Bij wie ligt dat eigenlijk in de hand? Admins of Mods van desbetreffende plek?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:17 schreef woutabest het volgende:
[..]
Weet je wat nog helemaal in is? Vertellen wie de volgende mod wordt!
Eindbeslissing ligt altijd bij de FA's. Mods mogen meebabbelen. Alle mods mogen meebabbelenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
Bij wie ligt dat eigenlijk in de hand? Admins of Mods van desbetreffende plek?
Bij beide, vandaar ook dat de keuze nog even op zich laat wachten....quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:18 schreef Dizer het volgende:
Bij wie ligt dat eigenlijk in de hand? Admins of Mods van desbetreffende plek?
Weet je wanneer het ongeveer bekend wordt?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eindbeslissing ligt altijd bij de FA's. Mods mogen meebabbelen. Alle mods mogen meebabbelen
Ah ok. Just askingquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eindbeslissing ligt altijd bij de FA's. Mods mogen meebabbelen. Alle mods mogen meebabbelen
Heb jij al gestemdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:20 schreef Adelante het volgende:
Bij beide, vandaar ook dat de keuze nog even op zich laat wachten....
Nog niet, maar ik houd mijn VETO dan ook nog even achter de handquote:
Nopequote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:21 schreef Dizer het volgende:
Is het al bekend?
Geen ideequote:Of wanneer wordt het bekend gemaakt?
Ik zie hetquote:Ben niet nieuwsgierig hoor
Het spant eromquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef Het_Biertje het volgende:
het wordt RitaV
denk ik hoor, denk ik.
Dat zou me wat wezen zeg, maar ook voor een duo-modschap doe ik het!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:24 schreef Het_Biertje het volgende:
het wordt RitaV
denk ik hoor, denk ik.
je weet m'n giroquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga collecteren, doei!
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef RitaV het volgende:
[..]
Dat zou me wat wezen zeg, maar ook voor een duo-modschap doe ik het!
Voor mijn afscheidskadoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga collecteren, doei!
Nee, ik collectooeer voor een beter doel.quote:
je wat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nee, ik collectoor voor een beter doel.
Voor je nieuwe MacBook?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga collecteren, doei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |