Ik ben te jaloers om hier een volwassen oordeel over te geven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:22 schreef ChOas het volgende:
Dit is even een emotioneel moment voor me
http://www.chemisphere.nl/ChOas/imac/imac.html
Je weet niet hoeveel moeite het voor mij is om iets voor mezelf te kopen, dus ik ben nu heel trotsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:55 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ik ben te jaloers om hier een volwassen oordeel over te geven.![]()
Hell no!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:24 schreef tonks het volgende:
Die tissues waren volgens mij niet voor de tranen
He, dat kon je verwachten hoorquote:
Je moet je Access Point ook niet achter je magnetron neerzettenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:07 schreef Tijn het volgende:
Waarom heeft Windows geen "interference robustness"-optie voor wifi, net als Mac OS X? Gooi ik net de magnetron even aan om wat op te warmen, vliegt gelijk de verbinding van m'n laptop eruit
Ik zat met m'n laptop in de keuken. En met interference robustness kan dat ook gewoonquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:13 schreef Bigs het volgende:
[..]
Je moet je Access Point ook niet achter je magnetron neerzetten
Handige link.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:14 schreef ChOas het volgende:
Ooohkay... ik ben verkocht...
Vraag 2 is nu... hoeveel leg ik bij als ik mijn Powerbook G4 1Ghz, 1Gig geheugen ga ruilen voor een macbook
Iemand een idee ?
Als je vlakbij een vliegveld woont kun je ook de Aviation Weather Widget downloaden: die is wat accurater.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:28 schreef Xilantof het volgende:
laat maaral gevonden
Gewoon ff op enter rammen
Jep, en 'WeatherBug' is trouwens ook wel mooi, moet je ook een vliegveld invullen met een Automated Weathersystem (voor de leken; gewoon de wat grotere vliegveldenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als je vlakbij een vliegveld woont kun je ook de Aviation Weather Widget downloaden: die is wat accurater.
Helaas, dat niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Als je vlakbij een vliegveld woont kun je ook de Aviation Weather Widget downloaden: die is wat accurater.
Ik moet mijn verse MacBook ook even updaten, maar daarvoor hang ik hem zo met kabeltje aan de router, dat gaat toch ff iets vlotter dan draadloos.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:03 schreef tonks het volgende:
Waarom zijn die apple updates zo groot. 51mb voor quicktime?!
Bij mij was het een paar honderd mb voor de updates.. en 1 keer reboot voor firmware...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik moet mijn verse MacBook ook even updaten, maar daarvoor hang ik hem zo met kabeltje aan de router, dat gaat toch ff iets vlotter dan draadloos.
Wat een verademing trouwens dat OS X, werk er op school al vaker mee, maar nu thuis ook! Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |