Dit komt uit dat interview waar MacGreagor net over postte.quote:Q: Is the "Virtual Console" concept proposed by Nintendo another step in the pursuit of simplicity?
Iwata:When creating a packaged game to be priced at 5,000 yen, developers tend to feel the need to create a rich game. Yet it is possible to create a reasonably entertaining game in 2 months with a team of three. Offering such games for 500 yen over a network could lead to a reasonable number of people purchasing it. By offering an environment that allows this, we hope to encourage more developers to pursue basic yet enjoyable gameplay.
Dat was volgens mij al een tijdje geleden bevestigd hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:13 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Dit komt uit dat interview waar MacGreagor net over postte.
Dus op virtual console worden ook gewoon korte makkelijke spelletjes uitgebracht, net zo iets als dat xbox live arcade?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is een dvd
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij is de voorkant van de Wii veranderd. Dat parabool-achtige ding onder de dvd-drive kan ik me niet herinneren
Ik moet zeggen dat ik er eerst ook intrapte hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is een dvd
Shit jullie hebben gelijkquote:
Volgens mij hebben jullie niet door dat pubers geen hypotheek hebben? Oké, 500¤ is veel, maar niet té veel, je kan er zo aankomen als je werkt (krantjes doen, oppassen, enz. ) En alles wat je verdient gaat rechtstreeks je eigen zak in, je hebt geen kosten als eten kopen, tanken, hypotheek, kleding enz.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:14 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
500 euro als "totaal bezit" is gewoon een druppel op een gloeiende plaat.
Voor een knulletje van 15 lijkt 500 euro een gods vermogen omdat ie A: vrijwel geensalaris genereert, en B: hij geen levenskosten heeft (eten/onderdrak ect.)
Mij zal het huilen uitbreken als ik nog maar 500 euro totaal kapitaal over had...
500,- per maand over, da's een mooi bedrag
Iedereen moet een voorbeeld nemen aan Bot13. Die snapt het tenminste. Rehost gewoon dat plaatje, is dat nou teveel gevraagd? Imageshack is kut, xs.to niet.quote:
Yup.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Iedereen moet een voorbeeld nemen aan Bot13. Die snapt het tenminste. Rehost gewoon dat plaatje, is dat nou teveel gevraagd? Imageshack is kut, xs.to niet.
Was iets met refer, maar moet je ff aan Tain vragenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |