abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 januari 2009 @ 08:58:49 #151
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_65445218
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 16:30 schreef WebForce het volgende:

[..]

Daarvoor is er nu bij IKEA de exclusieve NUTID serie, betaalbare kwaliteits-design apparatuur, ik vin dhet erg geslaagd...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker exclusief, het is gewoon Whirlpool. De modellen kun je ook zonder IKEA embleem bestellen

Neemt niet weg dat het betaalbare apparatuur is die er ook wel een beetje leuk uitziet. Over de kwaliteit zal ik maar niets zeggen, dat zou je een slechte indruk van Whirlpool geven
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 09:55:04 #152
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_65446362
Tja ach.. er zijn wel meer design merken die niet uitblinken in betrouwbaarheid.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:10:53 #153
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_65448647
ze hoeven ook niet allemaal goed espullen te maken. Alleen die ene, die bij jou uit de doos komt, die moet goed zijn, de rest maakt niet uit :-)
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:16:11 #154
3185 Adelante
To let it go now
pi_65448815
Ze bieden er standaard vijf jaar garantie op, dus die apparatuur zal ook wel geen rommel zijn dan.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65449315
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 08:58 schreef sanger het volgende:

[..]

Lekker exclusief, het is gewoon Whirlpool. De modellen kun je ook zonder IKEA embleem bestellen

Neemt niet weg dat het betaalbare apparatuur is die er ook wel een beetje leuk uitziet. Over de kwaliteit zal ik maar niets zeggen, dat zou je een slechte indruk van Whirlpool geven
Dat is niet helemaal waar wat je nu zegt... Want de NUTID serie is dan wel geinspireerd op eerdere ontwerpen van Whirlpool, maar ze zijn toch echt IKEA eigen. Er zitten ook een paar dingen op/in/aan die speciaal voor IKEA gedaan zijn...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 28 januari 2009 @ 08:44:11 #156
65960 sanger
pi_65480901
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:16 schreef Adelante het volgende:
Ze bieden er standaard vijf jaar garantie op, dus die apparatuur zal ook wel geen rommel zijn dan.
Daar kun je ook over discusseren, want wij hebben nu een gevalletje garantie aan de hand. Alleen zeggen ze bij Whirlpool zoek het uit met de verkoper en de verkoper zegt zoek het uit met Whirlpool
  woensdag 28 januari 2009 @ 08:45:05 #157
65960 sanger
pi_65480920
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 11:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar wat je nu zegt... Want de NUTID serie is dan wel geinspireerd op eerdere ontwerpen van Whirlpool, maar ze zijn toch echt IKEA eigen. Er zitten ook een paar dingen op/in/aan die speciaal voor IKEA gedaan zijn...
Zoals?

Ik heb nog niet zo lang geleden in de IKEA de combiovens eens bekeken en kwam tot de conclusie dat alleen de emblemen anders waren. Functies, standen en zelfs het binnenwerk was identiek

Enige verschil is dus dat er IKEA opstaat en dat ze daar iets goedkoper zijn.
pi_65480998
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 01:20 schreef wiliv het volgende:

[..]

Ik overweeg ook om een Fagerland te gaan schilderen. Waarom was dat geen goed idee ?
Zo, dat was lang geleden dat ik dat postte
Ik geloof dat toen het verhaal was dat dat geolied is o.i.d. en dat die verf niet zou houden?
Die Ädel wit bevalt goed trouwens hoor
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
pi_65576617
we hebben met de keukenplanner een leuke keukem in elkaar gezet
hoekkeuken- met inbouw app. zoals koelkast - oven en kookplaat.
kom nergens in nederland goedkoper uit met deze garantie.
wel even opletten met monteren dat je geen ruimte hebt achter de kastjes ( onder aan de muur montage/ of vrezen en wegwerken )
wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
=loesje=
pi_66586928
zijn de motagetarieven van IKEA de tarieven voor het monteren van de afzonderlijke elementen
en het installeren van de kastjes ter plekke in de keuken?
iIKEA nfo telefoon kon geen helderheid verschaffen..
zie ook topic van mij van 1 maart; even scrollen na klikken op deze link.
IKEA - Part XLI - Waar het gezellig druk is

[ Bericht 8% gewijzigd door zwemmer431 op 01-03-2009 17:24:57 (aanwijzing) ]
=loesje=
pi_66587134
Wij hebben hier (huurhuis) een IKEA keuken van een jaar of 3 oud, en er zijn 2 kastjes kapot, de koelkast sluit niet meer altijd goed en in een kast zit een rekje dat stuk is (zo'n draaiding).

Zou zelf nooit een Ikea keuken kopen, veel te slechte kwaliteit. Ikea is leuk voor een tafeltje oid, maar een keuken wordt doorgaans dagelijks gebruikt en daar is de kwaliteit gewoon te slecht voor.
  zondag 1 maart 2009 @ 18:17:27 #162
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_66588781
quote:
Op zondag 1 maart 2009 17:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
Wij hebben hier (huurhuis) een IKEA keuken van een jaar of 3 oud, en er zijn 2 kastjes kapot, de koelkast sluit niet meer altijd goed en in een kast zit een rekje dat stuk is (zo'n draaiding).

Zou zelf nooit een Ikea keuken kopen, veel te slechte kwaliteit. Ikea is leuk voor een tafeltje oid, maar een keuken wordt doorgaans dagelijks gebruikt en daar is de kwaliteit gewoon te slecht voor.
Zegt waarschijnlijk meer over degene die de keuken geplaatst heeft dan over de kwaliteit...
pi_66589389
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:17 schreef WebForce het volgende:

[..]

Zegt waarschijnlijk meer over degene die de keuken geplaatst heeft dan over de kwaliteit...
Ikea zelf...
pi_66596548
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:35 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Ikea zelf...
volgens mij zijn ook veel duurdere keukens opgebouwd uit de zelfde soort basismaterialen
=loesje=
  zondag 1 maart 2009 @ 21:44:58 #165
3185 Adelante
To let it go now
pi_66596590
quote:
Op zondag 1 maart 2009 18:35 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Ikea zelf...
IKEA plaatst zelf geen keukens
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 1 maart 2009 @ 23:03:08 #166
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_66600093
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 20:14 schreef Sjabba het volgende:
IKEA is handig voor een kastje ofzo maar toch niet je keuken die je intensief gaat gebruiken?!?

Ik betaal liever 3 x zoveel en dat die ook 15 jaar meegaat..
ik niet ik heb liever over 10 jaar een nieuwe keuken mijn smaak verandert nog wel eens in 15 jaar tijd en ik raak wel eens op wat uitgekeken, jammer als je dan 20.000 euro uit hebt gegeven maar dat is mijn mening

binnenwerk van de kastjes, lade stoppers frontjes ophanging enz zijn trouwens idem als de dure keukenboer hier in de omgeving buren hebben daar namelijk hun keuken gekocht en we hebben even vergelijkend waren onderzoek gedaan.... moet zeggen dat de buurman best baalde.
kijk mochten dan de frontjes van mindere kwaliteit zijn dan ram je over 3 jaar een ander kleurtje ofzo er tegenaan, want maten van keukens zijn standaard en je hebt gewoon een nieuwe frisse keuken en voordeeltje dat kost geen drol en is heel handig zelf te doen.
Mama van Isa en Ties
pi_66608081
Mijn vader had een huis gekocht waar heel veel aan moest gebeuren. Een mannetje ingehuurd, die heeft echt de meest ingewikkelde dingen in elkaar gezet. Houten vloeren, sierplafonds, hele badkamer - eigenlijk alles. En toen kwam de Ikeakeuken. Was voor hem een enorm struikelblok, je zag hem tijdens de montage met het uur wanhopiger worden.

Uiteindelijk zat ie erin, maar je moet er toch niet aan denken dat je zoiets dan zelf in zou moeten bouwen...
pi_66725483
We hebben bij Ikea voorlopig de keuken besteld. Iemand van Ikea is twee weken bij ons geweest om de keuken te meten om te controleren of de tekening klopt en kijken waar de waterkraan, stroom, etc. staan. Hij zou binnen een week bellen voor een definitieve bestelling. Helaas hebben we ruim twee weken niets meer van gehoord. We proberen Ikea te bellen maar steeds onbereikbaar.
pi_66727081
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 13:08 schreef Tennis-boy het volgende:

Iemand van Ikea is twee weken bij ons geweest
Dat lijkt me wel een enórme inbreuk op je privacy !
Ik zou het in ieder geval niet over hebben voor een Ikea keuken. Dan maar een Bruynzeel ofzo.
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:04:19 #170
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_66729020
quote:
Op maandag 2 maart 2009 10:02 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn vader had een huis gekocht waar heel veel aan moest gebeuren. Een mannetje ingehuurd, die heeft echt de meest ingewikkelde dingen in elkaar gezet. Houten vloeren, sierplafonds, hele badkamer - eigenlijk alles. En toen kwam de Ikeakeuken. Was voor hem een enorm struikelblok, je zag hem tijdens de montage met het uur wanhopiger worden.

Uiteindelijk zat ie erin, maar je moet er toch niet aan denken dat je zoiets dan zelf in zou moeten bouwen...
We hebben er geen problemen mee gehad en we zijn toch echt geen professionele klussers.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_66731794
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 14:02 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel een enórme inbreuk op je privacy !
Ik zou het in ieder geval niet over hebben voor een Ikea keuken. Dan maar een Bruynzeel ofzo.
  donderdag 5 maart 2009 @ 20:16:28 #172
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_66740650
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:05 schreef Netsplitter het volgende:
Kwa apparatuur zit het denk ik wel goed.
Ze verkopen er Wirlpool en zover ik weet is dat Philips.
whirlpool is een lowbudget merk. Je kunt het niet vergelijken met siemens of bosch
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:52:39 #173
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ōs Limburg is.......
pi_67412714
Even een tvp, we willen voor onze nieuwe woning eens kijken naar een Ikeakeuken
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
pi_67414290
tot op heden ben ik erg tevreden over de afhandeling en de service van IKEa
we zijn in voorberieiding voor plaatsing;
=loesje=
pi_67576592
Heeft iemand anders ook problemen met het plaatsen van de (Nexus bruinzwarte) plint (sokkel) stukken op plintladen (sokkelladen)? Wij hebben in Delft onlangs 2 plintladen + plint gekocht. De plint is 17mm dik, dus 1mm te dik om in het 16mm profiel van de lade te passen. We hebben nog een restje plint over van een paar jaar geleden, en die past wel. Telefonische klantenservice stuurde me door naar de balie in Delft; daar werd gezegd dat alle 16 plinten daar in het magazijn van dezelfde leverancier (code 16230) kwamen dus even dik zouden zijn. Van de 5 verpakkingen die al door iemand opengescheurd waren heb ik het nagemeten, en die waren inderdaad allemaal 17mm.
Wie heeft dit ook gehad, en hoe is dat opgelost? Of heeft iemand anders nog tips?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')