Volgende keer een maatje groter pakken?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:45 schreef McGilles het volgende:
Gisteren op jacht geweest, nadat ik 5 jeans had gepast en er 4 niet over m'n bovenbenen kwamen en er 1 uitzag als een gay broek heb ik weer niks gekocht
enige advies is:quote:Gisteren op jacht geweest, nadat ik 5 jeans had gepast en er 4 niet over m'n bovenbenen kwamen en er 1 uitzag als een gay broek heb ik weer niks gekocht
foto van jou in skinny broek!quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:19 schreef kleineblondetrut het volgende:
Ik vind vooral die nieuwe skinny broeken voor meisjes heel mooi, mits je er het juiste figuur voor hebt. En geloof het of niet, maar ze zitten heerlijk.![]()
Noem maar eens een winkel dan met normale modellen, elke broek is te strak! Ik pak 36/36, ook al heb ik taille 33 ofzo, maar als ik 32 of 34 pak krijg ik hem net tot over mijn knieen!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:10 schreef Quintuss het volgende:
[..]
enige advies is:
ga naar een winkel waar je vind dat ze mooie kleren hebben in de juiste prijsklasse. leg je probleem uit aan de verkooper/ster. zij weten precies de eigenschappen van hun modellen en staar je je niet blind op een broek die te strak blijkt te zijn
je hebt in je kast waarscheinlijk wel wat oude broeken die wel passen. naar die merken moet je gaan kijken. nu in de uitverkoop moet je maar eens gaan kijken naar een G-star radar low loose die kosten niet veel meer. anders gewoon een breedte maat groter kopen en een riem. maar die broeken zijn al ontzettend wijd op je bovenbeenquote:Noem maar eens een winkel dan met normale modellen, elke broek is te strak! Ik pak 36/36, ook al heb ik taille 33 ofzo, maar als ik 32 of 34 pak krijg ik hem net tot over mijn knieen!
Verkoopsters kunnen dan ook niks voor je doen
Terug Vind Photo!quote:Op zondag 2 juli 2006 15:07 schreef G-SaS het volgende:
Voor vrouwen die een beetje Stoere of Baggy broeken zoeken,
Meltin'Pot heeft echt hele gave, met verschillende mooie wassingen..en ik ben zelf helemaal verliefd op een nieuwe merk; Oh My God! mystic jeans. Dit is het zusje van Indian Rose,en heeft als logo een rode boedha. Ze passen mij echt perfect..en dat terwijl ik vrij moeilijk ben qua maat (er lang en heel smal). Het is italiaans gok ik
![]()
Ik heb er een stoere baggy broek van gekocht (die overigens een geweldige binnenkant heeft met rood en goud)
Zal m binnekort ff posten !
Zit nu midden in een verbouwing..ik internet nu bij mn broerquote:
ik zou gaan voor nudie straight sven. die komt heel dicht in de buurt. waarschijnlijk heb je die wel een maat groter nodig dan je levi's.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:01 schreef Natha- het volgende:
Okee, mooi! Ik heb hulp nodig. Ik draag al eeuwen Levi's 501. Gewoon een recht model zonder fratsen. Zit altijd goed :-) Nu is Levi's nauwelijks meer te krijgen en ben ik op zoek naar een ander merk straigt-zonder-franje spijkerbroek. Iemand tips? Merken, modellen, please!
Tapered? genoeg merken doen dit je moet wat specifieker zijn met wat je wil boven losser onder strak? boven strak onder ook? gewassen? ongewassen? selvage? left hand twill? ik overdrijf wat maar zoals je ziet zijn is je vraag te breed.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:11 schreef Quintuss het volgende:
ik ben van plan een broek te kopen die boven wijd is en van onder echt skinny( taps noemt men dat toch?) heeft iemand zown broek en veel plezier van. plaats even een foto of noem het merk en modelnaam.
alvast bedankt.
middelste model in je vorrige post spreekt me het meest aan. dus ik hoop dat je nu wat mooie voorbeelden daarvan hebtquote:Tapered? genoeg merken doen dit je moet wat specifieker zijn met wat je wil boven losser onder strak? boven strak onder ook? gewassen? ongewassen? selvage? left hand twill? ik overdrijf wat maar zoals je ziet zijn is je vraag te breed.
ik was rond wezen kijken en ze hadden nog 2 aardige replay's maar niet meer in mijn maat. Ik en replay gaat eigenlijk ook niet echt samen. het mijn 1e broek. draag normaal meestal nudie jeans.quote:One_conundrum - maandag 17 juli 2006 @ 17:09
Opzich wel mooie broek die Replay. Niet mijn ding, maar wel ok. Door deze broek denk ik ook weer over een replay na, die vorige modellen waren echt bagger
Same problem.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Noem maar eens een winkel dan met normale modellen, elke broek is te strak! Ik pak 36/36, ook al heb ik taille 33 ofzo, maar als ik 32 of 34 pak krijg ik hem net tot over mijn knieen!
Verkoopsters kunnen dan ook niks voor je doen
Zoals Beloofd! Mijnquote:Op zondag 2 juli 2006 15:07 schreef G-SaS het volgende:
Voor vrouwen die een beetje Stoere of Baggy broeken zoeken,
Meltin'Pot heeft echt hele gave, met verschillende mooie wassingen..en ik ben zelf helemaal verliefd op een nieuwe merk; Oh My God! mystic jeans. Dit is het zusje van Indian Rose,en heeft als logo een rode boedha. Ze passen mij echt perfect..en dat terwijl ik vrij moeilijk ben qua maat (er lang en heel smal). Het is italiaans gok ik
![]()
Ik heb er een stoere baggy broek van gekocht (die overigens een geweldige binnenkant heeft met rood en goud)
Zal m binnekort ff posten !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |