quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:45 schreef sanger het volgende:
Ja Button zal ooit een GP winnen. Op het moment dat Honda de zaakjes goed voor elkaar heeft
Honda is als team te slordig. Button is naar mijn mening 1 van de betere rijders van het veld. Je kunt hem scharen in hetzelfde rijtje als M. Schumacher, Alonso en Raikonnen.
Hij was duidelijk sneller dan Alonso. Hij had sowieso gewonnen denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:53 schreef WEST het volgende:
eerlijk is eerlijk ik had het niet verwacht.., maar hij had ook wel wat geluk bij zeg![]()
ok, maar als het helemaal droog was geweest en alonso en schumi kregen geen straf dan was het anders geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij was duidelijk sneller dan Alonso. Hij had sowieso gewonnen denk ik
Als Button zijn motor niet had opgeblazen ook......quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:41 schreef WEST het volgende:
[..]
ok, maar als het helemaal droog was geweest en alonso en schumi kregen geen straf dan was het anders geweest
Albers gaat dus ook ooit een race winnen!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik denk dat Button net zoveel kans maakt als Albers.
Ach, dat kan nog best leuk uitpakken hoor..quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:50 schreef Palmboom313 het volgende:
Makkelijk om achteraf je gelijk te halen
Ik zie wel hele grote overeen komsten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, dat kan nog best leuk uitpakken hoor..
Zie dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |