Mijn criterium is dat ik klaar ben met een spelquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:30 schreef Heintje het volgende:
Ik heb tot nu toe de volgende spellen uitgespeeld.
Amped 3
Condemned
Full Auto
Tomb Raider
En onder uitspelen versta ik dus alle achievements halen.
dat zei ik vanmiddag ook tegen een vriend van mequote:Op donderdag 1 juni 2006 19:25 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb het idee dat dead rising leuk voor 2 uurtjes is en dan vervolgens hard gaat vervelen.
Beetje als state of emergency op de eerste xbox
Dat is geen Dead Risingquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik een goeie rpg of mmorpg
Zal wel weer volgende week worden. Zo langzamerhand ga ik me niet meer hechten aan release dates van MS.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:56 schreef masterdave het volgende:
Wanneer komt die update nou?
Idd, ik ga echt geen spel voor de 1000 punten spelen, moet er niet aan denken zelfs. Kut spellen als FIFA doorspelen tot het eindequote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mijn criterium is dat ik klaar ben met een spel
dat weet ik ook vriend, er staat ook EIGENLIJK!quote:
Ow sorry hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat weet ik ook vriend, er staat ook EIGENLIJK!![]()
die van mij doet het anders prima, het duurt een dag of 2 -3 voor die geactiveerd wordquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:32 schreef twi het volgende:
Die kut 360 blog doet het bij mij nietAl 3 dagen bezig ermee, en elke dag wel wat achievements gehaald, maar hij vertikt het gewoon
Bij mij welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:32 schreef twi het volgende:
Die kut 360 blog doet het bij mij nietAl 3 dagen bezig ermee, en elke dag wel wat achievements gehaald, maar hij vertikt het gewoon
Na 2 dagen had ik `m terug ( een nieuwe dan )quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:17 schreef SToRM81 het volgende:
De 360 is net opgehaald voor reparatie. Ik hoop maar dat ik m snel terug krijg![]()
Ik bedoel dat ik de stekker eruit heb gehaald en sindsdien achievements heb gehaald, dat is ook goed?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:44 schreef Wessiej het volgende:
Ja, achievements haal je op je account, dus die zie je dan ook op Live.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |