Truequote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True
maar ja ach laat mij nou ff trots zijn
quote:
Moeten we dat nu weer de hele dag door horen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:34 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik was 2DE
Zeg hoeveulste was ik?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moeten we dat nu weer de hele dag door horen?
nee tuurlijk niet!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Moeten we dat nu weer de hele dag door horen?
d00dquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:43 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet!![]()
maar waar is nu onze slochat?1![]()
[SC] De Lounge #212quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:43 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet!![]()
maar waar is nu onze slochat?1![]()
Whehehehequote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die heb ik donderdag even aan het werk gezien.
ik heb wel een ideequote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zal ik dan maar niet zeggen wat ik in mei in MEN heb gepost?Weet ik ook niet precies.
Jij houd mij in de gaten hè?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:41 schreef Arcee het volgende:
[MEN SC] #3 Dag Plons, gekke kikker!
WOW dicht? Oh, dan dumpen we 't gewoon in MEN.
Neuh, ik keek even in MEN. Da's toch alles wat ik daar kan doen.quote:
kom je langs aars - equote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Neuh, ik keek even in MEN. Da's toch alles wat ik daar kan doen.
Dat heb je behoorlijk zelf in de handquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:37 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ben bang dat ik vandaag weer dagposter word
Vreemd genoeg wel ja maar ik ben vandaag amper binnen geweest.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je me al voorbij bent
Zou je denkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:37 schreef c0nd0r het volgende:
Ik ben bang dat ik vandaag weer dagposter word
Ik durf er niets meer aan te doenquote:
Wat zou je er aan willen doen dan?quote:
Nou, ik zou je best binnen 2 minuten willen helpen. Maar ja, dan krijg ik weer straf als iets in mijn toetsenbord blijft hangen en het forum dat niet als fout herkend enzoquote:
Rustig doorposten, dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zou je best binnen 2 minuten willen helpen. Maar ja, dan krijg ik weer straf als iets in mijn toetsenbord blijft hangen en het forum dat niet als fout herkend enzo![]()
Ja, er is toch nog wel wat ruimte dus zo maar latenquote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:39 schreef 14.gif het volgende:
Volposten dan maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |