quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:45 schreef sanger het volgende:
Ja Button zal ooit een GP winnen. Op het moment dat Honda de zaakjes goed voor elkaar heeft
Honda is als team te slordig. Button is naar mijn mening 1 van de betere rijders van het veld. Je kunt hem scharen in hetzelfde rijtje als M. Schumacher, Alonso en Raikonnen.
Vergeet onze eigen Christian dan ook niet....quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:09 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
sorry maar button scharen in het rijdt je schumi alonso en raikkonen?
zet dan Yui Ide daar ook in man![]()
Ik schaar Button daar inderdaad onder. Ik durf te wedden dat Button, met een gelijkwaardige auto, voor MS, FA en KR niet onderdoet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:09 schreef WEST het volgende:
[..]
![]()
sorry maar button scharen in het rijdt je schumi alonso en raikkonen?
zet dan Yui Ide daar ook in man![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:15 schreef sooty het volgende:
Als ze Dave Richards terughalen kunnen ze een kans maken. Nu niet.
Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:30 schreef Gitanki het volgende:
Button kun je beter in het rijtje Heidfeld, Fisichella, en Barrichello (en hopelijk niet Webber) plaatsen
Stuk voor stuk goede coureurs, maar geen echte winnaars.
Nou, Fisico en Barrichello hebben inderdaad ooit races gewonnen, maar Fisichella heeft dan 1x een knappe race gewonnen, in de jordan, daarna met alonso bij Renault maar twee races, terwijl hij veel vage problemen en fouten had,quote:Op zondag 4 juni 2006 22:06 schreef sooty het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet wat je bedoelt.
Fisichella en Barrichello hebben al meerdere races gewonnen. Heidfeld's hoogste klassering is een tweede plaats. En Webber 3.
Gitanki kan je beter in het rijtje van 'ik weet niet warover ik praat' plaatsen.
Mwoah, volgens mij worden wij het niet echt eens.quote:Op zondag 4 juni 2006 22:16 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nou, Fisico en Barrichello hebben inderdaad ooit races gewonnen, maar Fisichella heeft dan 1x een knappe race gewonnen, in de jordan, daarna met alonso bij Renault maar twee races, terwijl hij veel vage problemen en fouten had,
Barrichello won ook alleen races toen hij bij Schumacher in het team zat op een goede dag, daarnaast had hij ook veel vage incidenten en problemen.
Natuurlijk is het onzin om coureurs echt een "tweede Heidfeld" , een "tweede Schumacher" of wat dan ook te noemen, maar Button heeft ( evenals Trulli en Heidfeld) een beetje datzelfde als Barrichello, Coulthard en Fisichella, maar dan zonder teamgenoot die wereldkampioen wordt.
Zijn dus een beetje de coureurs van nét niet, maar wel coureurs die teams als tweede rijder kunnen gebruiken, of mindere teams toch verrassingen kunnen bezorgen![]()
Het eerste slachtoffer is gevallen!quote:Shuhei Nakamoto is de nieuwe Senior Technical Director van het Honda-team. De 49-jarige Japanner was voorheen het hoofd van de ontwikkelingsafdeling van Honda Racing. Nakamoto begon zijn loopbaan bij Honda in 1983. Honda is nog in gesprek met technisch directeur Geoff Willis over welke rol hij nu bij het team gaat spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |