Volgens onze huis-klusjesman is dat dus een probleem bij ikea-keukens: daar is nauwelijks ruimte voor.quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:16 schreef Marsepein het volgende:
Vaak heb je achter de achterwand nog een cm of 4 a 5.
Misschien hebben ze die optie wel weggelaten omdat dat standaard nooit gedaan wordt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:26 schreef clauwheee het volgende:
Waarom is het niet mogelijk om een (combi)magnetron boven een koelkast te plaatsen? Of in een onderkast?
Ja hoor, is zelfs heel gebruikelijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:33 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Misschien hebben ze die optie wel weggelaten omdat dat standaard nooit gedaan wordt.
In een onderkast vanwege het bukken (wat eigenlijk geen mens wil), en boven de koelkast vanwege energieverlies.
Hoewel, in die hoge kasten wordt dat toch wél gedaan? (denk ik nu...).
Precies, daarom is het eigenlijk heel raar als het niet kan. Volgens mij heb je een knopje gemist Clauwheeequote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hoor, is zelfs heel gebruikelijk![]()
Die keukenplanner is misschien gewoon niet helemaal perfect. Volgens mij moet je even met je plannen tot nu toe langs gaan. Je wordt hartstikke goed geholpen op de keukeafdeling van ikea, hoor ik altijdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb helemaal niks gemist![]()
Nee echt, wij krijgen het niet voor elkaar om (met de keukenplanner althans) een (combi)magnetron in dezelfde kast als de koelkast te doen of in een onderkast. Het kan wel in een hoge kast, maar dan kan er geen koelkast bij, dan heb je dus gewoon kastruimte eronder.
Maar wie zegt dat het wel kan, bij Ikea dan, tell me
De kastjes koop je los en de deurtjes ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:14 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Precies, daarom is het eigenlijk heel raar als het niet kan. Volgens mij heb je een knopje gemist Clauwheee![]()
Kun je eigenlijk bij IKEA ook de kasten zonder deurtjes kopen? Ik zie dat verder nergens terug op de site/gids.
En is die kastruimte niet genoeg voor een koelkast dan? Volgens mij is dat allemaal standaard.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Het kan wel in een hoge kast, maar dan kan er geen koelkast bij, dan heb je dus gewoon kastruimte eronder.
Ah, da's al gunstig. Enig idee hoe de prijsverhouding dan ligt?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:24 schreef lipje het volgende:
[..]
De kastjes koop je los en de deurtjes ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |