Valt wel mee dat half jaarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:40 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
/offtopic
haha, goed bezig. Er zijn (als je het niet erg vind om met mario of zelda of kiddychars. volgens sommige mensen te spelen) reteveel goede spellen op de cube. Must haves (die je zó uit de budgetbakken kan vissen of op internet):
- Super Mario Sunshine
- Zelda : TWW
- Metroid Prime 1 & 2
- Eternall Darkness
- Super Mario Kart
- F-zero GX
- Resident Evil Zero & 1 (ev. 4)
- Baten Kaitos
- Tales of Symphonia
- Ikaruga (!!!)
etc.etc.
Geloof me, daar kom je wel een half jaar mee door!
/ontopic:
ik hoop nog steeds eigenlijk op een launch met Super Mario Galaxy. Dan weet ik absoluut wat ik haal. Ik heb liever de nieuwe mario dan de nieuwe zelda denk ik.
Mario kart, niet?! Man, vond het spel zoo super op de snes, ga het echt weer zoeken voor de GC.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Valt wel mee dat half jaar
Super Mario Galaxy op release zou tof zijn, dat icm Trauma Center en ik haal hem. Helaas gebeurt dat niet
Mja, was van een DS cartridge af oidquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:36 schreef Tware het volgende:
[..]
Leuk, maar wat een geluidskwaliteit. Ik wacht nog ff met het op mn mp3 spieler zetten tot er eentje komt met betere geluidskwaliteit.
Dat zal dan wel het leeftijd verschil zijn...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:38 schreef EricG het volgende:
[..]
Geen peanuts, maar zeker niet "onmogelijk"
Dat is weer onzin, voor genoeg huishoudens is 500 euro weer veel geld. Hangt allemaal af van wat je maandelijks overhoud. Of je nou een gezin/huis hebt of niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:53 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Dat zal dan wel het leeftijd verschil zijn...
500,- euro is 4 weekjes hypotheek, dus in mijn ogen weinig geld, aangezien ik ook nog een gezin moet onderhouden....
Oh, dus toch de SNES versiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:39 schreef Choices het volgende:
[..]
Mario kart, niet?! Man, vond het spel zoo super op de snes, ga het echt weer zoeken voor de GC.
Lees eens de vorige posts...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:58 schreef Choices het volgende:
[..]
Dat is weer onzin, voor genoeg huishoudens is 500 euro weer veel geld. Hangt allemaal af van wat je maandelijks overhoud. Of je nou een gezin/huis hebt of niet.
Het hangt ook af waar je het aan wilt besteden, bijvoorbeeld 4 euro voor een flesje cola kan voor de een te veel zijn, voor de ander duur, maar 'doable'. "Te veel" Betekent niet in alle gevallen 'ik heb dat geld niet', maar kan ook betekenen; 'ik heb het er niet voor over'. Dus eventjes nadenken voortaan.
En dan zeg ik : da's niet veel geld...quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:34 schreef EricG het volgende:
Waarom denkt iedereen dat mensen rond de 16 niet veel geld hebben? Zelf ben ik 15, heb ong. 500¤ ....
Joehoeee.... uh.... nee.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:07 schreef Choices het volgende:
[..]
Gaan we afspreken: Ik voortaan lezen, jij voortaan nadenken.![]()
![]()
Ik heb ongeveer de helft aan hypotheek, maar t is niet het bedrag dat zo hoog is, het gaat om het geld dat je overhoudt na de maand. Dan bekeken is ¤500 wel veel hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:05 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Lees eens de vorige posts...![]()
[..]
En dan zeg ik : da's niet veel geld...
(maw. met 500 euro doe je niet veel IRL, ga maar eens boodschappen doen, je auto tanken of kleren kopen)
500 euro als "totaal bezit" is gewoon een druppel op een gloeiende plaat.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer de helft aan hypotheek, maar t is niet het bedrag dat zo hoog is, het gaat om het geld dat je overhoudt na de maand. Dan bekeken is ¤500 wel veel hoor.
Europa early november?quote:November 6th launch for Wii?
17:00, Jun 1st
Nintendo's new Wii console will only just beat PS3 to market in early November, suggest the latest rumours.
According to technology mag T3, sources at Nintendo have suggested that Monday November 6th will be the day retail can roll out Wii. But given that most hardware launches take place on a Friday, MCV believes Friday November 3rd or 10th to be the more likely date.
This would beat the £425 PS3 to market by at least a week, and if it comes in at around £150 as expected, it will prove a tempting proposition to gamers eager to get their hands on the console.
Was al bekend; tweakers En in het vorig Wii topic aan het licht gekomen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:27 schreef linebear het volgende:
zie dit op bartsmit.nl (ok niet echt betrouwbaar natuurlijK)
Wordt 1 nov verwacht!
De prijs is een richtprijs, vastgesteld door Bart Smit en kan ten tijde van de release nog veranderen!
Met de nieuwe Wii-console van Nintendo worden de bewegingen werkelijk onderdeel van het spel.
¤250,00
Oud. Is al weer van 2/3 dagen terug van Cubed3. Die hadden het over een laat november/begin december release in EU.quote:
/offtopicquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Valt wel mee dat half jaar
Super Mario Galaxy op release zou tof zijn, dat icm Trauma Center en ik haal hem. Helaas gebeurt dat niet
*squirt*quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:00 schreef Xrenity het volgende:
http://media.wii.ign.com/media/748/748589/vids_1.html
Zelda land-fishing
Dat was US early november, als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oud. Is al weer van 2/3 dagen terug van Cubed3. Die hadden het over een laat november/begin december release in EU.
Wat is hij ook mooi hequote:
Jep, je had gelijk. Sorryquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat was US early november, als ik me niet vergis.
Maar als je dat geld overhebt dan rijst vaak de vraag of je t niet beter in het huis kan steken of voor de aflossing, investeren whatever. Nee de tijden van rucksichlos geld besteden aan luxegoederen is wel een beetje voorbij bij mij. Je kan niet anders zeggen dan dat consoles economisch gezien een enorm slechte investering zijn, je weet dat het spul na aanschaf sneller in waarde daalt dan een aardbeiquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:14 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
500 euro als "totaal bezit" is gewoon een druppel op een gloeiende plaat.
Voor een knulletje van 15 lijkt 500 euro een gods vermogen omdat ie A: vrijwel geensalaris genereert, en B: hij geen levenskosten heeft (eten/onderdrak ect.)
Mij zal het huilen uitbreken als ik nog maar 500 euro totaal kapitaal over had...
500,- per maand over, da's een mooi bedrag
Met pc's is het nog erger. Die kosten meer en een pc van 15 jaar geleden is vaak minder waard dan een console van 15 jaar geledenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:15 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maar als je dat geld overhebt dan rijst vaak de vraag of je t niet beter in het huis kan steken of voor de aflossing, investeren whatever. Nee de tijden van rucksichlos geld besteden aan luxegoederen is wel een beetje voorbij bij mij. Je kan niet anders zeggen dan dat consoles economisch gezien een enorm slechte investering zijn, je weet dat het spul na aanschaf sneller in waarde daalt dan een aardbei![]()
Dit komt uit dat interview waar MacGreagor net over postte.quote:Q: Is the "Virtual Console" concept proposed by Nintendo another step in the pursuit of simplicity?
Iwata:When creating a packaged game to be priced at 5,000 yen, developers tend to feel the need to create a rich game. Yet it is possible to create a reasonably entertaining game in 2 months with a team of three. Offering such games for 500 yen over a network could lead to a reasonable number of people purchasing it. By offering an environment that allows this, we hope to encourage more developers to pursue basic yet enjoyable gameplay.
Dat was volgens mij al een tijdje geleden bevestigd hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:13 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Dit komt uit dat interview waar MacGreagor net over postte.
Dus op virtual console worden ook gewoon korte makkelijke spelletjes uitgebracht, net zo iets als dat xbox live arcade?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is een dvd
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens mij is de voorkant van de Wii veranderd. Dat parabool-achtige ding onder de dvd-drive kan ik me niet herinneren
Ik moet zeggen dat ik er eerst ook intrapte hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is een dvd
Shit jullie hebben gelijkquote:
Volgens mij hebben jullie niet door dat pubers geen hypotheek hebben? Oké, 500¤ is veel, maar niet té veel, je kan er zo aankomen als je werkt (krantjes doen, oppassen, enz. ) En alles wat je verdient gaat rechtstreeks je eigen zak in, je hebt geen kosten als eten kopen, tanken, hypotheek, kleding enz.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:14 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
500 euro als "totaal bezit" is gewoon een druppel op een gloeiende plaat.
Voor een knulletje van 15 lijkt 500 euro een gods vermogen omdat ie A: vrijwel geensalaris genereert, en B: hij geen levenskosten heeft (eten/onderdrak ect.)
Mij zal het huilen uitbreken als ik nog maar 500 euro totaal kapitaal over had...
500,- per maand over, da's een mooi bedrag
Iedereen moet een voorbeeld nemen aan Bot13. Die snapt het tenminste. Rehost gewoon dat plaatje, is dat nou teveel gevraagd? Imageshack is kut, xs.to niet.quote:
Yup.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Iedereen moet een voorbeeld nemen aan Bot13. Die snapt het tenminste. Rehost gewoon dat plaatje, is dat nou teveel gevraagd? Imageshack is kut, xs.to niet.
Was iets met refer, maar moet je ff aan Tain vragenquote:
Ik ben te lui om te rehosten.quote:
Chanty FTW!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:43 schreef Chanty87 het volgende:
Firefox > about:config > network.sendrefererheader > instellen op 0.
Zo beterquote:
Bronquote:Although by many accounts Nintendo stole the show at this year's E3 with an impressive Wii showing, the graphics of the Wii games were far from impressive. That said, we spoke with an ATI representative who explained that what we saw was just the "tip of the iceberg." The "Hollywood" GPU may be more powerful than we think.
While Microsoft and Sony are busy pushing polygons and stressing high-definition content, Nintendo has let graphics take a "backseat," if you will, to the unique functionality of the Wii-mote. Many people who viewed and played Wii games at E3 this year would tell you that the visuals looked roughly on par with what users already see on their GameCubes.
But that doesn't mean that Wii games will simply look like GameCube titles using a unique control method. Nintendo already told us that the hardware being used at E3 was not finalized. Moreover, during the show GameDaily BIZ met with ATI, which is providing the "Hollywood" GPU for the Wii, and John Swinimer, Senior Public Relations Manager of Consumer Products, emphasized that the Wii architecture is capable of producing far better results than what we've witnessed thus far. "I think what you saw [on Wii] was just the tip of the iceberg of what the Hollywood chip can bring to the Nintendo Wii," he said. We tried to pry some design specs out of ATI, but Swinimer would only offer the following: "I'm really not here to talk about the design specs... other than the fact that ATI worked closely with Nintendo. The team that worked on this chip also worked on the Flipper chip that was in GameCube, and they've been working with Nintendo for a very long time so there's a great chemistry with the two teams working together."
He continued, "I really don't think that it's about the [specs]; I think it's about the innovation that it brings to the table?the motion-sensing, the always-on capability, which is really cool too?the fact that the chip is powerful enough and responsive enough to be there at a moment's notice, and I think that's pretty cool for the average gamer."
Industry sources have said that the Wii GPU would be moderately more powerful than the GameCube's GPU, but how much more we don't know. Conservative estimates from developers have placed the Wii console as a whole at 2 - 2.5 times more powerful than the GameCube.
ATI is also responsible for providing the custom GPU for Microsoft's Xbox 360, so we tried to find out how the "Hollywood" chip compares to what's in the 360. Once again, however, Swinimer sidestepped the question. "They're different chips for different platforms and different uses. I don't think it's a fair comparison to put them on a chart [to analyze]. That's not what it's all about... I think if you focus on the capabilities that the chip will have for the average consumer, with the amazement and wow factor, I think that's the value that we bring."
by James Brightman
Edit: ok, er staat dus eigenlijk niets in het bericht wat we niet aan zagen komen?quote:
http://www.wiigamer.nl/article/3669p1.htmlquote:Wired News: With the graphic design, is there a reason for having it as simple as it is?
Katsuya Eguchi: Sure, there are games that require more sophisticated graphics. But there are also titles that require more simplified graphics. Our priority with Wii Sports isn't graphics; what we were trying to show through these games is how the controllers works, how sensitive it is. Our goal wasn't to create a realistic baseball game with real-world pro athletes, it was to create soemthing familiar, something that isn't intimidating, something that anyone in the family would be comfortable pickign up and trying out themselves. That's why we went with the simpler graphics.
Also as you saw in the media briefing, you saw Iwata, Miyamoto, and Reggie playing tennis. we are looking to implement a similar kind of editing feature into the hardware that will allow users to create caricatures of themselves, members of the family, people they would potentially play with. and so when they go to play tennis, those would be the faces in the game. a more sophisticated graphic look wouldn't match well with the caricatures, but a simpler one does.
Wired News: So the feature would be in the hardware and then applied to, potentially, any game…
Katsuya Eguchi: Yes. The caricatures will exist in the hardware, as data, as one of several profiles that you could save in the Wii. And if you insert compatible software into the Wii, it will pull up the images that you chose.
Wired News: What would be some of the other profiles you could save in the Wii, then?
Katsuya Eguchi: The other details that will be saved as a part of the user profiles are as yet undecided, but right now we're focusing on creating an editing tool that will allow players to create images as well as allow users to select one of several already-created images, if they're not artistically inclined.
Wired News: This sounds like something that would be very useful for Animal Crossing, especially with multiple profiles.
Katsuya Eguchi: In Animal Crossing the player has the ability to wear different hats, different masks, different accessories. So we're not sure if the caricatures would be something that would work for Animal Crossing. So that is still under consideration. Besides Wii Sports there are a variety of applications that could use the caricatures, and we will explore those.
Non-believers?quote:
Wanneer gaan mensen PI's eens leren begrijpen...quote:
En waarom?quote:Voor mij is dat gewoon marketingpraat. Ik hoop in ieder geval wel dat de architectuur anders (beter) zal zijn dan Flipper, dat zal waarschijnlijk zo zijn, dan ben ik al blij genoeg.
Nou, dan werkt het nóg efficiënter.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:06 schreef Tomasso het volgende:
En waarom?
Echt gaaf!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:25 schreef kipknots het volgende:
Voor de mensen die te lui zijn om op de link te klikken, de seizoenen in Zelda:
[afbeelding]
lente
[afbeelding]
zomer
[afbeelding]
herfst
Ik ook. Ik vind het echt jammer dat ik dit al gezien hebquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind dat eigenlijk al wel een spoiler![]()
Het lijkt me wel. Alleen zal winter niet zo handig zijn in een vis demoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:29 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Echt gaaf!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk is er ook winter. Ik kan me herrineren dat er een oude plaatje was van wolf link in een sneeuw omgeving.
Krijg je gewoon een zaag meequote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:32 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het lijkt me wel. Alleen zal winter niet zo handig zijn in een vis demo![]()
Dan moet je vissen zoals in Ray Mears Bushcraft.quote:
Dat is misschien leuk voor een MMO, maar niet voor Zelda, imoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef BMH het volgende:
Mij lijkt een dag & nacht cyclus in real time wel lachen voor zelda. Stel je voor dat je echt 's nachts MOET gamen wil je alle pieces of heart krijgen.. En nee, je kunt niet de klok vooruit zetten omdat die geregeld word via connect 24.
klinkt op zich leuk, maar niet iedereen heeft zin om 's nachts verplicht te gamen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef BMH het volgende:
Mij lijkt een dag & nacht cyclus in real time wel lachen voor zelda. Stel je voor dat je echt 's nachts MOET gamen wil je alle pieces of heart krijgen.. En nee, je kunt niet de klok vooruit zetten omdat die geregeld word via connect 24.
Gelukkig werk jij niet aan Zelda.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef BMH het volgende:
Of jij zou moeten beginnen aan een sociaal leven.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:07 schreef BMH het volgende:
Ach jullie moeten 's nachts meer gamen!
's nachts?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Of jij zou moeten beginnen aan een sociaal leven.
Kijk eens een aantal posts boven jequote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:37 schreef Koentje3 het volgende:
Wired News: So the feature would be in the hardware and then applied to, potentially, any game?
Katsuya Eguchi: Yes. The caricatures will exist in the hardware, as data, as one of several profiles that you could save in the Wii. And if you insert compatible software into the Wii, it will pull up the images that you chose.
Dit houd waarschijnlijk dus ook in dat er bij wiiconnect24 ook profiles komen, en dus geen friends codes voor elke game![]()
gamercards ftw![]()
Geweldig idee voor mensen die alleen een paar dagen in de week 's avonds kunnen gamen omdat er ook nog gewerkt moet worden en er nog genoeg andere sociale verplichtingen zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef BMH het volgende:
Je kunt beter je mening/ideeën voor je houden op fokquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:17 schreef Chanty87 het volgende:
Tis maar een idee hoorSjongejonge. Mij zou het best grappig lijken, ik ben toch een nachtmens
![]()
Tis op zich ook best grappig en in World of WarCraft wordt het ook gebruikt alleen voor velen zullen er dan dingen verborgen blijven omdat dat perse om een bepaalde tijd gedaan moet worden. Dan zijn meerdere ingame dagen per dag een stuk handiger voor die groepquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:17 schreef Chanty87 het volgende:
Tis maar een idee hoorSjongejonge. Mij zou het best grappig lijken, ik ben toch een nachtmens
![]()
Er zijn ook nog mensen hier die daadwerkelijk een leven hebben en die zich dan wel genaaid zouden voelenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:17 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
Ja, het is maar een idee, maar geen goed idee. Niet voor iedereen althansquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:17 schreef Chanty87 het volgende:
![]()
Ja, maar niet midden in de nachtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet huilen allemaal, alsof je nooit 's avonds zit te gamen? Ik game vooral 'savonds omdat ik over dag andere dingen te doen heb.
en dat is wel een sociaal leven?quote:
Of naar vrienden etcquote:
Inderdaad. Komt ook nog eens bij dat ik bijna altijd dat soort dingen wel vergeetquote:Ik heb gewoon geen zin om op een bepaald moment te móeten gamen.
Oplossingquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef BMH het volgende:
bron : Ndomainquote:Space World 2006:
Nintendo zal dit jaar wederom Space World, de officiële gamebeurs van Nintendo zelf, organiseren. Deze zou in de planning staan voor augustus 2006. Opvallend is wel dat Nintendo dit evenement niet meer heeft georganiseerd sinds 2001. Enkele uitspraken die Nintendo tijdens Space World zal doen:
* De 'sensor bar' (waarmee de bewegingen van de Wii-controller worden geregisteerd) zal nog drastisch verbeterd zijn.
* De Nintendo Wii zal een aangepast HD-DVD format ondersteunen. Hoe precies is nog niet duidelijk.
* Zowel Nintendo's online fenomeen Wi-Fi Connect24 als de Virtual Console zullen tijdens Space World gedemonstreerd worden.
Games voor de Wii:
Er zullen tijdens Space World nog zeker 13 nieuwe titels door Nintendo worden aangekondigd voor de Wii. Daarnaast zal er meer informatie bekend gemaakt worden over reeds aangekondigde games. De meest opvallende uistpraken hierover:
* Waarschijnlijk zullen 3 van de 13 nieuwe spellen de 'adult rating' zullen krijgen.
* Eén van deze games zal volledig onder leiding van Shigeru Miyamoto gemaakt worden.
* De game Heroes van Suda 51 en Takashi Miike, de makers van Killer 7, zal gebaseerd zijn op de film Ichi the Killer. Gezien de extreme inhoud van deze film, zal de game vermoedelijk ook de 'adult rating' krijgen.
* Eén van deze 13 games zal een game gebaseerd op een film zijn. Dit spel wordt door Shinji Mikami, de man achter Resident Evil 4, Viewtiful Joe en Killer 7, gemaakt. De mogelijkheid bestaat echter dat dit hetzelfde spel betrefd in de hierboven genoemde uitspraak.
* Weer een andere van deze nieuwe games zal een nieuwe Kid Icarus voor de Wii zijn.
* Tijdens Space World 2006 zullen de eerste gameplay beelden van de game Saddness te zien zijn.
* Excite Truck zal gameplay elementen kennen die eerder in de Burnout-games te zien waren.
* Tijdens Space World zullen we meer van Red Steel zien. Er wordt geroepen dat er onder andere mooiere graphics en de uitwerking van het zwaardvechten te zien zullen zijn.
* Er zal een Resident Evil 4 Ultimate Edition verschijnen: deze bevat alle extra's van RE4 voor de PS2, plus nog meer extra's en ondersteuning voor de controller van de Wii.
* Resident Evil 5 zal gelijktijdig met de PS3-versie op de Wii verschijnen.
* In 2009 zal er een exclusieve Resident Evil-game voor de Wii verschijnen.
* Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots zal ook op de Wii verschijnen.
* Alle voorgaande Metal Gear Solid-games zullen beschikbaar worden gesteld via de Virtual Console.
Prijs van de Wii:
Geruchten over de prijs van de Wii: de mogelijkheid bestaat dat er meerdere pakketten zullen verschijnen. Het zou gaan om twee bundels:
* De ene bundel zal $299 gaan kosten, en bevat twee Wii-controllers, nunchuck add-on, classic gamepad, DVD9 attachement, wireless headset, 2GB SD card, het spel Wii Sports en 10 virtual console downloads.
* De andere bundel zou voor $199 van eigenaar verwisselen, en één Wii-controller, nunchuck add-on, classic gamepad, de game Wii Sports en 5 virtual console downloads bevatten.
Technische informatie over de Wii:
De naam 'Revolution' was lange tijde de werknaam voor de Nintendo Wii. Deze werknaam was er niet voor niets, aangezien de technische eigenschappen op bepaalde manieren revolutionair zullen zijn:
* Dit AI proces heeft de codenaam RID: Reactionary, Instinctual, Domino AI.
* Hiermee worden zowel graphics als physics geproduceerd die dicht tegen de realiteit liggen.
* Ontwikkelaars hoeven zich hierdoor alleen te concentreren op gameplay, verhaal en gamedesign.
* De Nintendo Wii zal hierdoor geen CPU en videokaart bevatten zoals we die kennen, maar zal bestaan uit zogenaamde "bridges", ontwikkeld door ATI en IBM.
* IBM ontwikkelt bridges voor de physics.
* ATI ontwikkelt bridges voor alle overige zaken, waaronder de structuur van een game.
* Door deze technologie en hardware zal de Nintendo Wii zeer weinig warmte produceren.
* Games voor de Wii zullen een zeer complexe en foutloze AI krijgen.
Al het bovenstaande nieuws is, vanwege de dubieusheid ervan, onder voorbehoud.
quote:
quote:De Nintendo Wii zal een aangepast HD-DVD format ondersteunen. Hoe precies is nog niet duidelijk.
Daarnaast zegt hij dat de graphics die de chip produceert veel beter gaan worden naarmaten de console bestaat. Dus graphics hoertjes mogen rustig wachten voor de wii.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
Dat bericht van die ATI-kerel baart me wel zorgen. Als hij ook al gaat zeggen dat graphics niet zo belangrijk zijn![]()
Die post stond enkele dagen terug al op de IGNboards. Ik reageerde toen als volgt:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:54 schreef RaymanNL het volgende:
Groot bullshitgehalte
[..]
bron : Ndomain
BELIEVE![]()
![]()
k Heb Halo2 op de XBOX360 gezien op een groot beeldscherm zoals die ook op de E3 was. Ik kan je 1 ding vertellen, Metroid ziet er VEEL beter uit dan Halo2 op de XBOX. In andere woorden, ze hebben niet gelogen dat de Wii veel krachtiger wordt dan de XBOX, maar dat neemt niet weg dat het verschil zeer klein oogt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daarnaast zegt hij dat de graphics die de chip produceert veel beter gaan worden naarmaten de console bestaat. Dus graphics hoertjes mogen rustig wachten voor de wii.
Voor anderespelen
Wat ik me trouwens zit af te vragen en mischien waarschijnlijk een stomme vraag is. De wii word gewoon regio vrij. Maar betekend dat dat je dan ook jap cube spellen op de wii kan spelen. Lijkt me logisch van wel en ik hoop het eigenlijk wel.
Wahahhaha. Een website die dit gerucht plaatst is echt te achterlijk voor woordenquote:
het oogt klein maar is groot, explainquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
k Heb Halo2 op de XBOX360 gezien op een groot beeldscherm zoals die ook op de E3 was. Ik kan je 1 ding vertellen, Metroid ziet er VEEL beter uit dan Halo2 op de XBOX. In andere woorden, ze hebben niet gelogen dat de Wii veel krachtiger wordt dan de XBOX, maar dat neemt niet weg dat het verschil zeer klein oogt.
Falafelkidquote:As to the development of the game, Ubi Soft learned about the controller design in late June or early July. In early August, they were shown a prototype by Iwata and received the first technical info. Later that month, they received Gamecube dev kits with wired Wii controllers. They had only just received Wii dev kits when we visited in April. All the content we played (which was a shooting range level) was running on the Gamecube kits, while we were shown some levels on a high-end PC, ready to be ported to the Wii dev kits.
Dat is zeker te vertrouwen, elke third party werkte in April met Gamecube kits.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Falafelkid
Ja, deze is 100% te vertrouwen
Nou, als je naar Halo2 kijkt op een groot beeldscherm met component (net zoals Wii op E3), dan valt je pas op dat Halo enorm kaal is kwa textures en de hoeveelheid polygonen enorm meevalt. Wel ziet het er nog steeds acceptabel uit. Op een CRT valt je dat helemaal niet op.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
het oogt klein maar is groot, explain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Xrenity op 04-06-2006 12:13:21 (spoiler tags :+) ]
Xrenity toch, ben je nou zo blind of..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:25 schreef kipknots het volgende:
Voor de mensen die te lui zijn om op de link te klikken, de seizoenen in Zelda:
[afbeelding]
lente
[afbeelding]
zomer
[afbeelding]
herfst
Spoilers enzo... Werd de vorige keer over geklaagd, is het dan zo moeilijk om het tussen spoiler tags te zetten?quote:Op zondag 4 juni 2006 10:29 schreef Xrenity het volgende:
Seasons pretty much confirmed. van Snow @ GAF
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:* Hiermee worden zowel graphics als physics geproduceerd die dicht tegen de realiteit liggen.
De graphics worden toch altijd beter naarmate de devs een systeem beter leren kennen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daarnaast zegt hij dat de graphics die de chip produceert veel beter gaan worden naarmaten de console bestaat. Dus graphics hoertjes mogen rustig wachten voor de wii.
Deze 2 plaatjes zijn al spoilersquote:Op zondag 4 juni 2006 11:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Spoilers enzo... Werd de vorige keer over geklaagd, is het dan zo moeilijk om het tussen spoiler tags te zetten?
De vorige keer waren er 2 mensen die erover klaagden, over precies hetzelfde.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Deze 2 plaatjes zijn al spoilersWeer wat geleerd dan
Zoveel boeide het me ook niet. Maar ik heb besloten eigenlijk niks meer te kijken of te lezen van Zelda en er helemaal zonder enige info in te gaan.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De vorige keer waren er 2 mensen die erover klaagden, over precies hetzelfde.
dan is het waarschijnlijk verstandig om het hele internet te mijden als de pest.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zoveel boeide het me ook niet. Maar ik heb besloten eigenlijk niks meer te kijken of te lezen van Zelda en er helemaal zonder enige info in te gaan.
Dat gerucht is trouwens al vrij oud. Was eerst zo dat nintendo samen met een ander bedrijf een soort uitgebreide dvd standaard had gemaakt waar 24gb op kon en dat is al een jaar geleden ofzo dat dat werd gezegd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarvoor?? Voor de High res megatextures? En de 1080p FMV's?
Dat + de bijbehorende controllers was nog de mooiste mock-up.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
, kon het niet laten..
Ik ook nietquote:Op zondag 4 juni 2006 13:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat + de bijbehorende controllers was nog de mooiste mock-up.
Maar wel met een cartrage slot!quote:Op zondag 4 juni 2006 14:39 schreef Chanty87 het volgende:
Of een veredelde N64 zonder cartridge ingang...
Denk dat chibibo meer doelt op het feit dat ze niet eens de moeite hebben genomen om uit te zoeken hoe je cartridge schrijft. Dan is je nep design wel heel snel ontkracht natuurlijk. cartrage...quote:Op zondag 4 juni 2006 15:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja, aan de voorkant maar niet de bovenkant dus. Bijdehand![]()
Oh, nu zie ik het.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:25 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Denk dat chibibo meer doelt op het feit dat ze niet eens de moeite hebben genomen om uit te zoeken hoe je cartridge schrijft. Dan is je nep design wel heel snel ontkracht natuurlijk. cartrage...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |