pwnd OMGWTFAMSTERDAMRIJNKANAAL!!!1111:D:D:d;:D:D:d;:D;D:DROFLPANTOFFEL!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
sepo
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:11 schreef XQZ-me het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.een OP!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:11 schreef -Marc- het volgende:
[..]
pwnd OMGWTFAMSTERDAMRIJNKANAAL!!!1111:D:D:d;:D:D:d;:D;D:DROFLPANTOFFEL!
Het scheelt dan ook niet veul!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:11 schreef Gebs het volgende:
Ik kan me deel 1 nog herrineren alsof het vorige week wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was ook vorige weekquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:11 schreef Gebs het volgende:
Ik kan me deel 1 nog herrineren alsof het vorige week wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
prodent!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat bedoel ikquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:12 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat bedoel ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alle modjes zijn liefquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:12 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat bedoel ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eigenlijk moet er nog zoeen Mentos rol naast!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:12 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
prodent!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maken!!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er nog zoeen Mentos rol naast!.
Van die reclames van vroegah!.
Arm jochie!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bent best een beetje gek somsquote:
Ik wel!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent best een beetje gek somsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doen jullie allemaal een ICT opleiding ofzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik ga zo wel ff photoshoppen!
Grafisch ontwerp en 3D ontwerpquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Doen jullie allemaal een ICT opleiding ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet je daar ICT voor doen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:14 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Doen jullie allemaal een ICT opleiding ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel om het er een beetje koewl uit te laten zien natuurlijk!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moet je daar ICT voor doen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heeft er idd NIETS mee te makenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moet je daar ICT voor doen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan niet photoshoppen hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:16 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
heeft er idd NIETS mee te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat valt dus nog best in te halen!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
180 ofzow?!
vooral omdat ik om 18.00 weer moet werkenquote:
Ik heb hongerquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar draai ik mijn hand niet voor om!.
Oooo dan!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vooral omdat ik om 18.00 weer moet werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb palingworst!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb hongerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lekker bier drinken!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:18 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vooral omdat ik om 18.00 weer moet werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hou is opquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
4x?
Ik moet je inhalenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hou is opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
schumacher stijl!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik moet je inhalenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
rjie zonder te remmen!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:21 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
schumacher stijl!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is op weg naar huis weerquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
rjie zonder te remmen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hé een FiPoquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat is op weg naar huis weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zomaar in het wild!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hé een FiPoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ali Bquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
rjie zonder te remmen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is VASND en mijnus handelsmerk!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
Merk overigens de punt op aan het eind van iedere zin!.
Jij bent dan ook van alle markten thuis!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:23 schreef Gebs het volgende:
Ik doe elektrotechniek, maar ondertussen ben ik wel een database aan het programmeren als afstudeeropdrachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben allang blij dat ik niet in assembly hoef te programmerenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent dan ook van alle markten thuis!.
Mên die check ik al heul de tijdquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:24 schreef Gebs het volgende:
c0nd0r je hebt ook nog een FoBoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
c0nd0r is druk bezig met mij inhalenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:24 schreef Gebs het volgende:
c0nd0r je hebt ook nog een FoBoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mên.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:25 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet in assembly hoef te programmerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook heb het wel is moeten doen in een project voor school. Wat een hel maar het is wel geluktquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mên.
Daar heb ik zelfs nog moeite mee!.
Dacht dat ik al geantwoord hadquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:26 schreef Gebs het volgende:
Zie mjin nieuwe bericht dan oko een keerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mên.
Daar heb ik zelfs nog moeite mee!.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:27 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik ook heb het wel is moeten doen in een project voor school. Wat een hel maar het is wel geluktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
restecpa!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:29 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Respect!.
Wicked!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:30 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
restecpa!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
booyakasha!quote:
Het was ook het enigste wat werkte aan het projectquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:29 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Respect!.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:31 schreef Gebs het volgende:
[..]
Het was ook het enigste wat werkte aan het projectom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ik had samen met Gast aan dat stuk gewerkt trouwensJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach jah we hebben het gehaald het project dusquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:33 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Goeie zaakquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:34 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ach jah we hebben het gehaald het project dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat gebak eten is altijd heel vervelendquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef Mobster273 het volgende:
zo, dat voelt goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nee, ik heb niet alleen zitten schijten, er bleek ook nog een jarige te zijn dus moest ik ook nog ff een stuk gebak naar binnen werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, enorm storend ja, gadverdamme wat een kutbezigheidquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:37 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat gebak eten is altijd heel vervelendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig dat je dat er zelf al even bij meldtquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:36 schreef Mobster273 het volgende:
zo, dat voelt goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nee, ik heb niet alleen zitten schijten, er bleek ook nog een jarige te zijn dus moest ik ook nog ff een stuk gebak naar binnen werkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, ik laat meestal alles in de WC achter, anders moet ik dadelijk nog een keer....quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gelukkig dat je dat er zelf al even bij meldtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Overigens is er nog over?.
Doe mij dan maar een stukquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gelukkig dat je dat er zelf al even bij meldtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Overigens is er nog over?.
lef heb je welquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef Gebs het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een stukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
koffieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Me dag is toch al kutquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:40 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
lef heb je welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Drol met heimweequote:Op woensdag 31 mei 2006 10:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, ik laat meestal alles in de WC achter, anders moet ik dadelijk nog een keer....
ok, schiet lekker op dan, allemaal mensen met een kutdag hierquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef Gebs het volgende:
[..]
Me dag is toch al kutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uh, uh, uh!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef Gebs het volgende:
[..]
Me dag is toch al kutom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[WOW][SC] alleen voor mensen met een kutdagquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, schiet lekker op dan, allemaal mensen met een kutdag hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als ie terugkomt lopen zal ik overwegen iets meer zorg te gevenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Drol met heimweeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan is er niemand minder hier denk ikquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef Gebs het volgende:
[..]
[WOW][SC] alleen voor mensen met een kutdagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
drollen lopen nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als ie terugkomt lopen zal ik overwegen iets meer zorg te gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow jah, nadat c0nd0r mij had toegesproken zie ik weer licht aan het einde van de tunnelquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uh, uh, uh!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat natuurlijk precies het punt was....quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
drollen lopen nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent het levende bewijs!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
drollen lopen nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kutdag, kutdag, het is een ongelovelijk kutdag!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan is er niemand minder hier denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien moet je meer opletten biij biologiequote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
die tunnel naar het paradijs duurt nog 6 dagen, die zal het wel niet zijn, hoewel als het een trein is die eerste tunnel wel een snel dichterbij zou kunnen komenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ow jah, nadat c0nd0r mij had toegesproken zie ik weer licht aan het einde van de tunnelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De groote vraag is of het een trein is of die uitgang naar het mooie paradijsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:42 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ow jah, nadat c0nd0r mij had toegesproken zie ik weer licht aan het einde van de tunnelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De groote vraag is of het een trein is of die uitgang naar het mooie paradijsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
moralistquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:44 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Naja beter iets dan niets!.
Zag je dat ik ben al licht optimistisch en het is pas ochtendquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:44 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Naja beter iets dan niets!.
Sterfquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
moralistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sterf zelf!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sterfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben goehoed!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:46 schreef Gebs het volgende:
[..]
Zag je dat ik ben al licht optimistisch en het is pas ochtendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als ik jou niet hadquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ben goehoed!.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bijnaquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sterfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik dacht dat je niemand met je chagrijn zou lastig vallen?quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:47 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
bijnaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
biologie ging toch alleen over neucken?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:43 schreef Gebs het volgende:
[..]
Misschien moet je meer opletten biij biologieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sterf dubbel!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik dacht dat je niemand met je chagrijn zou lastig vallen?
lukt je niet erg heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben doorgaans na de eerste keer al dood, maar ik zal het proberenquote:
dat is wel het enige deel waarbij het mannelijke deel van de klas opletquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
biologie ging toch alleen over neucken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
totdat de penissen in beeld kwamen ?!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is wel het enige deel waarbij het mannelijke deel van de klas opletom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goedo zo!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben doorgaans na de eerste keer al dood, maar ik zal het proberenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet alleenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
biologie ging toch alleen over neucken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel het meest interessantequote:Op woensdag 31 mei 2006 10:51 schreef Gebs het volgende:
[..]
Niet alleenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben ook goedquote:
vooral toen ik voor moest doen bij de lerares hoe je moest neucken!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wel het meest interessanteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben ook goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voor zover je niet al wist waar het over ging, want dat had je veel eerder natuurlijk ook al gelezenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wel het meest interessanteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In jouw dromenquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vooral toen ik voor moest doen bij de lerares hoe je moest neucken!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat hoofdstuk kende je al van voor tot achter en anders omquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
voor zover je niet al wist waar het over ging, want dat had je veel eerder natuurlijk ook al gelezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De playboy telt niet!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
voor zover je niet al wist waar het over ging, want dat had je veel eerder natuurlijk ook al gelezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*herinnert zich eigen leraressen biologiequote:Op woensdag 31 mei 2006 10:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
vooral toen ik voor moest doen bij de lerares hoe je moest neucken!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En hij plaktte al heulemaal!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:54 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat hoofdstuk kende je al van voor tot achter en anders omom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijn lerares biologie was Tooske Breugemquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
*herinnert zich eigen leraressen biologie
*schoonmaker roept, er zit weer eens kots op mijn schermom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
mijn lerares biologie was Tooske Breugemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn lerares was een ventquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
mijn lerares biologie was Tooske Breugemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
geloof je me niet?!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Tuurlijk wel!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
geloof je me niet?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
omgebouwd?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mijn lerares was een ventom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat gelukkig nog nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
omgebouwd?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die van mij ook, al deed ik me net wel de vrouwelijke leraressen biologie herinneren, de reactie was niet anders geweest als ik me de mannelijke versie had herinnerdquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:55 schreef Gebs het volgende:
[..]
Mijn lerares was een ventom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel in de planning begrijp ik?.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:57 schreef Gebs het volgende:
[..]
Dat gelukkig nog nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zeg je dat ik lieg?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!.
Tot de wekker gaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou... what's that word again..?quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
geloof je me niet?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het lijkt er opquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zeg je dat ik lieg?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een hoop verdrongen uit die tijd, ik kan het me niet meer herrinerenquote:
je wil graag een omgebouwde?quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het lijkt er opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bedoeld weggedronken!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:59 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb een hoop verdrongen uit die tijd, ik kan het me niet meer herrinerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
misschien maar goed ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:59 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb een hoop verdrongen uit die tijd, ik kan het me niet meer herrinerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Auto?.quote:
Was ze Fransch?.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:59 schreef Gebs het volgende:
Mijn lerares frans daar integenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat doet ie nog steeds iedere dagquote:
en behaardquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Was ze Fransch?.
Die zijn geil!.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar ben ik nog steeds mee bezigquote:
Ach dat gezeik altijdquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en behaardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijn lerares Frans was een autoritaire pot, daar had je helemaal niks aan....quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:59 schreef Gebs het volgende:
Mijn lerares frans daar integenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij likt toch ook geen hond zun staart?!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ach dat gezeik altijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ken je zo goed dat ik al 2 posts eerder je antwoord geefquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:01 schreef Gebs het volgende:
[..]
Daar ben ik nog steeds mee bezigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alsof het zo erg isquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jij likt toch ook geen hond zun staart?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hij raakt waarschijnlijk ook niet opgewonden van een hond....quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jij likt toch ook geen hond zun staart?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het begint eng te wordenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ken je zo goed dat ik al 2 posts eerder je antwoord geefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grootquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef Gebs het volgende:
Mijn lerares frans was blond met groote jetsersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jetser?!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef Gebs het volgende:
Mijn lerares frans was blond met groote jetsersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zorgwekkend jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:03 schreef Gebs het volgende:
[..]
Het begint eng te wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
blondquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef Gebs het volgende:
ik accepteer de cookies.
is dat net zo iets als fotoshoppen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik moet nog mentos sjoppen!
Hallo, toen stond ik strak van de hormonen alles wat meer dan gemiddeld was, was goedquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
blondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik bedoelde eingelijk een MINT jointje halenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
is dat net zo iets als fotoshoppen?
Nu nog welquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hallo, toen stond ik strak van de hormonen alles wat meer dan gemiddeld was, was goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
okquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:05 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik bedoelde eingelijk een MINT jointje halenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat sta ik nu nog...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hallo, toen stond ik strak van de hormonen alles wat meer dan gemiddeld was, was goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heul nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:05 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik bedoelde eingelijk een MINT jointje halenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie niet, we weten het nu alleen beter te verbergenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat sta ik nu nog...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mar dat mochten jullie eigenlijk niet wetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik maakte maar een grapje!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heul nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef Gebs het volgende:
[..]
Wie niet, we weten het nu alleen beter te verbergenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Drugs are badquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:07 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik maakte maar een grapje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mmkay...quote:
Leuke!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:07 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik maakte maar een grapje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een klopper van dat formaat is moeilijk te verbergen!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"You can do it, it's all up to you mmkaaaayquote:
jij nou ook alquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een klopper van dat formaat is moeilijk te verbergen!.
Mijn bureau stijgert ervan!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jij nou ook alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
It's all because of these Canadiansquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
"You can do it, it's all up to you mmkaaaayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.".Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
in de categorie teveel informatie...quote:
"Hhmmhmhhmhhhmh".quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
It's all because of these Canadiansom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je me zoekt dan ben ik in SEXquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
in de categorie teveel informatie...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
in de categorie teveel informatie...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het idee alleen al, ik zou ze allemaal neerknallenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
bah ik moest net zowaar iets doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kut stage hoe durven ze mij te vragen om iets te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kut stage!
Straks slaag je ook nogquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
bah ik moest net zowaar iets doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kut stage hoe durven ze mij te vragen om iets te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kut stage!
ik poep ze helemaal onder!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het idee alleen al, ik zou ze allemaal neerknallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als jij in sex bent, dan fga ik je zeker niet zoekenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je me zoekt dan ben ik in SEXom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
welk topic?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je me zoekt dan ben ik in SEXom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Des te minder ben ik chago!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nu ben ik pas echt goed chagoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat zou pas echt een ramp zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Straks slaag je ook nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
had daar eerder achtergekomen, dan had ik bij jullie mee kunnen doenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik poep ze helemaal onder!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoezo?.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:11 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als jij in sex bent, dan fga ik je zeker niet zoekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
veelvraatquote:
Hé je was chago!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
SEXom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
geilzaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik had toch niet verwacht dat ik iets moet doen op mijn stage?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:12 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
had daar eerder achtergekomen, dan had ik bij jullie mee kunnen doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar dan met een dquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:13 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
of ik deed alleen maar alsof om er zo snel mogelijk van af te zijn...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoezo?.
Gister vond je het anders ook fijn!.
ohja SEXquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hé je was chago!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, nadat ik met haar klaar was mocht jij maar toen was je zegquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
of ik deed alleen maar alsof om er zo snel mogelijk van af te zijn...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ohja SEXom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heldquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:13 schreef ErwinEHVNL het volgende:
je mentos komt er aan c0nd0r
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:14 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voorbereiding jongen, voorbereiding...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:13 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik had toch niet verwacht dat ik iets moet doen op mijn stage?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat vind je ervan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je baas alvast goed verwennen vor je begint enzo?.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
voorbereiding jongen, voorbereiding...
zelfs al kan je er redelijkerwijs geen rekening mee houden, gewoon zorgen dat je er op voorbereid bent en je maatregelen treffen
schijterij pillen vreten?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
voorbereiding jongen, voorbereiding...
zelfs al kan je er redelijkerwijs geen rekening mee houden, gewoon zorgen dat je er op voorbereid bent en je maatregelen treffen
nou ik weet niet waar bent geweest...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja, nadat ik met haar klaar was mocht jij maar toen was je zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach kan welquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:15 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wat vind je ervan?
ik kan en geen mentos rol naast maken anders kun je ments iet meer lezen!
zijn maar 15x15 pixels, JEWEETTOCH!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet wel waar ik ben gekomenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nou ik weet niet waar bent geweest...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mensen die moeten schijten verzamelen, zodat jullie smaen aan de gang kunnen als de situatie daar om vraagt...quote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik ben gekomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mensen die moeten schijten verzamelen, zodat jullie smaen aan de gang kunnen als de situatie daar om vraagt...
in wie?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geen idee, maar niet in mij(n vriendin)quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
in wie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jahaaaaaquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
in wie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat denk jij!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
geen idee, maar niet in mij(n vriendin)
ik weet het heel zekerquote:
Wat kun jij je nog herinneren van tussen 1 en 2 's nachts?.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik weet het heel zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
in je schoonmoeder!?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:19 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik weet het heel zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat hoop ik niet voor hemquote:
allesquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat kun jij je nog herinneren van tussen 1 en 2 's nachts?.
Dat denk jij...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Waar IS iedereen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik accepteer de cookies.
hier, chago wezenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waar IS iedereen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maakt mij niet uit??quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waar IS iedereen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel leuk die moedervlek van je vriendin op haar rug die lijkt op Jezusquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:24 schreef Mobster273 het volgende:
ik accepteer de cookies.
Bok dan maar weer opquote:
En open GEEN koppeltopic!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bok dan maar weer opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jammer he, het gaat vandaag niet zo hard, geen 1000+ voor jou vandaag...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
jawelquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En open GEEN koppeltopic!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jammer he, het gaat vandaag niet zo hard, geen 1000+ voor jou vandaag...
of misschien ook wel, er zijn zat andere polekken om genoeg te spammenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoe dan ook, ik ben er ook weer ff weg van, ga weer ff iets nuttigs doen enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor wie nu weerquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jawelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zit nog maar op 88quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jammer he, het gaat vandaag niet zo hard, geen 1000+ voor jou vandaag...
of misschien ook wel, er zijn zat andere polekken om genoeg te spammenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoe dan ook, ik ben er ook weer ff weg van, ga weer ff iets nuttigs doen enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geen idee nog. suggesties?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Voor wie nu weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ong. 200 hier nu!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:27 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik zit nog maar op 88om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ohjaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Erwin en Marcquote:
deze niet meegerekend toch?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik zit pas op de 2,40
die haten elkaarquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Erwin en Marcom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Erwin en Marcom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is toch niet leukquote:
Daarom nu ook maar een [FC] topicquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deel 30om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Damn nog geen 2 weken terug was deel 2 nog niet eens geborenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wil je een speciale verZOENingstopic tussen jullie 2?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:29 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat is toch niet leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben chago. vind niks leuk vandaagquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow.
Het is alleen leuk als mensen ook daadwerkelijk gaan neuken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nep optimistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Jaaaaaaaquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wil je een speciale verZOENingstopic tussen jullie 2?
denk niet dat onze banmd er beter op wordtquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wil je een speciale verZOENingstopic tussen jullie 2?
FC?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarom nu ook maar een [FC] topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shit.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Jaaaaaaaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neeeeee want dan ga je je extra slotje erop zettenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Jaaaaaaaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
misschien moeten jullie vaker met elkaar neuckenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:31 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
denk niet dat onze banmd er beter op wordtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fast Chatquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
FC?
Ik kon me ook nog herinneren dat jij vet onder de 10000 posts zatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En jij hebt je stageopdracht al af?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
misschien moeten jullie vaker met elkaar neucken
die punt deed het ja!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Shit.
Die punt verraadde dat ik het was hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik beloof van niet!.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:31 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neeeeee want dan ga je je extra slotje erop zettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:32 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
misschien moeten jullie vaker met elkaar neucken
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:33 schreef Gebs het volgende:
Daar ben ik weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tongzoenen dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan nietquote:
iohquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:33 schreef Gebs het volgende:
Daar ben ik weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoiquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:33 schreef Gebs het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:
ik doe het wel als je slaaptquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
op zun hoofd scheten in zijn slaap!quote:
noemden we vroegah altijd plekke of bekke!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:35 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:35 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
op zun hoofd scheten in zijn slaap!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OMGLOLLEROFLSHITJANHENKJAMAIENJIMquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:35 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
op zun hoofd scheten in zijn slaap!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pcies die scheet erinquote:
gericht op forum.fok.nlquote:
vroeguhquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:36 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
noemden we vroegah altijd plekke of bekke!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komtie zo uit mijn CD-ROM drivequote:Op woensdag 31 mei 2006 11:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
gericht op forum.fok.nlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En 1 vinger die systematishc op de F5 hammertquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
gericht op forum.fok.nlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
cd-rom drivequote:Op woensdag 31 mei 2006 11:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Komtie zo uit mijn CD-ROM driveom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop