Oplossingquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:08 schreef BMH het volgende:
Mij lijkt een dag & nacht cyclus in real time wel lachen voor zelda. Stel je voor dat je echt 's nachts MOET gamen wil je alle pieces of heart krijgen.. En nee, je kunt niet de klok vooruit zetten omdat die geregeld word via connect 24.
bron : Ndomainquote:Space World 2006:
Nintendo zal dit jaar wederom Space World, de officiële gamebeurs van Nintendo zelf, organiseren. Deze zou in de planning staan voor augustus 2006. Opvallend is wel dat Nintendo dit evenement niet meer heeft georganiseerd sinds 2001. Enkele uitspraken die Nintendo tijdens Space World zal doen:
* De 'sensor bar' (waarmee de bewegingen van de Wii-controller worden geregisteerd) zal nog drastisch verbeterd zijn.
* De Nintendo Wii zal een aangepast HD-DVD format ondersteunen. Hoe precies is nog niet duidelijk.
* Zowel Nintendo's online fenomeen Wi-Fi Connect24 als de Virtual Console zullen tijdens Space World gedemonstreerd worden.
Games voor de Wii:
Er zullen tijdens Space World nog zeker 13 nieuwe titels door Nintendo worden aangekondigd voor de Wii. Daarnaast zal er meer informatie bekend gemaakt worden over reeds aangekondigde games. De meest opvallende uistpraken hierover:
* Waarschijnlijk zullen 3 van de 13 nieuwe spellen de 'adult rating' zullen krijgen.
* Eén van deze games zal volledig onder leiding van Shigeru Miyamoto gemaakt worden.
* De game Heroes van Suda 51 en Takashi Miike, de makers van Killer 7, zal gebaseerd zijn op de film Ichi the Killer. Gezien de extreme inhoud van deze film, zal de game vermoedelijk ook de 'adult rating' krijgen.
* Eén van deze 13 games zal een game gebaseerd op een film zijn. Dit spel wordt door Shinji Mikami, de man achter Resident Evil 4, Viewtiful Joe en Killer 7, gemaakt. De mogelijkheid bestaat echter dat dit hetzelfde spel betrefd in de hierboven genoemde uitspraak.
* Weer een andere van deze nieuwe games zal een nieuwe Kid Icarus voor de Wii zijn.
* Tijdens Space World 2006 zullen de eerste gameplay beelden van de game Saddness te zien zijn.
* Excite Truck zal gameplay elementen kennen die eerder in de Burnout-games te zien waren.
* Tijdens Space World zullen we meer van Red Steel zien. Er wordt geroepen dat er onder andere mooiere graphics en de uitwerking van het zwaardvechten te zien zullen zijn.
* Er zal een Resident Evil 4 Ultimate Edition verschijnen: deze bevat alle extra's van RE4 voor de PS2, plus nog meer extra's en ondersteuning voor de controller van de Wii.
* Resident Evil 5 zal gelijktijdig met de PS3-versie op de Wii verschijnen.
* In 2009 zal er een exclusieve Resident Evil-game voor de Wii verschijnen.
* Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots zal ook op de Wii verschijnen.
* Alle voorgaande Metal Gear Solid-games zullen beschikbaar worden gesteld via de Virtual Console.
Prijs van de Wii:
Geruchten over de prijs van de Wii: de mogelijkheid bestaat dat er meerdere pakketten zullen verschijnen. Het zou gaan om twee bundels:
* De ene bundel zal $299 gaan kosten, en bevat twee Wii-controllers, nunchuck add-on, classic gamepad, DVD9 attachement, wireless headset, 2GB SD card, het spel Wii Sports en 10 virtual console downloads.
* De andere bundel zou voor $199 van eigenaar verwisselen, en één Wii-controller, nunchuck add-on, classic gamepad, de game Wii Sports en 5 virtual console downloads bevatten.
Technische informatie over de Wii:
De naam 'Revolution' was lange tijde de werknaam voor de Nintendo Wii. Deze werknaam was er niet voor niets, aangezien de technische eigenschappen op bepaalde manieren revolutionair zullen zijn:
* Dit AI proces heeft de codenaam RID: Reactionary, Instinctual, Domino AI.
* Hiermee worden zowel graphics als physics geproduceerd die dicht tegen de realiteit liggen.
* Ontwikkelaars hoeven zich hierdoor alleen te concentreren op gameplay, verhaal en gamedesign.
* De Nintendo Wii zal hierdoor geen CPU en videokaart bevatten zoals we die kennen, maar zal bestaan uit zogenaamde "bridges", ontwikkeld door ATI en IBM.
* IBM ontwikkelt bridges voor de physics.
* ATI ontwikkelt bridges voor alle overige zaken, waaronder de structuur van een game.
* Door deze technologie en hardware zal de Nintendo Wii zeer weinig warmte produceren.
* Games voor de Wii zullen een zeer complexe en foutloze AI krijgen.
Al het bovenstaande nieuws is, vanwege de dubieusheid ervan, onder voorbehoud.
quote:
quote:De Nintendo Wii zal een aangepast HD-DVD format ondersteunen. Hoe precies is nog niet duidelijk.
Daarnaast zegt hij dat de graphics die de chip produceert veel beter gaan worden naarmaten de console bestaat. Dus graphics hoertjes mogen rustig wachten voor de wii.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
Dat bericht van die ATI-kerel baart me wel zorgen. Als hij ook al gaat zeggen dat graphics niet zo belangrijk zijn![]()
Die post stond enkele dagen terug al op de IGNboards. Ik reageerde toen als volgt:quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:54 schreef RaymanNL het volgende:
Groot bullshitgehalte
[..]
bron : Ndomain
BELIEVE![]()
![]()
k Heb Halo2 op de XBOX360 gezien op een groot beeldscherm zoals die ook op de E3 was. Ik kan je 1 ding vertellen, Metroid ziet er VEEL beter uit dan Halo2 op de XBOX. In andere woorden, ze hebben niet gelogen dat de Wii veel krachtiger wordt dan de XBOX, maar dat neemt niet weg dat het verschil zeer klein oogt.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daarnaast zegt hij dat de graphics die de chip produceert veel beter gaan worden naarmaten de console bestaat. Dus graphics hoertjes mogen rustig wachten voor de wii.
Voor anderespelen
Wat ik me trouwens zit af te vragen en mischien waarschijnlijk een stomme vraag is. De wii word gewoon regio vrij. Maar betekend dat dat je dan ook jap cube spellen op de wii kan spelen. Lijkt me logisch van wel en ik hoop het eigenlijk wel.
Wahahhaha. Een website die dit gerucht plaatst is echt te achterlijk voor woordenquote:
het oogt klein maar is groot, explainquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:50 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
k Heb Halo2 op de XBOX360 gezien op een groot beeldscherm zoals die ook op de E3 was. Ik kan je 1 ding vertellen, Metroid ziet er VEEL beter uit dan Halo2 op de XBOX. In andere woorden, ze hebben niet gelogen dat de Wii veel krachtiger wordt dan de XBOX, maar dat neemt niet weg dat het verschil zeer klein oogt.
Falafelkidquote:As to the development of the game, Ubi Soft learned about the controller design in late June or early July. In early August, they were shown a prototype by Iwata and received the first technical info. Later that month, they received Gamecube dev kits with wired Wii controllers. They had only just received Wii dev kits when we visited in April. All the content we played (which was a shooting range level) was running on the Gamecube kits, while we were shown some levels on a high-end PC, ready to be ported to the Wii dev kits.
Dat is zeker te vertrouwen, elke third party werkte in April met Gamecube kits.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Falafelkid
Ja, deze is 100% te vertrouwen
Nou, als je naar Halo2 kijkt op een groot beeldscherm met component (net zoals Wii op E3), dan valt je pas op dat Halo enorm kaal is kwa textures en de hoeveelheid polygonen enorm meevalt. Wel ziet het er nog steeds acceptabel uit. Op een CRT valt je dat helemaal niet op.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
het oogt klein maar is groot, explain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Xrenity op 04-06-2006 12:13:21 (spoiler tags :+) ]
Xrenity toch, ben je nou zo blind of..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:25 schreef kipknots het volgende:
Voor de mensen die te lui zijn om op de link te klikken, de seizoenen in Zelda:
[afbeelding]
lente
[afbeelding]
zomer
[afbeelding]
herfst
Spoilers enzo... Werd de vorige keer over geklaagd, is het dan zo moeilijk om het tussen spoiler tags te zetten?quote:Op zondag 4 juni 2006 10:29 schreef Xrenity het volgende:
Seasons pretty much confirmed. van Snow @ GAF
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:* Hiermee worden zowel graphics als physics geproduceerd die dicht tegen de realiteit liggen.
De graphics worden toch altijd beter naarmate de devs een systeem beter leren kennen?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:43 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daarnaast zegt hij dat de graphics die de chip produceert veel beter gaan worden naarmaten de console bestaat. Dus graphics hoertjes mogen rustig wachten voor de wii.
Deze 2 plaatjes zijn al spoilersquote:Op zondag 4 juni 2006 11:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Spoilers enzo... Werd de vorige keer over geklaagd, is het dan zo moeilijk om het tussen spoiler tags te zetten?
De vorige keer waren er 2 mensen die erover klaagden, over precies hetzelfde.quote:Op zondag 4 juni 2006 11:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Deze 2 plaatjes zijn al spoilersWeer wat geleerd dan
Zoveel boeide het me ook niet. Maar ik heb besloten eigenlijk niks meer te kijken of te lezen van Zelda en er helemaal zonder enige info in te gaan.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De vorige keer waren er 2 mensen die erover klaagden, over precies hetzelfde.
dan is het waarschijnlijk verstandig om het hele internet te mijden als de pest.quote:Op zondag 4 juni 2006 12:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zoveel boeide het me ook niet. Maar ik heb besloten eigenlijk niks meer te kijken of te lezen van Zelda en er helemaal zonder enige info in te gaan.
Dat gerucht is trouwens al vrij oud. Was eerst zo dat nintendo samen met een ander bedrijf een soort uitgebreide dvd standaard had gemaakt waar 24gb op kon en dat is al een jaar geleden ofzo dat dat werd gezegd.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarvoor?? Voor de High res megatextures? En de 1080p FMV's?
Dat + de bijbehorende controllers was nog de mooiste mock-up.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
, kon het niet laten..
Ik ook nietquote:Op zondag 4 juni 2006 13:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat + de bijbehorende controllers was nog de mooiste mock-up.
Maar wel met een cartrage slot!quote:Op zondag 4 juni 2006 14:39 schreef Chanty87 het volgende:
Of een veredelde N64 zonder cartridge ingang...
Denk dat chibibo meer doelt op het feit dat ze niet eens de moeite hebben genomen om uit te zoeken hoe je cartridge schrijft. Dan is je nep design wel heel snel ontkracht natuurlijk. cartrage...quote:Op zondag 4 juni 2006 15:06 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja, aan de voorkant maar niet de bovenkant dus. Bijdehand![]()
Oh, nu zie ik het.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:25 schreef Phonebone het volgende:
[..]
Denk dat chibibo meer doelt op het feit dat ze niet eens de moeite hebben genomen om uit te zoeken hoe je cartridge schrijft. Dan is je nep design wel heel snel ontkracht natuurlijk. cartrage...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |