abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38412680
quote:
Na de 'ontneming' van haar Nederlanderschap, moet Ayaan Hirsi Magan nu misschien ook de gevangenis in of een geldboete betalen. Het Amersfoortse PvdA-raadslid Fethi Killi heeft namelijk aangifte gedaan tegen het ex-Kamerlid, omdat ze zich als deelnemer van een verkiezing voor een ander persoon heeft uitgegeven.

De PvdA'er beroept zich op artikel 128 van het Wetboek van Strafrecht: 'Hij die opzettelijk zich voor een ander uitgevende, aan een krachtens wettelijk voorschrift uitgeschreven verkiezing deelneemt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie'. Hirsi Magan heeft toegegeven dat ze onder de naam Hirsi Ali heeft meegedaan aan de Tweede-Kamerverkiezingen. Daarnaast klopte de geboortedatum die ze tijdens de verkiezingen opgaf ook niet.

Naast Hirsi Magan is de aanklacht ook gericht tegen minister Zalm, eurocommissaris Kroes en ex-partijvoorzitter Eenhoorn, omdat ze wisten van Ayaans situatie, de valse opgaaf van gegevens niet hebben gemeld bij de kiescommissie, de kamervoorzitter en/of de officier van justitie en haar zelfs hebben ondersteund bij haar kandidaatstelling voor de VVD.

Killi, die overigens op eigen titel spreekt, zegt in een toelichting van zijn aangifte dat de VVD met twee maten meet. "De VVD voert een streng beleid als het om buitenlanders gaat, maar als het om iemand uit de eigen partij gaat, gelden blijkbaar andere regels", aldus de PvdA'er.
Aangifte tegen Hirsi Magan

Belachelijke lul is die vent.
Klaag die hoer van een Taïda dan ook maar aan, en hang haar meteen maar op want die poogt nog meer geld van ons los te krijgen.

Wat een kutzooi is Nederland ook. De politiek is een groot zooitje. Ga eens wat nuttigs doen.

woensdag 31 mei 2006 @ 15:56:00 #2
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_38412710
hoezo is taida een hoer?
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_38412805
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:56 schreef clowncloon het volgende:
hoezo is taida een hoer?
Omdat het een ontzettend uitgekookte kutslet is. Eerst geld vangen om op te rotten, terug komen. En nu Verdonk willen aanklagen omdat ze privé gegevens heeft vrijgegeven, terwijl heel haar klas in een kooi op de markt stond met "LAAT TAÏDA PACIFICHOER BLIJVEN!! alsjeeblieeeeeef"

hoer
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:58:51 #4
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_38412854
jij denkt dat schelden je argumentatie kracht bijzet?
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:59:05 #5
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38412870
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:55 schreef Woutey het volgende:

[..]

Klaag die hoer van een Taïda dan ook maar aan, en hang haar meteen maar op want die poogt nog meer geld van ons los te krijgen.
quote:
'Hij die opzettelijk zich voor een ander uitgevende, aan een krachtens wettelijk voorschrift uitgeschreven verkiezing deelneemt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie'.
Aan welke verkiezing heeft Taïda mee gedaan?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_38412922
Het staat dan wel niet in het wetboek, maar ik vind dat Hirsi Magan meer in haar recht staat dan die Taïda
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:08:02 #7
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38413251
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:00 schreef Woutey het volgende:
Het staat dan wel niet in het wetboek, maar ik vind dat Hirsi Magan meer in haar recht staat dan die Taïda
Gelukkig is dat nog steeds geen criterium.
pi_38413547
Slotje.
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:17:49 #9
40566 Ericr
Livewrong
pi_38413666
Goed topic
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:28:36 #10
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_38414101
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:00 schreef Woutey het volgende:
Wannnnt?
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:29:38 #11
139489 Arendt
met DT ja, vuige vlegels
pi_38414133
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:17 schreef Ericr het volgende:
Goed topic
Nou! Zo'n zuivere argumentatie heb ik al lang niet meer gezien. Die woutey moet de politiek ingaan, hee.
Arendsoog kreeg een arend in zijn oog.
pi_38414186
Ik vind het ook belachelijk. Iemand die zomaar aangifte doet en dat zo een rechter dan gaat bekijken of het gegrond is. Absurd!!!! Het idee alleen al.
pi_38414312
Ach het is gewoon weer een actie om aandacht te trekken van die PVDA-pik.
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:37:59 #14
3542 Gia
User under construction
pi_38414479
Wat een gezoek weer. Bah, ik walg van de PvdA. Is er nog niet genoeg gesproken over dit geval. Is het echt nodig om weer te gaan lopen bashen.

Ik ben voor een inzameling om allemaal samen die boete voor haar te betalen.

Wat een eikel!
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:58:02 #15
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38415404
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:37 schreef Gia het volgende:
Wat een gezoek weer.
Ongeveer net zoiets als dit. Alleen kloppen de feiten hier wel.
pi_38415959
Ik behoor tot het kleine kamp die dit gewoon terecht vindt. Ze heeft gelogen. En nog veel kwalijker: de VVD *wist* dit, heeft haar toch op de kieslijst geplaatst en daarmee willens en wetens de wet overtreden. Als ik de wet overtreed en iemand constateert dat, dan krijg ik ook een straf. Ik zou niet weten waarom het in dit geval anders moet zijn. En voor de goede orde: ik vind het dus voorval richting de VVD terecht, voor de persoon Hirsi Ali is het niets anders dan een tragedie.
pi_38416237
Het feit dat je iemand KAN aanklagen wil nog niet zeggen dat je iemand HOEFT aan te klagen, natuurlijk. Volgens de regel van de wet zat Hirsi Ali gewoon fout, maar om iemand nu helemaal kapot te procederen omdat ze een valse naam heeft opgegeven, enkel en alleen omdat het kan, dat vind ik gewoon ziek.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_38416983
Ik lees in de OP lul, hoer, kutzooi en een hoop kossmilies. Beetje gefrustreerd ofzo? Ik geef je even de tijd om een betere OP te verzinnen, zo kan ik hem niet schoppen naar POL helaas.

Mocht je hem zelf niet meer kunnen editten TS, dan kan je het gewoon in een reactie zetten dan plaats ik hem wel in de OP. Ik moet douchen en eten enzo, dus je hebt wel even.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:09:21 #19
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38417664
Wat is de definitie van * je voor een ander persoon uitgeven * en moet het daarbij dan niet om een reeds bestaande persoon gaan ?

Weet iemand hoe het in de wet omschreven staat ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:12:41 #20
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38417742
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:09 schreef deedeetee het volgende:
Weet iemand hoe het in de wet omschreven staat ?
Dat staat in het artikel in de OP.
pi_38417818
Het is ten eerste volledig het recht van die man, en ook zn plicht, hij is op de hoogte van een overtreding, en we zijn toch nog allemaal moraal verplicht dit te melden.

Tuurlijk doet deze vent het allemaal voor de aandacht, maar het is ook wel een kwalijke zaak dat de VVD-bonzen iemand waarvan ze wisten dat ze loog over belangrijke gegevens toch met de onjuiste gegevens op de kieslijst plaatsen, en dat mag best nog es nader onderzocht worden
pi_38417829
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 16:29 schreef Arendt het volgende:

[..]

Nou! Zo'n zuivere argumentatie heb ik al lang niet meer gezien. Die woutey moet de politiek ingaan, hee.
Net als jij hey, met je coole usericon.. Vet gaaf man!
eeeh
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:16:06 #23
78780 deedeetee
pi_38417840
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Dat staat in het artikel in de OP.
Dan gaat de vlieger niet op want ze heeft zich niet opzettelijk voor iemand anders uitgeven. Ze heeft alleen wat persoons gegevens veranderd om niet herkent te worden. Dat is IMO niet het zelfde als je voor iemand anders uitgeven.
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:43:19 #24
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_38418676
Persoonsgegevens veranderen, opzettelijk, waaronder de naam, is iets anders dan je opzettelijk voor iemand anders uitgeven? Wil je me die even uitleggen?
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:45:27 #25
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38418753
Wie is Ayaan Hirsi Ali dan? Ayaan Hirsi Magan kennen we nu...
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:47:47 #26
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_38418828
Sjongejonge, las het net op FP. Die man heeft ook echt niks beters te doen. LOSER.
pi_38418905
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Persoonsgegevens veranderen, opzettelijk, waaronder de naam, is iets anders dan je opzettelijk voor iemand anders uitgeven? Wil je me die even uitleggen?
Ze heeft niet gedaan alsof ze een ander, daadwerkelijk bestaand persoon was, met als doel bepaalde dingen voor elkaar te krijgen die ze alleen als die persoon voor elkaar had kunnen krijgen. Ze heeft zich bijvoorbeeld niet uitgegeven voor Balkenende.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:10:45 #28
78780 deedeetee
pi_38419687
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als ze had beweerd had een al bestaand persoon te zijn b.v een schoolvriendin ofzo, dán had ze zich voor iemand anders uitgeven. Dat heeft ze dus niet gedaan.
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:12:04 #29
78780 deedeetee
pi_38419743
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:49 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ze heeft zich bijvoorbeeld niet uitgegeven voor Balkenende.
whahaha ik had Margaret Thatcher als voorbeeld willen geven.....
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:22:04 #30
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_38420173
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:49 schreef Seneca het volgende:

[..]

Ze heeft niet gedaan alsof ze een ander, daadwerkelijk bestaand persoon was, met als doel bepaalde dingen voor elkaar te krijgen die ze alleen als die persoon voor elkaar had kunnen krijgen. Ze heeft zich bijvoorbeeld niet uitgegeven voor Balkenende.
Er staat in de wet niet dat het om een daadwerkelijk bestaand persoon moet gaan. Ze heeft zichzelf een andere identiteit gegeven om Nederlanderschap te krijgen en mee te doen aan verkiezingen. Dat valt bijna 1:1 in artikel 128, hoor.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_38420342
Wel erg triest dit
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:28:35 #32
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_38420421
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Er staat in de wet niet dat het om een daadwerkelijk bestaand persoon moet gaan. Ze heeft zichzelf een andere identiteit gegeven om Nederlanderschap te krijgen en mee te doen aan verkiezingen. Dat valt bijna 1:1 in artikel 128, hoor.
Maar is Ayaan Hirsi Ali een totaal ander persoon dan Ayaan Hirsi magan? Zij heeft enkel een andere familienaam gebruikt en heeft er in het verleden al op gewezen dat haar echte naam Ayaan Hirsi Magan is.

Ze heeft zich niet een andere naam gegeven om het Nederlanderschap te verkrijgen. Of zijn er aanwijzingen dat zij onder haar echte naam geen Nederlanderschap had kunnen verkrijgen?
pi_38420494
Zielig hoor
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:39:50 #34
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_38420828
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Zielig hoor
Ik hoorde hier niemand toen het komische duo Spong en Hammerstein de meest rare aangiften deed na de dood van Fortuyn. Maar ja, dat was tegen linkse politici, he? En in het spellen van 'hypocrisie' is rechts altijd al een ster geweest.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_38421269
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik hoorde hier niemand toen het komische duo Spong en Hammerstein de meest rare aangiften deed na de dood van Fortuyn. Maar ja, dat was tegen linkse politici, he? En in het spellen van 'hypocrisie' is rechts altijd al een ster geweest.
Je hoorde hier niemand? Waar heb je het over? Degene die hier tegen ageert had volgens jou dus een paar jaar geleden ook hier op het forum bezwaar moeten maken tegen de acties van holmaten S & H? Raar.
eeeh
  woensdag 31 mei 2006 @ 21:14:15 #36
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_38422053
Goede ontwikkeling, ik ben er blij mij, het gevoel dat ik nu heb om en nabij de nieren is onbeschrijfelijk, hoe gelukkig, hoe zaligmakend.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_38426150
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Toen kwam ik nog niet hier...
  † In Memoriam † donderdag 1 juni 2006 @ 09:08:31 #38
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_38426247
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
zo kan ik hem niet schoppen naar POL helaas.
quote:
Killi, die overigens op eigen titel spreekt,
pi_38426382
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:10 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Als ze had beweerd had een al bestaand persoon te zijn b.v een schoolvriendin ofzo, dán had ze zich voor iemand anders uitgeven. Dat heeft ze dus niet gedaan.
Oohh, dus wanneer ik een boete krijg en ik geef als naam m'n nick hier op met woonplaats schubbekutteveen dan is er ook niks aan de hand? Ik geef me immers niet uit voor een ander bestaand persoon.

Nou, ik kan je verzekeren dat daar toch wat anders over gedacht wordt in juridische kringen .

De aangifte is gewoon terecht, en eerlijk gezegd hoop ik dat het OM er ook wat mee doet.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_38426424
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:08 schreef Loedertje het volgende:

[..]

[..]
Jep, correct. Maar als je ook de reacties er bij pakt dan zie je dat het automatisch een politieke insteek krijgt.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_38426503
Verbazingwekkend hoe veel mensen hier niet verder komen dan schelden of kreten als : "hebben ze niks beters te doen", "zielig", "belachelijke lul". Wat we hier meemaken is een unieke situatie, namelijk een gekozen kamerlid dat onze valse naam in de Tweede Kamer is terechtgekomen. Een volksvertegenwoordiger die willens en wetens de wet heeft overtreden, met medeweten van de partij in kwestie.

En dat laatste is eigenlijk het belangrijkst. Ben je als politieke partij medeplichtig door iemand op je kieslijst te zetten van wie je WEET dat de identiteit niet klopt EN dus feitelijk ook weet dat ze eigenlijk officieel geen Nederlander is? Het is gewoon goed en zelfs heel belangrijk dat hierover een principe-uitspraak komt, zodat een dergelijke situatie in de toekomst kan worden vermeden.

Dat ik deze aangifte steun, staat los van de nuttige bijdragen die Hirsi Ali heeft geleverd als kamerlid en haar terechte kritiek op mensenrechten binnen de islam. Het gaat om de zuiverheid van onze democratie: mag je ongestraft met een valse identiteit op de kieslijst gaan staan? Wees eerlijk en zie het even los van Hirsi Ali: als we dat gaan tolereren, dan is het hek toch van de dam?
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:18:33 #42
78780 deedeetee
pi_38428176
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef dVTB het volgende:

En dat laatste is eigenlijk het belangrijkst. Ben je als politieke partij medeplichtig door iemand op je kieslijst te zetten van wie je WEET dat de identiteit niet klopt EN dus feitelijk ook weet dat ze eigenlijk officieel geen Nederlander is? Het is gewoon goed en zelfs heel belangrijk dat hierover een principe-uitspraak komt, zodat een dergelijke situatie in de toekomst kan worden vermeden.
Daar heb je wel een punt we zitten niet te wachten op een precedent waar straks de verkeerde voordeel uit haalt.
quote:
Dat ik deze aangifte steun, staat los van de nuttige bijdragen die Hirsi Ali heeft geleverd als kamerlid en haar terechte kritiek op mensenrechten binnen de islam. Het gaat om de zuiverheid van onze democratie: mag je ongestraft met een valse identiteit op de kieslijst gaan staan? Wees eerlijk en zie het even los van Hirsi Ali: als we dat gaan tolereren, dan is het hek toch van de dam?
Ik vind het zeer te laken dat het niet veel eerder goed is uit gezocht, dan had thet oen meteen recht gezet kunnen worden had dit hele drama zich niet af hoeven spelen.

Altijd al gedacht : politici zijn uitgesproken stom
  † In Memoriam † donderdag 1 juni 2006 @ 10:21:48 #43
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_38428274
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Jep, correct. Maar als je ook de reacties er bij pakt dan zie je dat het automatisch een politieke insteek krijgt.
Mods zijn er om een topic in goede banen te leiden

Het gaat gewoon simpelweg om een oplichtster, een fraudeur met het pseudologicafantasticasinghvarmasyndroom waartegen aangifte is gedaan door een burger met een gevoel voor rechtvaardigheid.

Niets meer en niets minder.
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:31:14 #44
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_38428590
Ach nu heeft die onbekende PvdA nono ook zijn minute of fame.

Even voor de beeldvorming:

Het is gewoon even goedkoop wat media aandacht scoren over de rug van Ayaan.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:31:53 #45
8369 speknek
Another day another slay
pi_38428623
Tsja, maar hoe gelogen is d'r identiteit nou eigenlijk, ik vind dat een belangrijkere vraag in deze. Is Ruud Gullit strafbaar als hij zich verkiesbaar stelt onder de naam Ruud Gullit?
Volgens mij is dit wetsartikel vooral bedoeld tegen mensen die liegen over hun identiteit om in de kamer te komen. Ayaan Hirsi Ali is altijd Ayaan Hirsi Ali geweest, ookal heet ze dan Magan. Ruud Gullit is voor het publiek ook altijd Gullit geweest, en niet Dil.

Ik verwacht trouwens ook dat de rechter dat zo interpreteert.

[ Bericht 3% gewijzigd door speknek op 01-06-2006 11:16:12 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_38429753
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:55 schreef Woutey het volgende:

[..]

Wat een kutzooi is Nederland ook. De politiek is een groot zooitje. Ga eens wat nuttigs doen.

Laat Hirsi maar iets nuttig doen
heel goed , ik hoop dat ze jarenlang de cel in gaat
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:08:32 #47
78780 deedeetee
pi_38429861
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef speknek het volgende:
Tsja, maar hoe gelogen is d'r identiteit nou eigenlijk, ik vind dat een belangrijkere vraag in deze. Is Ruud Gullit strafbaar als hij zich verkiesbaar stelt onder de naam Ruud Gullit?
Volgens mij is dit wetsartikel vooral bedoelt tegen mensen die liegen over hun identiteit om in de kamer te komen. Ayaan Hirsi Ali is altijd Ayaan Hirsi Ali geweest, ookal heet ze dan Magan. Ruud Gullit is voor het publiek ook altijd Gullit geweest, en niet Dil.

Psies.
pi_38429939
ik hoop dat ze wordt uitgezet naar Kenia
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_38432337
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:10 schreef Meki het volgende:
ik hoop dat ze wordt uitgezet naar Kenia
Goed zo Meki, ga maar lekker op die onderbuik gevoelens af.

Wil ik je trouwens ook niet meer horen als wij hetzelfde doen met Moslims, stuk hypocriet.
pi_38433391
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef speknek het volgende:
Volgens mij is dit wetsartikel vooral bedoeld tegen mensen die liegen over hun identiteit om in de kamer te komen. Ayaan Hirsi Ali is altijd Ayaan Hirsi Ali geweest, ookal heet ze dan Magan. Ruud Gullit is voor het publiek ook altijd Gullit geweest, en niet Dil.

Ruud Gullit had als een soort "artiestennaam" Gullit. In zijn paspoort en officiele stukken werd Dil vermeld. Overigens heeft ie nog niet zo lang geleden zijn naam officieel veranderd in Gullit.

Als Ruudje zich verkiesbaar had gesteld had dat onder de naam Dil gebeurd. (de naam in zijn paspoort).
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')