4 goed, waarvan 1 op de goede plekquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:07 schreef cwk het volgende:
Gok festijn,
Jeniffer love Hewit
Natalie Portman
Scarlet Johansson
Juliette Lewis
Halle Berry
Keira Knightely
Paris Hilton
Nicole Kidman
Sharon Stone
Wat dit met filmkennis te maken is mij bijster trouwens
1 goed, niet op juiste plekquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:11 schreef Sokolsky het volgende:
1. Keira Knightley
2. Halle Berry
3. Naomi Watts
4. Marcia Gay Harden
5. Peter van Hoof
6. Regina King
7. Anjelica Huston
8. Penelope Cruz
9. Salma Hayek
Ofzo.
1 goed, niet op juiste plekquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Doff het volgende:
1. Cameron Diaz
2.
3. Uma Thurman
4.
5.
6. Halle Berry
7.
Ah joh, misschien is d_h wel met een volgende geniale vraag bezig.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:02 schreef Sokolsky het volgende:
Ik stel dit soort lijstjesvragen alleen als ik in de buurt ben om de antwoorden te controleren. Anders doe ik iets eenvoudigers.
Zucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
sorryquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:02 schreef Sokolsky het volgende:
Ik stel dit soort lijstjesvragen alleen als ik in de buurt ben om de antwoorden te controleren. Anders doe ik iets eenvoudigers.
Zucht.
sorryquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:02 schreef Sokolsky het volgende:
Zucht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |