Lekker exclusief, het is gewoon Whirlpool. De modellen kun je ook zonder IKEA embleem bestellenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:30 schreef WebForce het volgende:
[..]
Daarvoor is er nu bij IKEA de exclusieve NUTID serie, betaalbare kwaliteits-design apparatuur, ik vin dhet erg geslaagd...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet helemaal waar wat je nu zegt... Want de NUTID serie is dan wel geinspireerd op eerdere ontwerpen van Whirlpool, maar ze zijn toch echt IKEA eigen. Er zitten ook een paar dingen op/in/aan die speciaal voor IKEA gedaan zijn...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Lekker exclusief, het is gewoon Whirlpool. De modellen kun je ook zonder IKEA embleem bestellen
Neemt niet weg dat het betaalbare apparatuur is die er ook wel een beetje leuk uitziet. Over de kwaliteit zal ik maar niets zeggen, dat zou je een slechte indruk van Whirlpool geven
Daar kun je ook over discusseren, want wij hebben nu een gevalletje garantie aan de hand. Alleen zeggen ze bij Whirlpool zoek het uit met de verkoper en de verkoper zegt zoek het uit met Whirlpoolquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:16 schreef Adelante het volgende:
Ze bieden er standaard vijf jaar garantie op, dus die apparatuur zal ook wel geen rommel zijn dan.
Zoals?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar wat je nu zegt... Want de NUTID serie is dan wel geinspireerd op eerdere ontwerpen van Whirlpool, maar ze zijn toch echt IKEA eigen. Er zitten ook een paar dingen op/in/aan die speciaal voor IKEA gedaan zijn...
Zo, dat was lang geleden dat ik dat posttequote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:20 schreef wiliv het volgende:
[..]
Ik overweeg ook om een Fagerland te gaan schilderen. Waarom was dat geen goed idee ?
Zegt waarschijnlijk meer over degene die de keuken geplaatst heeft dan over de kwaliteit...quote:Op zondag 1 maart 2009 17:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
Wij hebben hier (huurhuis) een IKEA keuken van een jaar of 3 oud, en er zijn 2 kastjes kapot, de koelkast sluit niet meer altijd goed en in een kast zit een rekje dat stuk is (zo'n draaiding).
Zou zelf nooit een Ikea keuken kopen, veel te slechte kwaliteit. Ikea is leuk voor een tafeltje oid, maar een keuken wordt doorgaans dagelijks gebruikt en daar is de kwaliteit gewoon te slecht voor.
Ikea zelf...quote:Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef WebForce het volgende:
[..]
Zegt waarschijnlijk meer over degene die de keuken geplaatst heeft dan over de kwaliteit...
volgens mij zijn ook veel duurdere keukens opgebouwd uit de zelfde soort basismaterialenquote:
IKEA plaatst zelf geen keukensquote:
ik niet ik heb liever over 10 jaar een nieuwe keuken mijn smaak verandert nog wel eens in 15 jaar tijd en ik raak wel eens op wat uitgekeken, jammer als je dan 20.000 euro uit hebt gegeven maar dat is mijn meningquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:14 schreef Sjabba het volgende:
IKEA is handig voor een kastje ofzo maar toch niet je keuken die je intensief gaat gebruiken?!?
Ik betaal liever 3 x zoveel en dat die ook 15 jaar meegaat..
Dat lijkt me wel een enórme inbreuk op je privacyquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:08 schreef Tennis-boy het volgende:
Iemand van Ikea is twee weken bij ons geweest
We hebben er geen problemen mee gehad en we zijn toch echt geen professionele klussers.quote:Op maandag 2 maart 2009 10:02 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn vader had een huis gekocht waar heel veel aan moest gebeuren. Een mannetje ingehuurd, die heeft echt de meest ingewikkelde dingen in elkaar gezet. Houten vloeren, sierplafonds, hele badkamer - eigenlijk alles. En toen kwam de Ikeakeuken. Was voor hem een enorm struikelblok, je zag hem tijdens de montage met het uur wanhopiger worden.
Uiteindelijk zat ie erin, maar je moet er toch niet aan denken dat je zoiets dan zelf in zou moeten bouwen...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een enórme inbreuk op je privacy!
Ik zou het in ieder geval niet over hebben voor een Ikea keuken. Dan maar een Bruynzeel ofzo.
whirlpool is een lowbudget merk. Je kunt het niet vergelijken met siemens of boschquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:05 schreef Netsplitter het volgende:
Kwa apparatuur zit het denk ik wel goed.
Ze verkopen er Wirlpool en zover ik weet is dat Philips.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |