abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38404123
Persoonlijk denk ik van niet. Hij rijdt nog steeds te slordig en naar mijn mening kan hij niet tegen de druk. Helemaal niet meer nu Rubens aan de auto begint te wennen. Misschien is een uitstapje richting het team van Sato wel goed voor JB.
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:59:12 #2
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_38404140
Thank you for sharing
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_38405007
Lastig ff hoor
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:22:12 #4
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38405077
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:45:39 #5
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_38405941
Ja Button zal ooit een GP winnen. Op het moment dat Honda de zaakjes goed voor elkaar heeft

Honda is als team te slordig. Button is naar mijn mening 1 van de betere rijders van het veld. Je kunt hem scharen in hetzelfde rijtje als M. Schumacher, Alonso en Raikonnen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:52:16 #6
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38410388
Ik denk het ook wel.
Die gozer is nog hartstikke jong man en hij rijdt nu al zo goed.
Ok, er moeten nog wel wat foutjes uit. Zowel bij het team als bij Button zelf, maar hij komt er wel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_38410758
Misschien als hij nog een keer bij een topteam terecht komt, maar op dit moment zit het er gewoon niet echt in
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:09:16 #8
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38410987
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:45 schreef sanger het volgende:
Ja Button zal ooit een GP winnen. Op het moment dat Honda de zaakjes goed voor elkaar heeft

Honda is als team te slordig. Button is naar mijn mening 1 van de betere rijders van het veld. Je kunt hem scharen in hetzelfde rijtje als M. Schumacher, Alonso en Raikonnen.

sorry maar button scharen in het rijdt je schumi alonso en raikkonen?

zet dan Yui Ide daar ook in man
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_38412235
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:09 schreef WEST het volgende:

[..]

Vergeet onze eigen Christian dan ook niet....
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:16:07 #10
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_38413604
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:09 schreef WEST het volgende:

[..]

Ik schaar Button daar inderdaad onder. Ik durf te wedden dat Button, met een gelijkwaardige auto, voor MS, FA en KR niet onderdoet.

EN wat betreft Christian Albers, deze is nog niet ervaren genoeg om in dit rijtje terecht te komen. Ook heeft hij nog nooit een topauto gereden. Pas als dat zo is kun je er een oordeel over geven. De potentie heeft hij wel in ieder geval (net als Verstappen dat ooit had).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_38418839
Button is zwaar over het paard getild en kan de druk van de britse media al niet eens aan
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_38418870
Ik denk dat Button net zoveel kans maakt als Albers.
  woensdag 31 mei 2006 @ 18:51:13 #13
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_38418950
Ik hoop het niet.
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:15:24 #14
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_38419880
Als ze Dave Richards terughalen kunnen ze een kans maken. Nu niet.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_38421586
Zoeits kan je natuurlijk nooit uitsluiten, met een beetje meer geluk had ie er al een gewonnen. Hij heeft nog genoeg jaren te gaan, hij heeft bewezen een goede coureur te zijn en zodra hij met Honda (of welk team dan ook) weer om de podiumplaatsen kan gaan vechten, zou ie best eens kunnen winnen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  donderdag 1 juni 2006 @ 00:52:23 #16
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_38422943
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:15 schreef sooty het volgende:
Als ze Dave Richards terughalen kunnen ze een kans maken. Nu niet.

Button = Hype
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_38426754
Button kun je beter in het rijtje Heidfeld, Fisichella, en Barrichello (en hopelijk niet Webber) plaatsen

Stuk voor stuk goede coureurs, maar geen echte winnaars.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:50:04 #18
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_38429218
Het eeuwige talent...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_38430484
Button is een beetje zo'n Coulthard, grote mond maar niks presteren.. Net zoals in 2000, halverwege het seizoen roept DC dat ie wel ff kampioen wordt maar zakt ie helemaal terug
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_38525739
Ik was ook ooit fan van Button, toenie nog in een underdog positie reed. Ik vond het leuk zoals hij zich in the picture wist te rijden. Ik hoop wel dat hij ooit een GP zal winnen, maar als hij deze lijn zo voortzet, komt er natuurlijk niks van.
Ligt het aan hem, zijn team, zijn teamgenoo t, de auto, enz. enz.?
Ik weet het niet. Daar hebben anderen vast wel een mening over
*zie bovenstaande posts*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zondag 4 juni 2006 @ 22:06:59 #21
18811 sooty
pi_38542992
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:30 schreef Gitanki het volgende:
Button kun je beter in het rijtje Heidfeld, Fisichella, en Barrichello (en hopelijk niet Webber) plaatsen

Stuk voor stuk goede coureurs, maar geen echte winnaars.
Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.
Fisichella en Barrichello hebben al meerdere races gewonnen. Heidfeld's hoogste klassering is een tweede plaats. En Webber 3.

Gitanki kan je beter in het rijtje van 'ik weet niet warover ik praat' plaatsen.
pi_38543339
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:06 schreef sooty het volgende:

[..]

Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.
Fisichella en Barrichello hebben al meerdere races gewonnen. Heidfeld's hoogste klassering is een tweede plaats. En Webber 3.

Gitanki kan je beter in het rijtje van 'ik weet niet warover ik praat' plaatsen.
Nou, Fisico en Barrichello hebben inderdaad ooit races gewonnen, maar Fisichella heeft dan 1x een knappe race gewonnen, in de jordan, daarna met alonso bij Renault maar twee races, terwijl hij veel vage problemen en fouten had,
Barrichello won ook alleen races toen hij bij Schumacher in het team zat op een goede dag, daarnaast had hij ook veel vage incidenten en problemen.

Natuurlijk is het onzin om coureurs echt een "tweede Heidfeld" , een "tweede Schumacher" of wat dan ook te noemen, maar Button heeft ( evenals Trulli en Heidfeld) een beetje datzelfde als Barrichello, Coulthard en Fisichella, maar dan zonder teamgenoot die wereldkampioen wordt.

Zijn dus een beetje de coureurs van nét niet, maar wel coureurs die teams als tweede rijder kunnen gebruiken, of mindere teams toch verrassingen kunnen bezorgen
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  zondag 4 juni 2006 @ 23:04:22 #23
18811 sooty
pi_38545387
quote:
Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Nou, Fisico en Barrichello hebben inderdaad ooit races gewonnen, maar Fisichella heeft dan 1x een knappe race gewonnen, in de jordan, daarna met alonso bij Renault maar twee races, terwijl hij veel vage problemen en fouten had,
Barrichello won ook alleen races toen hij bij Schumacher in het team zat op een goede dag, daarnaast had hij ook veel vage incidenten en problemen.

Natuurlijk is het onzin om coureurs echt een "tweede Heidfeld" , een "tweede Schumacher" of wat dan ook te noemen, maar Button heeft ( evenals Trulli en Heidfeld) een beetje datzelfde als Barrichello, Coulthard en Fisichella, maar dan zonder teamgenoot die wereldkampioen wordt.

Zijn dus een beetje de coureurs van nét niet, maar wel coureurs die teams als tweede rijder kunnen gebruiken, of mindere teams toch verrassingen kunnen bezorgen
Mwoah, volgens mij worden wij het niet echt eens. Die overwinning van Fisi in de Jordan in de regen werd hem in de schoenen geschoven. Die eerste overwinning van Barrichello in de regen was berekend geluk.

Ik ben ervan overtuigd dat Button één GP had kunnen kan winnen; maar daar blijft het dan ook bij, Hij had zich dan kunnen voegen in het rijtje van velen die eenmalig een GP gewonnen hebben, zoals Olivier Panis in Monaco.

Mijn stelling is echter, zie boven, dat Button dat niet lukt bij Honda omdat Dave Richards is vertrokken.

Tel daarbij de kans dat hij nu nog in een 'topteam' komt...
pi_39061354
http://www.f1racing.net/nl/news.php?newsID=121474
quote:
Shuhei Nakamoto is de nieuwe Senior Technical Director van het Honda-team. De 49-jarige Japanner was voorheen het hoofd van de ontwikkelingsafdeling van Honda Racing. Nakamoto begon zijn loopbaan bij Honda in 1983. Honda is nog in gesprek met technisch directeur Geoff Willis over welke rol hij nu bij het team gaat spelen.
Het eerste slachtoffer is gevallen!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 juli 2006 @ 23:57:42 #25
862 Arcee
Look closer
pi_39837649
Nee.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')