abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage woensdag 31 mei 2006 @ 19:50:12 #26
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_38421216
ik heb vanmiddag voor het eerste de allereerste aflevering van seizoen 1 gezien

ben alleen vergeten die van gisteren op te zoeken
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_38421387
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:02 schreef Nesle het volgende:

[..]

Op zondag wordt het herhaald vanaf 18 juni. Dacht ik.
oops sorry dacht zaterdag
pi_38422439
hmm.. wachten sucks
  donderdag 1 juni 2006 @ 01:31:38 #29
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38423626
Ik heb Old School een paar jaar geleden gezien, maar het blijkt wel dat ik sindsdien meer acteurs/actrices ken, wat ik merkte toen ik het vanavond op TV zag

Wie speelde er o.a. allemaal in?
- Ellen Pompeo AKA Meredith Grey
- Terry O'Quinn AKA John Lock [LOST]
- Leah Remini AKA Carrie Heffernan [The King Of Queens]
- Elisha Cuthbert [die kent iedereen nu wel]

Dus toch nog wat GA-actie, ook al is de serie met zomerstop
pi_38425512
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:04 schreef Evertjan het volgende:
komende zomer worden de afleveringen herhaald op zaterdag. Iedere zaterdag een dubbele aflevering GA
Op zaterdag? Dat is zo'n vervelende dag om TV te kijken....
pi_38427442
We gaan gewoon heel rustig wachten tot het weer september is. En dan...... gaan we verder kijken.

Zucht, zucht !!
  Moderator donderdag 1 juni 2006 @ 10:56:17 #32
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_38429437
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:06 schreef Starlie het volgende:
Was weer een leuke aflevering, helaas de laatste... vond het alleen belachelijk dat we eerst 5 minuten reclame kregen om vervolgens nog 2 minuten naar GA te mogen kijken..
Dat van die reclame voor het laatste stukje is altijd zo. Eerst hebben we 2 minuten reclame (^O^) en dan iets van 8 minuten (heb het ooit getimed ) voor inderdaad nog een minuut of 2/3. Stoor me daar elke keer al aan

Damn een paar maanden wachten op nieuwe afleveringen Ga niet downloaden trouwens, daarmee stel je het moment alleen maar uit. Op een gegeven moment moet je dan weer gaan wachten op nieuwe afleveringen en loop je voor op de Nederlandse uitzendingen. Bovendien kijkt het veel lekkerder op tv dan op de pc toch?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_38435347
Ik wil niehieieieiet wachten.....!!!!

mss word de verleiding te gaan downloaden toch wel te groot....
pi_38437107
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:20 schreef Koningin het volgende:

[..]

Op zaterdag? Dat is zo'n vervelende dag om TV te kijken....
Volgens mij is het ook zondag, tenminste dat zei Net5 afgelopen dinsdag na de aflevering.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_38437456
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef MaJo het volgende:

[..]


Damn een paar maanden wachten op nieuwe afleveringen Ga niet downloaden trouwens, daarmee stel je het moment alleen maar uit. Op een gegeven moment moet je dan weer gaan wachten op nieuwe afleveringen en loop je voor op de Nederlandse uitzendingen. Bovendien kijkt het veel lekkerder op tv dan op de pc toch?
Same here! Geen downloading.
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_38443758
Jammer van de zomerstop. Weer typisch Net5
in a crowd you lose humanity
pi_38443922
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:37 schreef Wombcat het volgende:
Jammer van de zomerstop. Weer typisch Net5
(Bijna) Alle tv-zenders doen dat hoor.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_38444056
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:41 schreef rena het volgende:

[..]

(Bijna) Alle tv-zenders doen dat hoor.
Ja, alleen Net5 krijgt het wel altijd voor elkaar om het halverwege een seizoen te doen.
in a crowd you lose humanity
pi_38446658
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:45 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, alleen Net5 krijgt het wel altijd voor elkaar om het halverwege een seizoen te doen.
Bij Gilmore Girls ook al ja.

Mijn tv-uurtje, wat doen ze.
pi_38446960
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:45 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ja, alleen Net5 krijgt het wel altijd voor elkaar om het halverwege een seizoen te doen.
Ik dacht dat dat kwam omdat in Amerika ze andere lengtes hebben van het tv-seizoen. Maar goed, maakt het niet minder irritant...
pi_38464000
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:04 schreef zea het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat kwam omdat in Amerika ze andere lengtes hebben van het tv-seizoen. Maar goed, maakt het niet minder irritant...
In Amerika kunnen ze over 22 afleveringen 8 a 9 maanden doen, van september tot eind mei. Dit doen ze door veel te herhalen (3 afleveringen en dan herhalen enz.) en een winterstop (ook heel irritant!)
Maar ik vind het knap als mensen niet downloaden, maar ik kan de verleiding niet weerstaan. En als de reguliere uitzendingen weer beginnen, kijk ik ze gewoon nog een keer
pi_38464093
Mijn Engels is behoorlijk goed, maar toen afgelopen dinsdag gedurende de eerste minuten de ondertiteling ontbrak vond ik het echt een stuk lastiger te volgen, ze praten allemaal zo snel in die tv-series en ze gebruiken vaak ook van die typische (grappige ) uitdrukkingen. Met de ondertiteling erbij hoor ik precies wat ze in het Engels zeggen, maar zonder ondertiteling denk ik toch regelmatig, huh wat zei ze nou precies? Alleen al om die reden heb ik er geen behoefte aan om te downloaden.
pi_38473020
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 07:45 schreef Fannetje het volgende:

[..]

In Amerika kunnen ze over 22 afleveringen 8 a 9 maanden doen, van september tot eind mei. Dit doen ze door veel te herhalen (3 afleveringen en dan herhalen enz.) en een winterstop (ook heel irritant!)
Maar ik vind het knap als mensen niet downloaden, maar ik kan de verleiding niet weerstaan. En als de reguliere uitzendingen weer beginnen, kijk ik ze gewoon nog een keer
Aawwh dat betekent dat je moved naar USA topic?
Ik download lekker niet, kan ik in September gewoon kijken

[ Bericht 1% gewijzigd door Nesle op 02-06-2006 17:34:43 ]
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_38480268
Owkee serieus was afgelopen dinsdag de ondertiteling weggevallen? Niets van gemerkt eigenlijk. Had dus ook niet door dat het de laatste was voorlopig...dammit. Mss dan maar toch gaan downloaden
pi_38505033
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 07:59 schreef _Floddertje_ het volgende:
Mijn Engels is behoorlijk goed, maar toen afgelopen dinsdag gedurende de eerste minuten de ondertiteling ontbrak vond ik het echt een stuk lastiger te volgen, ze praten allemaal zo snel in die tv-series en ze gebruiken vaak ook van die typische (grappige ) uitdrukkingen. Met de ondertiteling erbij hoor ik precies wat ze in het Engels zeggen, maar zonder ondertiteling denk ik toch regelmatig, huh wat zei ze nou precies? Alleen al om die reden heb ik er geen behoefte aan om te downloaden.
Dat heb ik dus ook, precies zo
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zaterdag 3 juni 2006 @ 15:55:41 #46
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_38505051
Downloaden is voor watjes .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_38506067
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Downloaden is voor watjes .


Ik kan sowieso nooit de afleveringen vinden die ik wil, dus ik heb het maar opgegeven

Ik mis GA nu al...
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  zondag 4 juni 2006 @ 17:38:57 #48
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_38534356
Ah hier zijn jullie.
Ik zat er nog helemaal mee in m'n hoofd dat dinsdag alweer GA zou zijn, maar helaas............
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_38541413
gelukkig snel herhalingen... kunnen we alles nog een keer kijken
wel balen zo halverwegen het seizoen weer.... maarja
Maria Sharapova For Life!
pi_38558017
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 15:54 schreef rena het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook, precies zo
Je kunt ook ondertitelingen downloaden. Dat heb ik ook met Prison Break
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')