Ook bij oblivion?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:57 schreef Tain het volgende:
Volgens mij moet je toch echt op live zitten om de meeste achievements te halen
Denk het wel. Probeer het anders zo moeilijk zijn de meeste achievements nietquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk het wel. Probeer het anders zo moeilijk zijn de meeste achievements niet
Je bedoelt toch gewoon als je zonder Xbox Live een achievement haalt of hij dan later als je wel aangesloten bent op Xbox Live automatisch bij je profiel geschreven wordt toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:26 schreef jogy het volgende:
[..]
, volgens mij lullen we langs elkaar heen, maakt niet uit.
En dat gebeurt dan ook. Staat er alleen geen datum bij van wanneer je em gehaald hebtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Je bedoelt toch gewoon als je zonder Xbox Live een achievement haalt of hij dan later als je wel aangesloten bent op Xbox Live automatisch bij je profiel geschreven wordt toch?
Bij mij heeft ie dat een paar keer niet gedaan vandaarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:40 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
En dat gebeurt dan ook. Staat er alleen geen datum bij van wanneer je em gehaald hebt
Precies, maar ik heb er al een zooi gehaald dus ik hoef het niet meer te proberenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Je bedoelt toch gewoon als je zonder Xbox Live een achievement haalt of hij dan later als je wel aangesloten bent op Xbox Live automatisch bij je profiel geschreven wordt toch?
RGB scart kabel kopen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:55 schreef pdiscs het volgende:
Ik heb eergisteren een xbox 360 gekocht. FANTASTISCH!
Nu heb ik echter 1 probleem. Ik heb een 72 cm breedbeeld Philips TV (eentje met een beeldbuis, dus geen lcd). Ik vind dat de kleine letters in een game (b.v. opties of ondertiteling) bijna niet leesbaar is. Kan ik hier nog iets aan doen, behalve een 100 cm LCD TV kopen?
Ik heb mijn XBOX360 nu met de standaard kabel op de tv aangesloten (composite? dat gele plugje). Is dit slechter of beter dan aansluiten op de SCART van je TV?
In V&A topic vind je 'm welquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:59 schreef Gajes het volgende:
Heb vandaag gratis FIFA gekregen! Had hem al gekocht maar heel snel weer terug gebracht!
Maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken!
Weet iemand de link van het XBOX ruiltopic.
Heb nog Tombraider (welgeteld 1x gespeeld)
Zit te denken aan Hitman!
Tuurlijk ga ik me XBox niet verkopen! Heb er inderdaad 1 over en FIFA hoorde der bij!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
In V&A topic vind je 'm welMaar ik dacht dat je je Xbox 360 ging verkopen of heb je er zomaar 1 over
FIFA hoorde zeker bij dat Core pack?
Het is eigenlijk hetzelfde wat je nu hebt, alleen de kabel is van een betere kwaliteit, geeft minder ruis en geeft helderder beeld.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef pdiscs het volgende:
[..]
En hoe sluit ik deze op mijn tv aan dan?
heb er 1 te koop voor je 18 euroquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:17 schreef pdiscs het volgende:
[..]
En hoe sluit ik deze op mijn tv aan dan?
Ik heb ook wel interesse aangezien ze em nergens in de buurt verkopen (intertoys / frs iig niet) bahquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
heb er 1 te koop voor je 18 euro
winkel is die 25
kan ook wat lager bieden
quote:kwam deze tegen op XBW
Mensen ik zag net dit op de site van dixons en heb meteen besteld!
Faceplate WK 2006 ¤ 0,02
De link werkt inmiddels niet meer maar als bewijs heb ik een screenshot!
Zal wel dikke fout zijn maar ff kijken of ik hem daadwerkelijk thuis krijg! Hahah MZZLS!
**Update** vrijdag 2-6-2005
Vandaag staat de faceplate niet meer te koop online.
Maar hij staat wel in combinatie met een paar 360 spellen waarbij hij GRATIS wordt meegeleverd! [url="http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ZoekResultaat/xp/search_result_query.WK+voetbal+faceplate/default.aspx?searchquery=fACEPLATE¤tpage=2"]KLIK[/url]
Edit:
Ik check net me mail en zie tot mijn blijde verwachting dit mailtje*)
Ordernummer : XXXXXXX
Orderstatus: Uw order is verzonden.
Artikel: Xbox 360 Faceplate WK voetbal 2006
Prijs: ¤ 0,02
Aantal: 1
Bezorgkosten: ¤ 2,95
Totaalbedrag: ¤ 2,97
**Update** vrijdag 2-6-2005 12:46
HIJ IS BINNEN! WHAHAHAHA Kreeg net een pakketje met de post! MIJN FACEPLATE IS BINNEN VOOR [SIZE="6"][COLOR="Lime"]¤ 0,02!!![/COLOR][/SIZE]
FF vreugde dansje doen
\o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/ \o/
Bwehe, voor 2 eurocenten is zo'n faceplate wel goed te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |