Dus half december in de EU. Nintendo gooit weer d'r eigen glazen in.quote:According to an industry source speaking to Cubed³, the Nintendo Wii is set to launch in the "Thanksgiving period in the USA" (Thanksgiving falls on November 23rd this year), with Japanese and European launches set to be "in the same timeframe". With Nintendo trying for a worldwide launch of their new system, this would probably lead to the system coming out marginally before in Japan and ?a few weeks later in Europe?.
Our source tells us that the Wii will be on sale in the USA "well in time for Thanksgiving and well in time for Christmas in Europe". Details on the Japanese launch were not so clear, but our source did suggest that it would fall very close, if not before the American launch of the system.
So, we're looking at an early November release for the system. This falls quite nicely in line with a recent announcement by Nintendo where they gave dates for their DS, GameCube and GBA titles for later this year. All titles stopped before November. With this information in hand, we pushed our source a bit further to see if they had an idea of a more exact date. Today, we were provided with the following information...
"So, at the moment Nintendo are aiming to launch the Wii on November 6th"
Our source emphasised that this date is correct at present, but pointed out: "Nintendo aren't going to have an exact date in mind until they are sure they can meet the deadlines". Take it as a guide then if you will, but "they are very keen to be ready in time".
Obviously this shouldn't be taken as gospel and we're not about to shout from rooftops that we have the final Wii launch date, but we are confident that the information we have is correct; we wouldn't share it with you if it wasn't. Hopefully Nintendo will clear up all confusion very soon by confirming the launch details of the Wii. We'll have more for you as and when it happens.
Ik zou ook een "lelijk" spel ook niet laten liggen als het leuk is om te spelen. Maar zeggen/beweren dat graphics er niet te doen of niet belangrijk zijn is gewoon onzin. Want wat veel mensen lijken te vergeten is dat graphics en gameplay heel veel met elkaar te maken hebben. Betere graphics zorgen niet alleen voor een mooier plaatje, vaak voegt het ook heel veel toe aan de gameplay.quote:Op woensdag 31 mei 2006 20:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt bagger en je hebt bagger. Bij mij doen graphics vrij weining, natuurlijk vind ik de spellen op de 360 er verschrikkelijk mooi uitzien maar je went er aan. Juist omdat je er aan went verwacht je wel dat de spellen die nieuw uitkomen er "gewoon" uitzien. Mocht dit opeens een behoorlijke stap achteruit zijn dan schrik je ervan.
Mocht dit spel een unieke gameplay hebben dan zullen de graphics mij echt niet tegenhouden dit spel te kopen. Het oog wilt ook wat maar het blijft om de ervaring gaan. Pas als graphics in de weg gaan zitten voor de beleving van het spel irriteer ik me er aan.
Als graphics er echt toe deden dan zou retro gaming niet bestaan...
December is maar een maand na november.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dus half december in de EU. Nintendo gooit weer d'r eigen glazen in.
Nee, wat hebben ze geleerd zeg
Veel mensen kopen de grote kerstcadeau's eind november/begin december voordat de echt grote drukte begintquote:Op woensdag 31 mei 2006 22:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
December is maar een maand na november.
En dat hoeft alsnog niet te kloppen.
Wat tain zegt en daarnaast ben je dan later dan de PS3. Oftewel gooi je je eigen glazen in.quote:Op woensdag 31 mei 2006 22:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
December is maar een maand na november.
En dat hoeft alsnog niet te kloppen.
Iedereen zat te klagen over die screenshot? jij was de eerste wat op dat bericht reageerde...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:25 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik schrijf de console helemaal niet af. Maar ik lees in ieder Wii topic dat graphics er niet toe doen en dat het allemaal om de gameplay draait.. Nu zie je screenshots van een spel dat er heel bagger uitziet en meteen zie je reacties die klagen over de graphics
Conflictquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ja maar die stond er net nog niet wijsneus![]()
Ik ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat die eerste gewoon een screen van een MGS game was![]()
Niet te vergelijkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 21:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik zou ook een "lelijk" spel ook niet laten liggen als het leuk is om te spelen. Maar zeggen/beweren dat graphics er niet te doen of niet belangrijk zijn is gewoon onzin. Want wat veel mensen lijken te vergeten is dat graphics en gameplay heel veel met elkaar te maken hebben. Betere graphics zorgen niet alleen voor een mooier plaatje, vaak voegt het ook heel veel toe aan de gameplay.
Retro gamen is ook leuk, maar dat is meer uit nostalische redenen. Want de gameplay van vroeger was vaak lang niet zo goed als nu.
Helemaal mee eens, alleen wat ik nu zo fammer vind is dat er vaak aan de verkeerde dingen gesleuteld wordt. Een voorbeeld noem ik Collision Detection. Dat blijft crappy. Ze kunnen haast fotorealistische graphics maken maar er voor zorgen dat bewegende elementen niet door elkaar heen lopen blijft heel lastig al dan niet onmogelijk. Als dit geperfectioneerd zal zijn zal dat absoluut helpen met de gameplay. Nogmaals, vind het er supermooi uit zien maar als ik een shooter speel dan hoef ik niet te zien dat m'n tegenstander z'n naam in de binnenkant van z'n boxershort geborduurd heeft (dit natuurlijk met de naam van een dag welke niet overeenkomt met de dag waarop je het speeltquote:Betere graphics zorgen niet alleen voor een mooier plaatje, vaak voegt het ook heel veel toe aan de gameplay.
Klopt in zekere zin. Heel veel games spelen nu beter dan vroeger omdat het element 3d er in is gekomen maar als ik kijk naar een rpg is dit dus niet zo. Chrono Trigger bijvoorbeeld. Grafisch niets anders dan pixelbrij maar een lekker verhaal wat lekker wegspeelt. Voor mij geen nostalgie, puur een spel met een goed verhaal en daardoor een goede sfeer.quote:Want de gameplay van vroeger was vaak lang niet zo goed als nu.
Wordt ie nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:15 schreef Fir3fly het volgende:
Die prijs baart me toch zorgen, als ie duurder dan ¤200 wordt ga ik hem niet bij de launch halen. Dat is me toch echt te duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |