Ik kom weer een keer terugquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:08 schreef outcast_within het volgende:
je komt toch wel terug he?
Ik heb al reactie terugquote:Op woensdag 31 mei 2006 20:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik mail me kapot maar ze reageren niet![]()
Ik heb het graag gedaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:55 schreef dahei het volgende:
Heel erg bedankt!
Ik ga haar gauw ontmoetenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:41 schreef petorr het volgende:
Zou ElisaB nog een foto in de OP willen zetten, ik ben nu toch wel erg benieuwd welke persoon achter deze fok celebrity zit
Hier: EB op haar brommertje:quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:41 schreef petorr het volgende:
Zou ElisaB nog een foto in de OP willen zetten, ik ben nu toch wel erg benieuwd welke persoon achter deze fok celebrity zit
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hier: EB op haar brommertje:
[afbeelding]
![]()
Achterhaald: 1:64 en 36 inmiddelsquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef outcast_within het volgende:
oh wat een leuk topic van die brommer 1.65m 35jaar ^_^
ik wou em kicken, maar ik ben lief vandaag
mompelt iets van bejaarden midget se... laat maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:06 schreef Geqxon het volgende:
Als je zo door gaat ben je op je 85e 1.15m
Ow, en je mag 'm wel kicken hoor; als ik 'm te beschamend vind, dan delete ik je kick gewoonquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef outcast_within het volgende:
oh wat een leuk topic van die brommer 1.65m 35jaar ^_^
ik wou em kicken, maar ik ben lief vandaag
^_^ nah we adoreren je wel in dit topicquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, en je mag 'm wel kicken hoor; als ik 'm te beschamend vind, dan delete ik je kick gewoon
DUDEquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:11 schreef outcast_within het volgende:
[..]
mompelt iets van bejaarden midget se... laat maar
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
DUDE
OMG DUDE
LIKE DUDE.
Ik hoop dat daar geen X behoort te staan
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:45 schreef CartWOman het volgende:
Ik lees het nu pas.![]()
Elies, bedankt voor je voortreffelijke modwerkzaamheden en veel succes met je werk!
Don't be a stranger en ik vond je de beste.![]()
Niet. Jankerd.quote:
Bastiaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wie was ook alweer degene die 't met afspraken niet zo nauw nam?![]()
Nopequote:
quote:
Nope; geen idee. Ik hou me er maar een beetje buiten, want per slot van rekening blijf ik er niet mee achterquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:14 schreef woutabest het volgende:
En ElisaB, weet je al wie je waardige opvolger gaat worden?
Is in de Bonus deze weekquote:
Er is van alles in de bonus deze weekquote:
wat een leuk topic.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee wanneer gaat je Bonus scherm weer in de verkoop?[TK] LG Flatron L1915s 19" LCD monitor
![]()
Thnxquote:
Press it, press it, PRESS THE BUTTON!!11!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:38 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zit al met een trillende vinger op de "send" button
uiteraard nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik vergat dat ik nog een ban heb lopen, dan kun je natuurlijk geen mod worden
Mijn oom heeft een shoarma tent. Altijd vers en gratisquote:
We hebben anders al één allochtone mod hierquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:43 schreef Dizer het volgende:
Mijn oom heeft een shoarma tent. Altijd vers en gratis![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
We hebben anders al één allochtone mod hierStraks moeten we het gaan omdopen tot ZWA (zwarte markt)
Egwaar?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:13 schreef Adelante het volgende:
We hebben anders al één allochtone mod hier![]()
Het systeem heeft gefaald.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
We hebben anders al één allochtone mod hier![]()
Ik maak wel een kloon aan van ElisaB te weten RitaVquote:
quote:Op zondag 4 juni 2006 00:48 schreef Adelante het volgende:
Ik maak wel een kloon aan van ElisaB te weten RitaV
Ik zal het voor je navragenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:51 schreef DJJoris het volgende:
kunnen wij ElisaB ook goedkoop met een bonus kaart kunnen krijgen? tvp misschien interesse ;-)
Is inderdaad lekker... maar soms... he.. soms is een ouderwetse broodje shoarme met sla en veeel knoflooksause en sambal...quote:
Van m'n leven nietquote:Op maandag 5 juni 2006 14:39 schreef RemcoDelft het volgende:
* RemcoDelft kijkt in het fotoboek... 5 euro voor de kitten!
5 euro, daar heb je vnaaf toch weer eten voor? Hoef je zometeen niet weer de straat op om te bedelen.quote:
Zie ik zo bleekquote:Op maandag 5 juni 2006 16:13 schreef woutabest het volgende:
5 euro, daar heb je vnaaf toch weer eten voor? Hoef je zometeen niet weer de straat op om te bedelen. [afbeelding]
Hangt ervan afquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:39 schreef woutabest het volgende:
Kan ik trouwens ook in natura betalen?
Ik nietquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:14 schreef Het_Biertje het volgende:
lief? LIEF?!
op mijn avances wilde je nooit in gaan
Die rozen zijn toch echt naar jouw adres gegaanquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik nietDat moet je andere favo-modje zijn geweest hoor
![]()
Ik heb drie en halve dag in jullie voortuin gezeten, maar je moeder zei dat je op Scoutingkamp wasquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:17 schreef Het_Biertje het volgende:
Die rozen zijn toch echt naar jouw adres gegaan![]()
maar bellen ho maar![]()
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb drie en halve dag in jullie voortuin gezeten, maar je moeder zei dat je op Scoutingkamp was
Shit, ik val door de mandquote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:28 schreef Het_Biertje het volgende:
wanneer zei je dat je wegging trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |