Met jpeg-jes werkt het perfect!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:18 schreef blackbully het volgende:
moet er dus echt een keer foto's voor maken.
ps. werkt het met jpg? of moet ik tiffjes maken? de D70 zet hem naar jpg namelijk als ik hem 3 standen laat maken voor het fotograferen
Wat bedoel je hiermee BB? Als je gebruk maak van belichtinsbracketing schiet de D70 ook gewoon in NEF hoor.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:18 schreef blackbully het volgende:
---8<---
ps. werkt het met jpg? of moet ik tiffjes maken? de D70 zet hem naar jpg namelijk als ik hem 3 standen laat maken voor het fotograferen
Ik heb het nog niet kunnen vinden in de handleiding....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:37 schreef Masegate het volgende:
Is er trouwens iemand die mij kan vertellen of mijn camera (Canon EOS 350D) auto bracketing heeft? En zo ja, hoe ik dat dan doe? Want ik kom er maar niet achter.
Zoek in je menu dit schermpje op, en dan moet je aeb hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet kunnen vinden in de handleiding....
De mijne doet dat niet. Ik ben benieuwd war jij dit op baseert?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:00 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee BB? Als je gebruk maak van belichtinsbracketing schiet de D70 ook gewoon in NEF hoor.
gebruik je niet toevallig de AF modus?? want dat wil ook nog wels eens verschil opleveren..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:37 schreef Astridj0h het volgende:
Zelfs met een statief wil mijn photoshop ze niet netjes over elkaar leggen
Cam op BKT instellen --> klik-klik-klik --> CF kaartje uitlezen --> Héé, 3 NEF-files...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De mijne doet dat niet. Ik ben benieuwd war jij dit op baseert?
Hoewel het mogelijk is om een serie van drie uit de hand te schieten, is het toch aan te bevelen om je camera op een statief te plaatsen. Bij voorkeur stel je de camera in op diafragmavoorkeuze (A) en zet je (na scherpstellen) de autofocus (AF) uit.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:37 schreef Astridj0h het volgende:
Zelfs met een statief wil mijn photoshop ze niet netjes over elkaar leggen
Thanx, van het weekend maar even klooien ermee...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:44 schreef stil het volgende:
[..]
Zoek in je menu dit schermpje op, en dan moet je aeb hebben.
[afbeelding]
Verrek, nu doet hij het wel. Ik was ervan overtuigd dat ik dit tevergeefs geprobeerd had. Raar...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:20 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Cam op BKT instellen --> klik-klik-klik --> CF kaartje uitlezen --> Héé, 3 NEF-files...
Natuurlijk staat de cam voor die tijd ook al op RAW. BKT bruikbaar in de standen P, S, A en M
U R welcome!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Verrek, nu doet hij het wel. Ik was ervan overtuigd dat ik dit tevergeefs geprobeerd had. Raar...
Anyway, bedankt
Heb vandaag beide even geprobeerd maar PS doet het toch echt minder dan photomatix.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb vandaag gespeeld met de bracketing functie, maar kan nergens mijn photoshop cd vinden, grr
hier nog niet geprobeerd. maar meen me te herrinneren dat hij oversprong naar fine. of zelfs een kleinere variantquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Verrek, nu doet hij het wel. Ik was ervan overtuigd dat ik dit tevergeefs geprobeerd had. Raar...
Anyway, bedankt
Hmm goeie, zou ik ook nog wel eens op kunnen letten ja...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
gebruik je niet toevallig de AF modus?? want dat wil ook nog wels eens verschil opleveren..
ok, en dat photomatix, is dat freeware, of?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:35 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb vandaag beide even geprobeerd maar PS doet het toch echt minder dan photomatix.
Dat is geen freeware.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ok, en dat photomatix, is dat freeware, of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |