voordat ik onder de douche sta => 3 minutenquote:Op donderdag 1 juni 2006 08:59 schreef Quinazoline het volgende:Dan zou ik eerst eens iets doen aan je ochtendritueel! Ontbijten en wakkerworden kan ook in de trein hoor, daar heb je toch geen uur voor nodig?
Ja, maar je zegt 5.30 uur op en 6.38 vertrekken. Dan sta je toch echt te vroeg op volgens mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:08 schreef Xuavis het volgende:
[..]
voordat ik onder de douche sta => 3 minuten
Douchen, tandenpoetsen, haren doen, kleden, etc. => 15 minuten
ontbijt klaarmaken => 5 minuten
benodigde boeken pakken => 2 minuten
marge ivm onvoorzienbare omstandigheden => 5 minuten
Daar komt bij dat je minstens 8 uur hoort te slapen, meer is eigenlijk wel beter. Eigenlijk kan ik dus een half uur er later uit, maar eigenlijk ook nog een kwartier eerder in bed omdat je ook nog tijd nodig hebt om in slaap te vallen.
Misschien dat ik als ik thuiskom dat ik dan nog 1 tot 1,5 uur tijd heb om te eten e.d.
Jij je zin, we maken er 5.50 uur van.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt 5.30 uur op en 6.38 vertrekken. Dan sta je toch echt te vroeg op volgens mij.
HIJ DOET HET!!! Ik heb nummer 3quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:33 schreef Djaser het volgende:
WTF, na een half uurtje wakker te zijn kom ik op de site maar staat die link er nog steeds niet
www.sls.nlquote:
Dat lees ik net ook, vind het wel een beetje een gemakkelijke oplossing van ze.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:01 schreef Quinazoline het volgende:
Beste aankomend eerstejaars student,
Op 31 mei om 24.00 uur raakte onze website helaas voor langere tijd defect. Daardoor heeft niemand een voorrangsnummer aan kunnen vragen. Om iedereen een eerlijke kans te bieden, start de registratie voor het aanvragen van een voorrangsnummer opnieuw op:
8 juni 2006 om 9.00 uur.
Nogmaals onze excuses!
Dat klinkt alsof jullie het opnieuw moeten gaan doen!
(ik wil niet vervelend zijn hoor, maar toch)
Terwijl wij net allemaal een nummer een nummer onder de 30 rond een uur van 9 s'avonds aangevraagd hebbenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:05 schreef Xuavis het volgende:
En om het eerlijk te laten verlopen kunnen we het op donderdag 15 juni om 18:00 nog een keer proberen, omdat dat eerlijker is....![]()
![]()
Iddquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:04 schreef Xuavis het volgende:
Dit is best wel slecht. Die beheerder moeten ze direct ontslaan.
Is er nog een kamer vrij?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:17 schreef Scorpie het volgende:
Hehe, jullie worden genaaid! Daarnaast is Leiden gewoon best een dure stad om op kamers te gaanKan je beter in 1 van de boerengehuchtjes rondom Leiden gaan wonen (net zoals ik, wiehoe!)
Als ze nou die vorige nummers hadden laten staan hadden ze zich dat bespaard. Hadden ze nog iets interessants mee te delen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:26 schreef Floriz87 het volgende:
whehe, je moet ze es bellen, je wordt echt belachelijk behandeld. Dik in de stress daarzo.
Wat is het nummer?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:26 schreef Floriz87 het volgende:
whehe, je moet ze es bellen, je wordt echt belachelijk behandeld. Dik in de stress daarzo.
Dat is goed nieuws, dat betekent dat ik niet de hele dag achter mijn computer hoef te zitten die site proberen te bereiken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:31 schreef Floriz87 het volgende:
Uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen. Ze blijven tot 10 uur proberen de website in de lucht te krijgen. Als dat niet lukt gaat de stekker er uit en zullen ze een andere oplossing zoeken. (lees: nieuwe inschrijving 15 juni 09:00)
Dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:36 schreef Floriz87 het volgende:
ffs waar kan ik voorrangsnummer aanvragen?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:40 schreef Floriz87 het volgende:
Dat meidje onder het kopje SLS Wonen is wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |