Gefeliciteerd TimmyASD... mn gebrek aan verdediging speelt me partenquote:Prachtig eentijdsvoetbal van amsterdam daar op het middenveld. Ramiro Peiteado neemt de pass die erop volgt aan met de borst en schiet zonder te kijken binnen. Wat een torinstinct! Na 67 minuten wordt de score zo uitgediept tot 1 - 4.
kquote:Het gebrek aan ervaring van Jan Murynowicz werd pijnlijk duidelijk toen hij in de 69e minuut opzichtig in de fout ging. Elsloo wist hier echter niet van te profiteren.
Joshua Haywardquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:58 schreef AirRaid het volgende:
In de 72e minuut scoorde Panthers-speler Joshua Hayward fortuinlijk uit een penalty. Hij schoot slecht in, maar gelukkig voor hem ging de keeper naar de verkeerde hoek: 2 - 0. De corner van Joshua Hayward leek te laag, maar met ware doodsverachting wist Gilbert de Keizer hem tussen allerlei maaiende benen door toch binnen te koppen: 3 - 0.
A spelersquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:02 schreef twi het volgende:
Ik verlies dik (0-4), trek 't niet tegen nicker100Maargoed, geen schande, divisie hoger en 2 seizoenen verder is 'ie geloof ik, en speelt bovendien met 5 a 6 A-spelers zo te zien.
7e waarvan 6 spelhervattingen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Joshua Hayward![]()
Hehe z'n 6e fokcup doelpunt allemaal spelhervattingen!
Nouja, behalve z'n trainingslinie dan, heeft 'ie ze gebruikt in de afgelopen competitiewedstrijdquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:06 schreef foetre het volgende:
[..]
A spelerswat een hoer!hij gaat eraan!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:13 schreef jde_kok het volgende:
Zowaar lijk ik te winnen tegen Yanks. Erg lekker.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:09 schreef foetre het volgende:
[..]
7e waarvan 6 spelhervattingen.
Een blessure neeeeeeeeeee!nu hopen op +1
Van Gaal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:16 schreef Lennox het volgende:
Ik snap geen zak meer van dit spelletje. 3-1 verlies slaat echt nergens op.
+3 van mn trainee is helemaal naadje. Die gast maakt er een sport van blessure's op te lopen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |