Tja, wat is raar, het is in ieder geval apart te noemen, maar 'k sta er niet van te kijken eigenlijk.
In mijn ogen doe je er ook niemand kwaad mee (tenzij je overbuurmeisje ineens kwaad word omdat haar mooie glaslaarsjes onder het kwijl zitten. ) dus, what the heck.
Maar mijn hobby zal het nooit worden, 'k ruik en lik liever wat anders.
Soms denk je dat je alles al heb gezien op Fok! en dan krijg je zo'n topic!
*Proest*
quote:Nee, als ze beneden staan en als we boven achter de pc zitten ofzow dat pak ik wat drinken en dan doe ik dat. Ik vindt het gewoon zo heerlijk ruiken...
Op zaterdag 15 december 2001 19:06 schreef TumTum het volgende:
Doe je dat als ze ze nog aan heeft, of als ze ze uit heeft.Tja, wat is raar, het is in ieder geval apart te noemen, maar 'k sta er niet van te kijken eigenlijk.
In mijn ogen doe je er ook niemand kwaad mee (tenzij je overbuurmeisje ineens kwaad word omdat haar mooie glaslaarsjes onder het kwijl zitten.
) dus, what the heck.
Maar mijn hobby zal het nooit worden, 'k ruik en lik liever wat anders.
quote:LOL
Op zaterdag 15 december 2001 19:08 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
*Proest*
Totaal mee eens..!!
quote:maar zit ze er dan bij?
Op zaterdag 15 december 2001 19:12 schreef Turismo het volgende:[..]
Nee, als ze beneden staan en als we boven achter de pc zitten ofzow dat pak ik wat drinken en dan doe ik dat. Ik vindt het gewoon zo heerlijk ruiken...
En wat vind ZIJ er dan van?
quote:<grin>
Op zaterdag 15 december 2001 19:17 schreef zl0p het volgende:
vraag waar ze ze gekocht heeft en koop een paar voor jezelf
En dan de nieuwe aan haar geven, allebei blij.
Nee sorry ik heb dat niet.
Met geen enkel kledingstuk.
Als dat meisje lekker is lik ik daar liever aan.
Dan aan haar laarsen.
Groeten
OOK_GEK
quote:LOL!
Op zaterdag 15 december 2001 19:16 schreef Dr_Crouton het volgende:
Opeens weet je het: je wordt schoenenverkoper!
Ach, iedereen heeft zo zijn fetish..
quote:Ach, ik vind stijlvolle laarsjes en hoge hakken wel mooi staan bij de vrouw, maar om er aan te likken.. Nou, nee.
Op zaterdag 15 december 2001 19:41 schreef RemCow het volgende:[..]
LOL!
Ach, iedereen heeft zo zijn fetish..
Naast het feit dat ze er natuurlijk niet mooier van worden, van al dat kwijl.
Veel plezier ermee in elk geval hoor
quote:HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl normaal hoor..
Op zaterdag 15 december 2001 19:03 schreef Turismo het volgende:
Als mijn overbuurmeisje er is die hele geile lange laarzen dan heb ik de neiging als ik aleen met haar ben en de laarzen doet ze uit en die staan beneden als ik dan wat drinken ofzow pak dan wil ik die laarzen ruiken en likken en alles... En dat doe ik ook nog en dat vindt ik heel lekker en geil. Ben ik nu raar? Doen dit meer mensen?
they come to take me away haha
behalve als je een schoenfetisj hebt zie ik geen andere oplossing dan amputatie van je hoofd
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 22:51 schreef GrandWizard het volgende:[..]
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl normaal hoor..
they come to take me away haha
Sorry,niet aardig en erg offtopic van Shmoopy.
Maar...
quote:maar na de initiele lachbui zou je het niet erg vinden dat ie je laarzen adoreert?
Op zaterdag 15 december 2001 21:16 schreef postinggirl het volgende:
zou ik hem keihard uitlachen
quote:
Op zaterdag 15 december 2001 22:52 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Je realisseert je op dat moment dat zij voor jou vet onhaalbaar is. Om dit te compenseren stort je je dan op een stuk dierenhuid met de lucht van haar stinkvoeten.behalve als je een schoenfetisj hebt zie ik geen andere oplossing dan amputatie van je hoofd
![]()
Ik word nl. ook altijd vrij opgewonden van de laarzen van greta, onze meid. ze heeft van deze laarsjes
maatje 48
vooral als ze er net mee uit de koeienstal komt na het uitmesten ruiken ze zo heerlijk
meestal duiken we dan gezellig ff met z'n tweetjes (en de laarzen natuurlijk) de hooiberg in.
quote:Haha, hier sluit ik me bij aan. Wat een fruitcake.
Op zaterdag 15 december 2001 19:08 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
*Proest*
quote:ieder 1 laars?
Op zaterdag 15 december 2001 22:58 schreef Aaargh! het volgende:
meestal duiken we dan gezellig ff met z'n tweetjes (en de laarzen natuurlijk) de hooiberg in.
quote:Andy Warhol was een bekend persoon.
Op zaterdag 15 december 2001 23:08 schreef Profesor het volgende:
Even tussendoor: Andy Warhol had hetzelfde probleem. (maar deed daar nooit moelijk over,in tegenstelling van zijn omgeving)
quote:En dat is ook weer waar
Op zaterdag 15 december 2001 23:19 schreef GrandWizard het volgende:[..]
Andy Warhol was een bekend persoon.
Dan noemen ze dit gedrag 'excentriek'
Bij niet bekende personen nomen ze dit 'compleet gestoord'
quote:Als hije zijn tong behalve over d'r laarzen ook maar van navel tot schouderblad over haar vaginale opening laat glijden heeft ze er vrede mee
Op zaterdag 15 december 2001 22:54 schreef Herald het volgende:[..]
maar na de initiele lachbui zou je het niet erg vinden dat ie je laarzen adoreert?
quote:lijkt me wel, hoewel ik betwijfel dat postinggirl's vaginale opening tussen haar navel en schouderblad ligt
Op zaterdag 15 december 2001 23:26 schreef GrandWizard het volgende:
Als hije zijn tong behalve over d'r laarzen ook maar van navel tot schouderblad over haar vaginale opening laat glijden heeft ze er vrede mee
quote:Tis duidelijk dat je weinig van de anatomie van een vrouw weet
Op zaterdag 15 december 2001 23:33 schreef Herald het volgende:[..]
lijkt me wel, hoewel ik betwijfel dat postinggirl's vaginale opening tussen haar navel en schouderblad ligt
Wanneer ik vanaf navel naar beneden zonder mijn tong van de huid te verwijderen naar de schouderbladen wil gaan zal ik toch echt de vagina moeten passeren
quote:ooohw naar beneden
Op zaterdag 15 december 2001 23:35 schreef GrandWizard het volgende:
Tis duidelijk dat je weinig van de anatomie van een vrouw weetWanneer ik vanaf navel naar beneden zonder mijn tong van de huid te verwijderen naar de schouderbladen wil gaan zal ik toch echt de vagina moeten passeren
Hoewel ik het niet écht raar vind om aan kleren te ruiken, immers daar zit toch ook de geur van die persoon aan. En die geur wordt juist gemaakt om mensen te lokken.
Zijn wel meerdere fetishisten...denk dat dat nog steeds wel een taboe is als het zo lees hier.......
quote:* Dr_Crouton dondert van de stoel *
Wat voor laarzen bedoel je precies ?Ik word nl. ook altijd vrij opgewonden van de laarzen van greta, onze meid. ze heeft van deze laarsjes
Lekker kaassoufletje trouwens.
Naaldhakken
Naaldhakken
Oneindig lange benen
Trippelen als een ree
Op naaldhakken
Naaldhakken
Naaldhakken
Bloed tussen de tenen
Alle mannen Piggelmee
Naast naaldhakken
Naaldhakken
Groot zijn alle vrouwen
Wie kwijlt er met mee
Op naaldhakken
Naaldhakken
(Met dank aan André Manuel:))
quote:Blijft het dan alleen bij haar laarzen of...
Op zondag 16 december 2001 14:33 schreef Turismo het volgende:
Jammer dat zij haast niet meer komt. Ik wil haar ruiken...
quote:Nou ja, je hebt iig smaak.. Veeg je wel je kwijl weg na afloop?
Op zondag 16 december 2001 11:03 schreef Turismo het volgende:
Nee, ik heb het dan over deze laarzen:
Als mijn beurmeisje daarmee loopt... uhh.hh...
quote:Je haalt de woorden uit mijn mond!!
Op zaterdag 15 december 2001 19:26 schreef mrcool het volgende:
Schrijf ff een brief naar Menno Buch ofzo...
quote:Met dit soort mensen kan Menno Buch het nog wel eens druk gaan krijgen.
Op zondag 16 december 2001 17:45 schreef Sphere het volgende:[..]
Je haalt de woorden uit mijn mond!!
Ik heb niet alles gelezen en weet niet of iemand anders het al heeft gepost, maar de vraag is of je ook aan die laarzen zou likken als je niet van je buurmeisje waren. Oftewel: gaat het echt om die laarzen op zich, of omdat het de laarzen van je buurmeisje zijn?
Als het alleen de laarzen zijn, dan heb je idd een schoenenfetish. En anders heb je misschien gewoon behoefte aan een meesteres die je met een strap-on dildo in je kont neukt terwijl ze op die laarzen staat. Fantastisch. Post daar maar een foto van op dit forum mocht het zover komen. Vinnik geil.
quote:Haar laarzen... Die ruiken zo heerlijk ze heeft zweet voeten maar die ruiken heel lekker..
Op zondag 16 december 2001 18:32 schreef Megalodon het volgende:
Ik heb op dit moment geen vriending (leuke woordspeling), maar als ik die laarzen zie krijg ik zin om te neuken. Toch moet ik wel zeggen dat ik me er dan wel een geile meid bij inbeeld die brutaal en arrogant in die laarzen staat. Het liefst in zwarte string, zwarte laarzen en een machtig grote kont. Owww yeah...Ik heb niet alles gelezen en weet niet of iemand anders het al heeft gepost, maar de vraag is of je ook aan die laarzen zou likken als je niet van je buurmeisje waren. Oftewel: gaat het echt om die laarzen op zich, of omdat het de laarzen van je buurmeisje zijn?
Als het alleen de laarzen zijn, dan heb je idd een schoenenfetish. En anders heb je misschien gewoon behoefte aan een meesteres die je met een strap-on dildo in je kont neukt terwijl ze op die laarzen staat. Fantastisch. Post daar maar een foto van op dit forum mocht het zover komen. Vinnik geil.
quote:Dat maken wij wel uit.
Op zondag 16 december 2001 18:32 schreef Megalodon het volgende:
Ik heb op dit moment geen vriending (leuke woordspeling)
quote:
Op zondag 16 december 2001 19:22 schreef shmoopy het volgende:[..]
Dat maken wij wel uit.
quote:Stoer man.
Dat maken wij wel uit.
quote:Jouw post ook.
Op zondag 16 december 2001 19:50 schreef Megalodon het volgende:[..]
Stoer man.
Enne...tis vrouw.
quote:En terecht
Dat maken wij wel uit.
(en net toen ik dacht dat er geen humor op Fok was.. )
quote:Vast wel,
Op maandag 17 december 2001 20:58 schreef Turismo het volgende:
Zijn erg geen mensen die dit zelfde doen als mij dan?
quote:ROFLMAO
Wat voor laarzen bedoel je precies ?Ik word nl. ook altijd vrij opgewonden van de laarzen van greta, onze meid. ze heeft van deze laarsjes
[afbeelding]
maatje 48![]()
vooral als ze er net mee uit de koeienstal komt na het uitmesten ruiken ze zo heerlijk
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Mwua...
Ben ik nu raar?
Wat denk je zelf?
Als het blijft als je elke dag neukt tja... dan is het raar jah.
Maarja, mensen zijn nu eenmaal geile sodemieters
(ik had vroeger ook wel vergelijkbare dingen hoor, ging over nadat ik het gedaan had )
Ik zou alleen wel een beetje oppassen bij wie je dat doet.
Stel dat ze het net ziet, misschien heeft ze er geen begrip voor.
quote:Laarzen bij de schoenenreus vol kwakken lijkt me inderdaad niet handig
Op woensdag 19 december 2001 23:03 schreef TBVP het volgende:
Ik zou alleen wel een beetje oppassen bij wie je dat doet.
Ikzelf draag vaak laarzen, en kan uit eigen ervaring zeggen dat een hoop mannen daar best op kicken, dus 'vreemd' kan ik het niet vinden. En van die mannen is best een flink deel erg geïnteresseerd hoor, ook als het op snuffelen en likken aankomt. Niet dat ik een dominante bitch ben hoor (nou ja, beetje dan ), maar 't is ook voor mij soms best een kick om een man m'n laarzen te zien kussen.
Conclusie: beetje vreemd, maar wel lekker, toch
quote:Ja..... Maar jij hebt ze dan tenminste nog aan....
Op donderdag 20 december 2001 03:16 schreef Marieke.J het volgende:
Niet dat ik een dominante bitch ben hoor (nou ja, beetje dan), maar 't is ook voor mij soms best een kick om een man m'n laarzen te zien kussen.
Conclusie: beetje vreemd, maar wel lekker, toch
quote:lol
Op zondag 16 december 2001 19:07 schreef Turismo het volgende:[..]
Haar laarzen... Die ruiken zo heerlijk ze heeft zweet voeten maar die ruiken heel lekker..
En ik vindt laarzen zowiezo geil dus...
zit je iedereen nu voor de gek te houden, of meen je ut echt?
na ja.. mij zie je het niet doen. maar als jij het lekker vind, er geil van word, moet je ut niet laten.
quote:Zij stond daar
Op zondag 16 december 2001 13:57 schreef -Wepeel2- het volgende:
Laarzen? pffff. Kinderspel. Geef mij maar naaldhakken hoorNaaldhakken
Naaldhakken
Oneindig lange benen
Trippelen als een ree
Op naaldhakkenNaaldhakken
Naaldhakken
Bloed tussen de tenen
Alle mannen Piggelmee
Naast naaldhakkenNaaldhakken
Groot zijn alle vrouwen
Wie kwijlt er met mee
Op naaldhakken
Naaldhakken(Met dank aan André Manuel:))
V.
quote:hehheheh..
Dat maken wij wel uit.
quote:Ik heb het met Kerstmutsen
Op maandag 17 december 2001 20:58 schreef Turismo het volgende:
Zijn erg geen mensen die dit zelfde doen als mij dan?
Je hebt alleen wel heel je smoel onder de stof zitten
Geen idee waarop juist die Maxies me zo bevallen, maar ik wordt er al opgewonden van als ik ze bij de bowling in het schoenenvak zie staan. Die jongen fantaseer ik er dan zelf wel bij.
Ik heb wel eens tijdens een kampweekend van iemand waar ik verliefd op was z'n schoenen van de kamer geplukt en heerlijk aan geroken.
'k voel me daarom soms wel een malloot...
quote:En bedankt hè!
[afbeelding]
maatje 48![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest hier zo hard om lachen dat m'n mascara is uitgelopen in mijn oog
quote:Ik meen het echt, zijn ruikt heerlijk.
Op vrijdag 21 december 2001 01:08 schreef dicaprio het volgende:[..]
lol
zit je iedereen nu voor de gek te houden, of meen je ut echt?
na ja.. mij zie je het niet doen. maar als jij het lekker vind, er geil van word, moet je ut niet laten.
quote:Ze woont aan de overkant, komt op bezoek in lange laarzen en doet ze vervolgens uit?
Als mijn overbuurmeisje er is die hele geile lange laarzen dan heb ik de neiging als ik aleen met haar ben en de laarzen doet ze uit en die staan beneden als ik dan wat drinken ofzow pak dan wil ik die laarzen ruiken en likken en alles...
quote:sick
Als mijn overbuurmeisje er is die hele geile lange laarzen dan heb ik de neiging als ik aleen met haar ben en de laarzen doet ze uit en die staan beneden als ik dan wat drinken ofzow pak dan wil ik die laarzen ruiken en likken en alles... En dat doe ik ook nog en dat vindt ik heel lekker en geil. Ben ik nu raar? Doen dit meer mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |