boven wijd is en van onder echt skinny( taps noemt men dat toch?) heeft iemand zown broek en veel plezier van. plaats even een foto of noem het merk en modelnaam.
alvast bedankt.
Tapered? genoeg merken doen dit je moet wat specifieker zijn met wat je wil boven losser onder strak? boven strak onder ook? gewassen? ongewassen? selvage? left hand twill? ik overdrijf wat maar zoals je ziet zijn is je vraag te breed.

boven losser onder strak;
http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=4200

rechte pijpen;
http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=4145

strak, strak ;
http://caliroots.com/system/search/product.asp?id=5208
STUDIO D'ARTISAN TE KOOP:
[TK] Kleding & Accesoires: YSL, PRADA, CRATE, SDA, NUDIE-ETC
Dior gold waxed te koop, PM me bij interesse.
pi_39747857
Die laatste staat dat model ook erg slecht..
pi_39756417
Nudie
Replay
Chasin'

En incidenteel een G-Star, Pall-Mall of Lee.
pi_39769619
quote:
Tapered? genoeg merken doen dit je moet wat specifieker zijn met wat je wil boven losser onder strak? boven strak onder ook? gewassen? ongewassen? selvage? left hand twill? ik overdrijf wat maar zoals je ziet zijn is je vraag te breed.
middelste model in je vorrige post spreekt me het meest aan. dus ik hoop dat je nu wat mooie voorbeelden daarvan hebt
pi_39773328
Het heet trouwens taps toelopend.
pi_39902600
heey mensen ik had van de week deze broek gekocht.
meestal heb ik gewone 5pocket modellen(nudie en levi's) maar ik dacht ik neem een keer wat anders. geef even je mening
  maandag 17 juli 2006 @ 13:21:10 #120
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_39904462
Ik heb maar weer eens 2 nudie's gekocht . Eentje met zon rondje achter op je kontzak een regular ralf. En nog een licht gestreepte ook regular ralf. Ik hou van nudie . ( heb nu 7 nudie's) Te relaxte broeken.
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  maandag 17 juli 2006 @ 14:21:27 #121
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_39906519
Vanilla broeken zitten mij vaak erg goed en lekker. Het is geen broek tot aan je borst, maar ook geen heupbroek. Het zijn broeken voor vrouwen die geen maatje 36 hebben, maar 38 met heup en kont, waar die ...heupbroeken vaak niet overheen komt
KISSSSSSSSSSS
  maandag 17 juli 2006 @ 17:09:45 #122
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_39911824
Opzich wel mooie broek die Replay. Niet mijn ding, maar wel ok. Door deze broek denk ik ook weer over een replay na, die vorige modellen waren echt bagger
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_39913392
quote:
One_conundrum - maandag 17 juli 2006 @ 17:09

Opzich wel mooie broek die Replay. Niet mijn ding, maar wel ok. Door deze broek denk ik ook weer over een replay na, die vorige modellen waren echt bagger
ik was rond wezen kijken en ze hadden nog 2 aardige replay's maar niet meer in mijn maat. Ik en replay gaat eigenlijk ook niet echt samen. het mijn 1e broek. draag normaal meestal nudie jeans.
pi_40048991
quote:
Op zondag 2 juli 2006 17:43 schreef McGilles het volgende:

[..]

Same problem.
Aangezien ik een "nigga-butt" heb, kan ik alleen broeken aan die een grote maat 34 taille hebben of 36. Ben redelijk lang, maar heb een groot bovenlichaam en kleine benen (in verhouding) dus mijn lengte moet 32 zijn. Probeer dat maar es te vinden

Laatst bij Five Pocket nieuwe G-Star aangehad. Die was 36/32 en zat echt perfect. Maarja ben weer druk aan het trainen dus ik hoop dat ik op die maat 34 kan blijven. Als ik dan die broek koop zittie over een half jaar weer te los weet je wel
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>
pi_40145629
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:07 schreef G-SaS het volgende:
Zoals Beloofd! Mijn baggy jeans van My God! mystic jeans. Prijzen rond de 90 euro,te koop bij Bjorn Borg en Funky House Rotterdam. Overigens is er op de foto niet goed te zien dat hij echt behoorlijk 'baggy' is, vandaar de rare pose voor de spiegel om het enigzins op de foto te krijgen

(en door de strategisch laag geplaatste grote zakken heb ik opeens een kont , ik hou echt van deze broek!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')