elke zondag is een dubbele afleveringquote:Op maandag 17 juli 2006 10:10 schreef Koningin het volgende:
Gister dubbele aflevering
Die eerste had ik nog niet gezien, dus dat kwam goed uit.
Sorry met dit warme weer zit ik niet zoveel binnen (en ben op vakantie geweest).quote:Op maandag 17 juli 2006 13:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
elke zondag is een dubbele aflevering
September dacht ik, ik hoop dan persoonlijk niet op dinsdagavond want dan ga ik naar "school/cursus" dus dan baal ik flink! En ik heb nog geen videorecorder! En mijn moeder vergeet het dan vast op te nemen..... zucht....quote:Op maandag 17 juli 2006 17:41 schreef Apfel het volgende:
Wanneer komt het weer in reguliere vorm?
Ik vrees het ook ja! Dat wordt dus een videorecorder kopen! Om nu elke dinsdagavond te gaan "spijbelen" lijkt me ook niet zo'n goed idee....quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:03 schreef Apfel het volgende:
Denk toch dat het dinsdag wordt, dinsdag is de standaard chick-night.
Ik eis de videorecorder straks op als ik straks op kamers gaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja! Dat wordt dus een videorecorder kopen! Om nu elke dinsdagavond te gaan "spijbelen" lijkt me ook niet zo'n goed idee....
En dan dus de eerste dinsdag van de maand September?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
In september staat het weer op dinsdag bij Net5 tussen 20.30 en 21.30
Welke aflevering is ditquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:49 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en om de tijd op te vullen, een filmpje
Mooiquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
In september staat het weer op dinsdag bij Net5 tussen 20.30 en 21.30
En dat is inderdaad dom ja. Maar goed. Wie weetquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:38 schreef Starlie het volgende:
Ik weet nu ook waarom Derek voor Addison heeft gekozen... bij de eerste aflevering (van gisteravond) had je dat meisje met die buis door haar lijf. En daarvoor knikte hij steeds goedkeurend naar Meredith... totdat dat meisje iets in zijn oor fluisterde iets in zijn oor wat hij tegen haar a.s. moest zeggen... en toen heeft hij volgens mij ook besloten om voor Addison te kiezen! (Wat natuurlijk dom is.. maar daar waren we al achter).
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:42 schreef Iriiss_ het volgende:
[..]
En dat is inderdaad dom slim ja. Maar goed wie weet krijgt Meredith nog wel weer een ander vriendje![]()
Vind ik helemaal niet. Ik vind Meredith zo'n trutje! Echt het naarste personage van de hele serie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:42 schreef Iriiss_ het volgende:
[..]
En dat is inderdaad dom ja. Maar goed. Wie weet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |