Didato @ PC Hoofdstraat, Amsterdam.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:22 schreef _petjan het volgende:
Waar zijn Dior jeans te koop?
Dior store?quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:13 schreef Dsquared2 het volgende:
[..]
Didato @ PC Hoofdstraat, Amsterdam.
Of gewoon de Dior Store...
nee die zit niet in Nederland. Didato verkoopt Dior, maar het is goedkoper om een ticket te kopen naar Milaan en daar te kopen. Zo'n hoge marge heeft Didato. En niet naar Parijs, daar is het duurder, ook al komt het daar vandaan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:20 schreef Dsquared2 het volgende:
Jep, Geen idee of deze in Amsterdam zit of uberhaupt wel in Nederland bestaat.
Ik koop mijn Dior kleding altijd in de Dior store @ KaDeWe...
ik ben geen negerquote:Op maandag 20 november 2006 14:25 schreef FB-aight het volgende:
hmmm, al die dure broekjes, ga gewoon aan de Reell broeken e.d. merken van diverse skateshops... en denk nou niet dat die allemaal enorm wijd zijn ofzo..
H&M, Zara en Cheap Monday. Allemaal tussen de 40 en 50 euro en een goede kwaliteit.quote:Op zondag 19 november 2006 23:01 schreef Stansfield het volgende:
Wat zijn een beetje modellen die toch wat meer richting wortelbroek gaan maar niet zo extreem. Een nudie thinn finn ofzo of een levi's 511 zijn voor mij veel te strak, maar ik zoek toch iets wat wat strakker zit dan de Nudie RR die ik meestal draag. Iemand merken en modellen die wat meer richting wortelbroek gaan??
Het hoeft niet heel erg goedkoop te zijn hoor. Zoek maar die modellen van nudie, gstar levi's enz.quote:Op maandag 20 november 2006 20:55 schreef parselmouth het volgende:
[..]
H&M, Zara en Cheap Monday. Allemaal tussen de 40 en 50 euro en een goede kwaliteit.
Waarom in vredesnaam? Hopelijk ondanks en niet dankzij dat kinderlijke plakborduurseltje...quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:24 schreef FB-aight het volgende:
ik vind de true religion broeken wel mooi
[afbeelding]
hoezo kinderachtig lol proestquote:Op dinsdag 21 november 2006 07:56 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam? Hopelijk ondanks en niet dankzij dat kinderlijke plakborduurseltje...![]()
Daar staat zo'n kale kleine donkere man volgens mij is hij de bedrijfsleider, was hij geen zanger ofzo?quote:Op zondag 12 november 2006 21:12 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dsquared heeft echt hele vette jeans...zag ze liggen bij Megazino in A'dam. Had er graag eentje gekocht maar vond ¤335,- even te ver gaan voor een broek. Maar ze zijn wel echt super, ja.
Jij had toch de Even Steven gekocht? Heb je daar al foto's van? Ben wel benieuwd hoe die zit. Heb zelf ook even een nieuwe gehaald bij de H&M. Model Brag, lage taille en rechte pijp. Lijkt volgens mij qua model nogal op de even steven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:45 schreef Stansfield het volgende:
Straks ff een levi's 506 aanpassen, kijken of die beter zit dan de 511.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |