die van mij nu ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:30 schreef ErwinEHVNL het volgende:
zit hier met ene slappe....
hij is moe van al die fobo's
weet ik niet. luiheid denk ikquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:31 schreef ErwinEHVNL het volgende:
waarom hebben hippe users als jij geen fobo's?
ik zou eens kijken maar verwacht niet dat teveel dus fap rustig doorquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik EIS dat je er morgen 1 hebt voor 12.00!
gelukkig weer een erbijquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:27 schreef Gebs het volgende:
Home sweet home
ik had om 1 uur al thuis kunnen zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:36 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
whahaha [afbeelding]
zo laat pas. ik ben al lekker van 5 uur thuis![]()
Waarom denk je dat ik zo laat thuis benquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
maar je was de weg kwijt en je was verdwaald?
nee het stuk wat ik had gemaakt ging verlorenquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
maar je was de weg kwijt en je was verdwaald?
geen backup gemaakt? meisje tochquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:39 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
nee het stuk wat ik had gemaakt ging verloren6 kantjes woepla verdwenen.....dus konden we overnieuw beginnen
steeds opgeslagen...bleek dat we in een IE-site bestand bezig waren in plaats van een gewoon word-document...en tjah toen konden we het nergens meer terug vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |