Dat is wat ik me nu afvraag. Ben ik straks nummer 4562 of is het nog niemand gelukt zich te registreren?quote:
Als dat zou kunnen, want hier komt ik niet ver....quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:02 schreef Xuavis het volgende:
Zodra ik de final link binnen heb door wget te gebruiken krijg je hem misschien ook wel
Over een site die enigszins erg plat is geraakt doordat erg veel mensen een voorrangnummer willen aanvragen voor op kamers gaan.quote:
Ah, ok.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:09 schreef Xuavis het volgende:
[..]
Over een site die enigszins erg plat is geraakt doordat erg veel mensen een voorrangnummer willen aanvragen voor op kamers gaan.
link naar het voorrangnummer pagina?quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:24 schreef Djaser het volgende:
Jaah! Hoera ik kwam er voor het eerst in een uur (half) op!
Absurd oneerlijk dat dat bestaat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:50 schreef Djaser het volgende:
reistijdenvoorrang:
Hoezo? Er zijn mensen die meer dan anderhalf uur moeten reizen. Ik heb geen zin om elke dag om 4 uur mijn bed in te gaan om vervolgens om 19:00 thuis te zijn. Dan nog eten en daarna direct naar bed.quote:
Dat is jouw probleem?quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:52 schreef Djaser het volgende:
Helemaal niet, alsof iemand mij via een hospiteeravond in huis wil hebben.
Goed opgemerkt!quote:
Dan moet je een school kiezen die dichterbij is. Iemand bevoordelen op grond van reisafstand gaat nergens over. De enige acceptabele regeling voor voorrang is de termijn waarop je op de wachtlijst voor een kamer staat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:53 schreef Xuavis het volgende:
Hoezo? Er zijn mensen die meer dan anderhalf uur moeten reizen. Ik heb geen zin om elke dag om 4 uur mijn bed in te gaan om vervolgens om 19:00 thuis te zijn. Dan nog eten en daarna direct naar bed.
Je kan ook voor een school kiezen die dichterbij is of eerder beginnen met zoeken naar een kamer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:56 schreef Djaser het volgende:
Goed opgemerkt!
En daarom is het ook zo fijn dat er reistijden voorrang is zodat ik niet elke keer 50 euro voor noppes aan treinkaartjes hoef uit te geven.
Leiden is de enige plek in Nederland waar ik mijn opleiding kan doen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:56 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dan moet je een school kiezen die dichterbij is. Iemand bevoordelen op grond van reisafstand gaat nergens over. De enige acceptabele regeling voor voorrang is de termijn waarop je op de wachtlijst voor een kamer staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |