Niet om je ogen uit te steken maar okay, ik heb 'm net, en ik ben HE-LE-MAAL verkocht...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:12 schreef Remzz het volgende:
Echt ik wil zooo graag een iMac, die zijn echt zoooo mooi
Laatste keer was ik in de Apple store voor de MacBook, heb ik ff een minutje naar gekeken, daarna me meteen een kwartier met de 20" iMac vermaakt.
Eens.. een vriend van mij heeft ook een 20" iMac (eerste generatie G5) en het is echt heerlijk werkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Niet om je ogen uit te steken maar okay, ik heb 'm net, en ik ben HE-LE-MAAL verkocht...
Had al meer macs, maar dit is op dit moment toch wel HET desktop systeem wat je wil hebben...
[afbeelding]
Ik denk dat je dan even full keyboard access aan moeten zetten.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Maar waarom kan ik niet gewoon "tab" "tab" "enter" doen om hier te posten?
Wat heeft 'ie gekost?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Niet om je ogen uit te steken maar okay, ik heb 'm net, en ik ben HE-LE-MAAL verkocht...
Had al meer macs, maar dit is op dit moment toch wel HET desktop systeem wat je wil hebben...
[afbeelding]
1870,-quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vooruit: ik heb ook nog een paar foto's in mijn PB iPhoto-bibliotheek staan
[afbeelding]
Wat voor tafel is dat ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:21 schreef tonks het volgende:
Als we toch aan het patsen zijn.
[afbeelding]
klopt.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:11 schreef ChOas het volgende:
[..]
Bij mij was het een paar honderd mb voor de updates.. en 1 keer reboot voor firmware...
Whahaha, nouja ik kan zeggen dat ik 3 foto's heb van het uitpakken. Toen werd ik te nieuwsgierigquote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:45 schreef tonks het volgende:
Ja opschieten foto's moet je tijdens het uitpakken al maken!
En dan:quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vooruit: ik heb ook nog een paar foto's in mijn PB iPhoto-bibliotheek staan
[afbeelding]
Jep.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:24 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb net Virtue voor het eerst geprobeerd, en dat werkt erg handig. Vooral op een 12" scherm. En dat ie bij klikken op een dock-item naar de juiste desktop gaat, en terug springt als alle windows weg zijn, vind ik ook wel plezierig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |