Ik geloof dat de kloof tussen de Wii 360&ps3 nog groot genoeg is om het verschil te maken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:25 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Misschien geen probleem persoonlijk gezien, maar wel een probleem marketingtechnisch gezien. Die prijs komt gewoon niet overeen met de filosofie van Nintendo. Ook al is t maar een tijdelijke prijs dan kan het al schaden. Nintendo moet het label krijgen van gaming on the go. Hiermee zou je n verkeerd signaal geven.
Omdat ze t geld over het algemeen besteden aan kleren, scooters, uitgaan, zuipen en dergelijke. Zo'n levensstyl is errug duur.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:34 schreef EricG het volgende:
Waarom denkt iedereen dat mensen rond de 16 niet veel geld hebben? Zelf ben ik 15, heb ong. 500¤ op m'n bankrekening en de meeste mensen in mijn omgeving hebben óf nu al flink wat geld, óf ze gaan vakantiewerk doen de hele vakantie (lever ong. 800¤ op). Voor mij (en anderen van mijn leeftijd) maakt het echt niet veel uit of een console nou 100¤ is of 300¤.
Zo'n strategie werkt wel, maar Nintendo heeft gezegd dat ze voor een heel wat grotere taart gaan dan voorheen. Willen ze die taart pakken dan moeten ze die prijs aanpassen. Je moet t deze gen wat breder zien dan vorige gens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:34 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik geloof dat de kloof tussen de Wii 360&ps3 nog groot genoeg is om het verschil te maken.
Je koopt natuurlijk wel een nintendo product,met wiimote en de games die er toe doen.
mensen die de Wii kopen,kopen die niet alleen voor de console op zich.
maar het gehele nintendo gedoe.
Tru,volgens mij zal de prijs rond de 220E zijn met game en 2wiimote's.lijkt mij prima! zeker voor mensen die het voor het eerst gaan gamen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Zo'n strategie werkt wel, maar Nintendo heeft gezegd dat ze voor een heel wat grotere taart gaan dan voorheen. Willen ze die taart pakken dan moeten ze die prijs aanpassen. Je moet t deze gen wat breder zien dan vorige gens.
game 50-60 euroquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Tru,volgens mij zal de prijs rond de 220E zijn met game en 2wiimote's.lijkt mij prima! zeker voor mensen die het voor het eerst gaan gamen.
Gewoon goed te doen dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Tain het volgende:
[..]
game 50-60 euro
wiimote 40-50 euro
console 110-130 euro dus?
Zie jij dit als duur danquote:
Voor early adopters is prijs bijna volledig irrelevant. Pas later in de life-cycle gaat prijs een veel grotere rol spelen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De PS3.In Europa kost ie 600 euro. De Wii zal minimaal drie keer zo goedkoop zijn...
Wat ben je de laatste tijd chagerijnig, Tomasso.
Mja, nieuwprijzen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Tain het volgende:
[..]
game 50-60 euro
wiimote 40-50 euro
console 110-130 euro dus?
Voor mij dus wel. Ik kan ook wel een Xbox 360 of PS3 kunnen kopen, maar ik wil het gewoon niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:34 schreef EricG het volgende:
Voor mij (en anderen van mijn leeftijd) maakt het echt niet veel uit of een console nou 100¤ is of 300¤.
Eerder veel te goedkoopquote:
Hoe hoger de prijs des te minder early adoptersquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Voor early adopters is prijs bijna volledig irrelevant. Pas later in de life-cycle gaat prijs een veel grotere rol spelen.
Prijselasticiteit bestaat (bijna) altijd in meer of mindere mate. Maar ik weet zeker dat de invloed van de prijs op het aantal verkochte units in het begin van de life-cycle echt minimaal is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hoe hoger de prijs des te minder early adopters
Hoezo minimaal? Er waren mensen van plan om direct na launch een PS3 te halen, maar nu wachten die mensen op een pricedrop.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Prijselasticiteit bestaat (bijna) altijd in meer of mindere mate. Maar ik weet zeker dat de invloed van de prijs op het aantal verkochte units in het begin van de life-cycle echt minimaal is.
Precies. Dit is een wijze man.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Prijselasticiteit bestaat (bijna) altijd in meer of mindere mate. Maar ik weet zeker dat de invloed van de prijs op het aantal verkochte units in het begin van de life-cycle echt minimaal is.
De 600 euro van de PS3 is aan de hoge kant, maar ook die zullen als warme broodjes over de toonbank vliegen. Dan maakt het voor de Wii echt niet uit of hij nou 200 of 250 euro kost.
Damn het duurt echt zo lang... misschien dan toch maar een Cube aanschaffen in de tussentijd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:11 schreef ikookhier het volgende:
Fuck nog 5 maanden .......... Hoop dat de datum naar voren geschoven wordt
Ben het toevallig nu aan het overwegen op:quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Damn het duurt echt zo lang... misschien dan toch maar een Cube aanschaffen in de tussentijd.
500,- is niet veel geld, dat is peanuts...quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:34 schreef EricG het volgende:
Waarom denkt iedereen dat mensen rond de 16 niet veel geld hebben? Zelf ben ik 15, heb ong. 500¤ op m'n bankrekening en de meeste mensen in mijn omgeving hebben óf nu al flink wat geld, óf ze gaan vakantiewerk doen de hele vakantie (lever ong. 800¤ op). Voor mij (en anderen van mijn leeftijd) maakt het echt niet veel uit of een console nou 100¤ is of 300¤.
pinda'squote:Op donderdag 1 juni 2006 19:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
500,- is niet veel geld, dat is peanuts...
Heheh, voor 90 euro is een Cube plus zo'n fraaie game natuurlijk geen geld! Geniet nog een half jaar vab al die supertitels die de Cube rijk is en dan wordt het tijd voor de Wii.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:41 schreef Choices het volgende:
[..]
Ben het toevallig nu aan het overwegen op:
Wehkamp
edit: Mweh, te laat, drukte per ongeluk op een knopje en bestelling al gedaan :S, haha. Verwachte nog een betaaloptie scherm, maar nee, achja, tis gedaan, en ben blij..
Die PS2 van mij zal moeten verhuizen ben ik bang. Ín de ban van de Wii..
Alleen met de cube controller.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:51 schreef imported_sphinx het volgende:
zullen sommige cube games op de Wii ook bestuurbaar zijn met de wiimote? of kunnen die alleen maar met een cube controller..?
Ja echt vernieuwendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:02 schreef MMaRsu het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-7910685019589114762
Nee man, dat zijn de natuurlijke gevoelens. Dat gevoel heb ik ook elke avond maar ik herlaad meestal nietsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:13 schreef MMaRsu het volgende:
Je herlaad je shotgun door de nunchuck op en neer te doen.
Heb hem ook maar besteldquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:41 schreef Choices het volgende:
[..]
Ben het toevallig nu aan het overwegen op:
Wehkamp
edit: Mweh, te laat, drukte per ongeluk op een knopje en bestelling al gedaan :S, haha. Verwachte nog een betaaloptie scherm, maar nee, achja, tis gedaan, en ben blij..
Die PS2 van mij zal moeten verhuizen ben ik bang. Ín de ban van de Wii..
Geen peanuts, maar zeker niet "onmogelijk"quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
500,- is niet veel geld, dat is peanuts...
/offtopicquote:
Dan wacht je toch een half jaartje. Je hoeft hem niet meteen tijdens de launch te kopen hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:40 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
ik hoop nog steeds eigenlijk op een launch met Super Mario Galaxy. Dan weet ik absoluut wat ik haal. Ik heb liever de nieuwe mario dan de nieuwe zelda denk ik.
Leuk, maar wat een geluidskwaliteitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:00 schreef Xrenity het volgende:
http://downloads.zeldapow(...)incess/Overworld.mp3
Zelda E3 05 Overworld theme
*op iPod zet....quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:00 schreef Xrenity het volgende:
http://downloads.zeldapow(...)incess/Overworld.mp3
Zelda E3 05 Overworld theme
Valt wel mee dat half jaarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:40 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
/offtopic
haha, goed bezig. Er zijn (als je het niet erg vind om met mario of zelda of kiddychars. volgens sommige mensen te spelen) reteveel goede spellen op de cube. Must haves (die je zó uit de budgetbakken kan vissen of op internet):
- Super Mario Sunshine
- Zelda : TWW
- Metroid Prime 1 & 2
- Eternall Darkness
- Super Mario Kart
- F-zero GX
- Resident Evil Zero & 1 (ev. 4)
- Baten Kaitos
- Tales of Symphonia
- Ikaruga (!!!)
etc.etc.
Geloof me, daar kom je wel een half jaar mee door!
/ontopic:
ik hoop nog steeds eigenlijk op een launch met Super Mario Galaxy. Dan weet ik absoluut wat ik haal. Ik heb liever de nieuwe mario dan de nieuwe zelda denk ik.
Mario kart, niet?! Man, vond het spel zoo super op de snes, ga het echt weer zoeken voor de GC.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Valt wel mee dat half jaar
Super Mario Galaxy op release zou tof zijn, dat icm Trauma Center en ik haal hem. Helaas gebeurt dat niet
Mja, was van een DS cartridge af oidquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:36 schreef Tware het volgende:
[..]
Leuk, maar wat een geluidskwaliteit. Ik wacht nog ff met het op mn mp3 spieler zetten tot er eentje komt met betere geluidskwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |