abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juni 2006 @ 09:58:06 #126
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_38466004
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 08:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

waarom is de wijzigdatum van je documentje voordat de datum van het aanmaken van het documentje?
Leer lezen droplul.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
pi_38466071
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 09:58 schreef Woldo het volgende:

Leer lezen droplul.
Praat je altijd tegen jezelf op een forum?

Wijzigingsdatum is 10 april 2002
Aanmaakdatum is 29 maart 2003

Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
pi_38466108
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:01 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:

[..]

Praat je altijd tegen jezelf op een forum?

Wijzigingsdatum is 10 april 2002
Aanmaakdatum is 29 maart 2003

[afbeelding]
Oh kut!
Daar gaat je kans op sex.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:05:26 #129
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_38466139
quote:
Oh en voor de noobs onder ons, de iets nieuwere 'gemaakt op' datum komt doordat het toen destijds gekopieerd is vanaf mijn nog oudere pc naar mijn huidige, nog steeds oude hoestbak.
En wie praat er nu tegen zichzelf dan?
oO<
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:09:05 #130
83951 rashudo
project 2501
pi_38466188
Kan kapitein ruigbaard even geharpoeneerd worden? Hij bederft het afzeikplezier.
Their eyes opaque.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:11:42 #131
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_38466243
Oh ik vermaak me kostelijk hoor.

Keep up the good work losers!
oO<
pi_38466305
Shit, weer een paar minuten van mijn leven verspild door dit topic te lezen.

Maar goed, wat ik dus even wil zeggen: lekker boeiend allemaal ...

Ga anders even met z'n allen dit meisje het leven zuur maken ...
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:18:06 #133
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_38466374
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:14 schreef De Wouzeraar het volgende:

Ga anders even met z'n allen dit meisje het leven zuur maken ...
Dat doen ze toch al?

Maare, TS, als je door die vorige actie ontslagen was, hoe kan het dan dat je nu meer verantwoordelijkheid (of macht) hebt?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:19:28 #134
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_38466411
Ach, haar hier proberen belachelijk te maken, en als ze je aanspreekt in RL, met je bek vol tanden staan. Heerlijk al die Fok nerds.
oO<
pi_38466419
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:18 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat doen ze toch al?
Note de tweede smiley...
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:20:43 #136
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_38466441
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:18 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat doen ze toch al?

Maare, TS, als je door die vorige actie ontslagen was, hoe kan het dan dat je nu meer verantwoordelijkheid (of macht) hebt?
Als bij @Home werken een gevoel van macht moet geven is er serieus iets mis in je leven lijkt me.
oO<
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:24:18 #137
69994 seto
-|||--------|||-
pi_38466535
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:19 schreef Woldo het volgende:
Ach, haar hier proberen belachelijk te maken, en als ze je aanspreekt in RL, met je bek vol tanden staan. Heerlijk al die Fok nerds.
Jij spreekt mensen in RL aan over topics op fok?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:31:14 #138
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_38466729
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:24 schreef seto het volgende:

[..]

Jij spreekt mensen in RL aan over topics op fok?
Weer iemand die denkt dat ie leuk is. Ik ken haar in RL.
oO<
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:06:37 #139
134435 Verlosser
Yeah that's right
pi_38467785
Shit wat ben jij een zielig hoop verdriet zeg. Hoe noem je jezelf? Kotstanova? Mislukt als callcenter-operator en nou gaan zeuren dat iemand jouw gejatte tekst heeft gekopieerd. Zat bij je geboorte de navelstreng wat te strak over die lelijke hondekop van je waardoor je een acute zuurstoftekort hebt opgelopen? Of ging er iets fout bij de abortus waardoor je anaal ter wereld bent gekomen? Een beetje opscheppen dat je een wijk plat kan leggen. Je moeder zeker als ze uit haar bed rolt ja, dan ligt de wijk wel plat. Dat geloof ik graag. Ik heb trouwens gehoord dat je moeder op dieet is en dat ze tegenwoordig nog maar 6 op de schaal van richter weegt klopt dit? En je schrijft dat je 99% van de vrouwen niet respecteert? Je bedoelt zeker dat je 99% niet kan krijgen of niet?
Ben ik nou zo doof of ben jij nou zo blind
pi_38467871
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:06 schreef Verlosser het volgende:
Shit wat ben jij een zielig hoop verdriet zeg. Hoe noem je jezelf? Kotstanova? Mislukt als callcenter-operator en nou gaan zeuren dat iemand jouw gejatte tekst heeft gekopieerd. Zat bij je geboorte de navelstreng wat te strak over die lelijke hondekop van je waardoor je een acute zuurstoftekort hebt opgelopen? Of ging er iets fout bij de abortus waardoor je anaal ter wereld bent gekomen? Een beetje opscheppen dat je een wijk plat kan leggen. Je moeder zeker als ze uit haar bed rolt ja, dan ligt de wijk wel plat. Dat geloof ik graag. Ik heb trouwens gehoord dat je moeder op dieet is en dat ze tegenwoordig nog maar 6 op de schaal van richter weegt klopt dit? En je schrijft dat je 99% van de vrouwen niet respecteert? Je bedoelt zeker dat je 99% niet kan krijgen of niet?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_38467933
quote:
ik verslik me in m'n koffie hiero
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:13:06 #142
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_38467985
quote:
Door jou kijken mijn collega's me raar aan omdat ik lach terwijl ik geacht word serieus aan het werken te zijn.

Keep up the good work.
oO<
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:14:48 #143
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_38468048
quote:
*Proest
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_38469080
quote:
Prachtig

Nu wachten op Kastanova, ik ga alvast zitten.

* Boondock_Saint gaat z'n krantje lezen in de hoek.
Fuck you Jane Austen!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:43:39 #145
36666 Furious
animalist.
pi_38469128
quote:
Ha, de verlosser.
Ik post om het posten.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:55:41 #146
134435 Verlosser
Yeah that's right
pi_38469584
De biografie van Kotstanova

Het is een broeierige zaterdagmiddag. De zon schijnt vrolijk en Jett Vetklep is bezig haar boodschappentas in te pakken in de plaatselijke supermarkt. Toevallig is ook Rein Hangzwijn bezig met hetzelfde en hun blikken kruisen elkaar. Minutenlang verdwalen ze in elkaars ogen; het is liefde op het eerste gezicht. De relatie loopt voorspoedig en 2 jaar later stappen ze in het huwelijksbootje.

Zes maanden later wordt hun eerste kindje geboren (3 maanden te vroeg). Helaas treden er ernstige complicaties op en er wordt uiteindelijk besloten tot een anale bevalling. Met spoed wordt Jett naar de toiletten gereden om daar te bevallen van haar zoontje. Nu weten jullie ook waarom Kotsta van die rare puisten op zijn kop heeft. Bij de bevalling zijn een paar aambeien losgeraakt die in de loop der jaren aan zijn kop zijn vastgegroeid. Toen Jett haar zoontje bekeek schrok ze zich wezenlloos en wilde haar kind direct in de vuilnisbak gooien maar toen de artsen haar erop wezen dat je voor biologisch afval moest bijbetalen, besloot ze toch maar om hem te houden.

Tot zijn 5e levensjaar zijn er geen problemen. Die komen als Kotsta zich aan de buitenwereld gaat vertonen. Kinderen zijn bang van hem, journalisten proberen een foto van hem te maken en ook de chemokar zit achter hem aan. Het aantal alien-waarnemingen zijn in die periode ook verduizendvoudigd. Uit geheime stukken is ook gebleken dat de CIA hem een tijdje heeft gevolgd. Op latere leeftijd is Kotsta werk gaan zoeken maar ook dit wilde niet lukken. Op een gegeven moment is het hem dan toch gelukt gelukt een baantje te krijgen bij een internetprovider maar omdat hij te vaak met zijn bek in de vuilnisbakken liep te snuffelen is hij toch maar ontslagen. Ook heeft hij een tijdje als Fok-moderator gewerkt maar daar moest hij ook snel het veld ruimen. Boze tongen beweren dat ene Yvonne hem heeft aangeklaagd wegens sexuele intimidatie. Volgens interne bronnen is Kotsta recentelijk afgewezen als menselijk proefkonijn omdat zijn genetisch materiaal toch te veel afweek. Het schijnt dat dierproeven daarintegen wel geinteresseerd is in zijn diensten maar de onderhandelingen zijn op niets uitgelopen. Dit omdat de chimpansees meteen in hongerstaking zijn gegaan toen duidelijk werd dat Kotsta misschien hun collega zou worden.

Nu loopt hij een beetje doelloos door de straten en hangt hij de stoere man uit op internet want dit is de enige plek waar nog zieligere mensen zijn dan hij, ook al moet je wel erg goed zoeken.
Ben ik nou zo doof of ben jij nou zo blind
  Admin vrijdag 2 juni 2006 @ 12:05:41 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38469961
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:55 schreef Verlosser het volgende:
De biografie van Kotstanova

. Ook heeft hij een tijdje als Fok-moderator gewerkt maar daar moest hij ook snel het veld ruimen. Boze tongen beweren dat ene Yvonne hem heeft aangeklaagd wegens sexuele intimidatie.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 12:06:30 #148
83951 rashudo
project 2501
pi_38469984
Je doet wel veel moeite om zo'n triest figuur af te zeiken, Verlosser.
Their eyes opaque.
pi_38469988
quote:
en ook de chemokar zit achter hem aan.
quote:
hangt hij de stoere man uit op internet want dit is de enige plek waar nog zieligere mensen zijn dan hij, ook al moet je wel erg goed zoeken.
Dit is een zwakke plek in je verhaal
Fuck you Jane Austen!
pi_38470243
Bier en chips topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')