idee voor de volgende TT wellicht, de plaatsen van de vaste gasten in dagtoptien van gisterenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
neej?
ikke?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoehoehahaha ho ho ho hou op!!!11!!!!! OMGROFLOLLERBUIKKRAMPENDIARREE!1! ::D;d;D ::D;d :: D: d;:D :;d; D::D:d:quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat wordt dan een eenzijdig gesprek. ik praat dan alleen maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uit vroegere ervaringenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat wordt dan een eenzijdig gesprek. ik praat dan alleen maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee jij ook nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
neej?
ikke?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jah dan sta jij onderaan!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
idee voor de volgende TT wellicht, de plaatsen van de vaste gasten in dagtoptien van gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
wat deed je dan? naar de hoeren gegaan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik was er gisteravond niet, ik heb er dus ook geen last van gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoveel chars passen niet eens in de TT tot de plek waar hij stondquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jah dan sta jij onderaan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent eringetrapt!quote:
kut man, dan valt het alweer zo opquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jah dan sta jij onderaan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
goeie auwe tijdquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
uit vroegere ervaringenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mobbie... maar da valt dan weer zo op!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.who?.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is nog niet eens waar trouwens, Gebs stond nog lagerquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zoveel chars passen niet eens in de TT tot de plek waar hij stondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kut knock knock jokequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Mobbie... maar da valt dan weer zo op!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou enquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het is nog niet eens waar trouwens, Gebs stond nog lagerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij hebt vanavond en kei vet feestquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Mobbie... maar da valt dan weer zo op!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze is leukerquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kut knock knock jokeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
duidelijk ja, dus ik ben er vanavond al weer nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij hebt vanavond en kei vet feestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bestaan er nog mensen die daar intrappen?quote:
hihi niet intrapt hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop