.quote:Last summer’s smash hit, SO YOU THINK YOU CAN DANCE, will begin another search for the best undiscovered dancing talent the U.S. has to offer. Contestants will endure a grueling 12-week competition to become America’s No. 1 dancer. If you think the AMERICAN IDOL competition is tough, you haven’t seen anything yet! Some contestants will collapse under the pressure, others will reveal their two left feet; but only one will dance his or her way into America’s heart
Vertel eens wat meerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ouch
Uit de eerste uitzending, misschien snap je dan de entertainment waarde
Je ziet wat voor debielen er op de audities afkomenquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ouch
Uit de eerste uitzending, misschien snap je dan de entertainment waarde
Is het ook !quote:
Ja!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Geadopteerde broertje van Travis vind ik maar een arrogante eikel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benji![]()
![]()
Al was die broek-dropping fout en ouch @ de handschoentjes.
Solo's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat optreden ben ik maar doorheen geskiptHet was zo'n generic R&B dingetje..
Results:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben benieuwd wat ze gaan doen next week!
Ben benieuwd naar volgende week
[ Bericht 18% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 16-06-2007 03:36:52 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Ik ga echt niet een halve week wachten op hd spul.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga echt niet op YouTube kijken. Nooo way.
![]()
![]()
![]()
De choreography van Wade RobsonEcht zooo vet, zowel de koppel als de grouproutine.
Zijn grouproutine van vorig jaar, kijk ik nog regelmatig terug omdat ik hem zooooooooooo gaaf vind.
Terrecht dat Ashley eruit is, ik keek naar haar routine en had iets van zij moet er echt uit. Van Ricky vind ik het echt zonde, dat vond ik echt een super danser. Waar ik nog veel van had willen zien.
Maar CDP wij hebben niet echt dezelfde smaakIk vond die jurk van Cat vreselijk en Jessi kan ik echt niet uitstaan.
De wals vond ik niet eens op een wals lijken, het leek meer een ballet uitvoering. Slechte choreography daar.
Echt favorieten heb ik nog niet. Op dit moment van de vrouwen denk ik dat ik Lacey en Lauren er wel tot kunnen gaan behoren. Bij de mannen Hok en Kameron. Maar dit kan volgende week weer compleet anders zijn. Als we iedereen wat beter hebben leren kennen.![]()
En hier hebben we de spoilers weer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Eeeeeeindelijk kunnen kijken en wat was het weer leuk!Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat de eerste liveshow al meteen zo goed zou zijn, maar dat was het dus wel.
Cat Deeley moet echt d'r eigen programma krijgen (a la Ellen), ik vind haar zo sympathiek!
Danny vink nog steeds een arrogante klootzak maar zijn jive op Girlfriend (
) was eerlijk gezegd wel weer erg goed. Kameron en Lacey deden het het beste vond ik, had ik totaal niet verwacht, zeker van Lacey niet.
De uitslag kon me eerlijk gezegd niet zo heel erg bekoren, vond het wel zielig voor dat meisje (al was het gewoon verdiend).
Oh ja,Sabra
![]()
![]()
Gaan we weer
Neil & Lauren: Dit was keitof. Neil is echten Lauren heeft wel iets maar ik vond haar zoals Mia al zei een beetje wegvallen.
Pasha & Jessi: Roar. Hoewel de chemistry af en toe wat te gemaakt was, was de dans tof en dayumn, ook Pacha is yummie.
Hok & Jaimie: Ouch. Dit was stijf en echt totaal niets aan. Ik vond het ook niet echt een samba
Jaime is wel leuk maar Hok leidde niet echt..
Dominic & Sabra: Ik vind Dominic nog steeds niets, maar dit was voor een breaker wel erg goed. Sabra danstte hem er wel uit, mooie dans trouwens.
Faina & Cedric: Faina danste hem er helemaal uit.Voor de rest een normale klassieke dans.
Lacey & Kameron: BOOM! VuurwerkDie 2 zijn echt goed samen en ook apart goede dansers. Kameron is
en Lacey ook
Danny & Anya: Heel heel heel erg mooi. Al vind ik Danny nog steeds een arrogant bastard.
Jimmy and Shauna: AWESOME! Echt heel gaaf, ze waren erg in sync en Shauna is echt cute
Sara and Jesus: Gaaf gedaan. Al deed de muziek heel veel vond ik. Maar een leuke ingeving
[ Bericht 16% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 21-06-2007 17:55:42 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Oh mèn wat is Pasha toch![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Cat is lief
hoe ze ook bijna in tranen uitbarst of geraakt is door een dans.
Mag ze niet ook American Idol volgend jaar?
You know when you close your eyes and wish for something?
Duff is scheduled to perform her song "Stranger" — from her latest album Dignity — on Thursday's results show of the Fox crowd-pleaser. On Wednesday night, Adam Shankman, the director and choreographer of the upcoming film Hairspray, will join the panel as a guest judge.
De dansen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Ik hoop het!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mag ze niet ook American Idol volgend jaar?
Die Ryan kots ik nu toch al uit..
![]()
![]()
Ik zie Cat al heerlijk tegen Simon uitvallen.You know when you close your eyes and wish for something?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dansen
Hoe geweldig was de uitzending van afgelopen week?Vooral
Neil & Lauren
en
Sabra & Dominic
Ik moest bij de dans van die laatste ook meteen aan Ivan en Alisson (
![]()
![]()
) van seizoen 2 denken, en dat is iets goeds want hun Hip-Hop routine van Shane Sparks (ook al op een liedje van Ne-Yo
) is 1 van m'n lievelingsdansen van SYTYCD ooit.
![]()
Nu maar even afwachten wat er de komende weken gaat gebeuren. Ik vind het niveau al erg hoog liggen eerlijk gezegd en weet (op Hok en zijn partner - ben ff d'r naam kwijt - na) niet echt wie naar huis gestuurd mag worden.Oh ja, Danny mag ook zsm oprotten, stom arrogant ventje.
![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Kantar op 17-07-2007 19:53:14 ]![]()
[BBC] Dance X: Can you sing, dance and look sexy? Dit is trouwens een leuke tipIk vond de eerste ep best vermakelijk.
Enrique Iglesias is set to perform his song "Somebody's Me" on the So You Think You Can Dance live results show Thursday, July 19!boo!
Zal die andere show es bekijken CDP, bedankt voor de tip.![]()
En bah voorEnrique Iglesias
(al was Hilary Duff nou ook niet echt geweldig...)
![]()
en Wade Robson is jurylid deze week
De koppels en dansen deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Which two people on hit dance reality show So You Think You Can Dance were confirmed to be a couple?
It's Lacey and Hok! Or as they like to call themselves, Lawk.
EW!You know when you close your eyes and wish for something?
Interessant koppel! Leuk!
Hmm, de show van gisteren deed me niet zo veel, de Mia Michaels routine deed me wel een beetje iets maar eigenlijk was het niet echt eerlijk om zo'n emotioneel beladen verhaal uit te laten beelden. Had het dan niet gezegd waar het over ging, dat was wel zo eerlijk geweest tegenover de rest van de koppels. Nu gaan geheid een hele dijk stemmen naar Lacey en Neil.
Niet dat die twee anders amper stemmen zouden krijgen hoor, want Lacey gaat dit gewoon winnen.Pasha & Sabra
![]()
![]()
Net begonnen met het kijken van deze show, en ik moet zeggen, wat een toffe show zeg!![]()
vooral die liveshows![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet NIET dat de results show deze week pas op maandag is vanwege football!!You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral dat eerste, kan niet wachten!
K*t football.quote:Vergeet NIET dat de results show deze week pas op maandag is vanwege football!!![]()
![]()
![]()
Winnaaaaaaar!
Maar wel jammer/vaag/dom dat alles werd vertoond: favoriete dansen, de juryleden, mensen die de top 20 niet haalden, domme dansjes van Cat en Nigel, zangers en zangeressen, nog meer juryleden, clips en dan vervolgens, waar het om draait: ohjadewinnaarissabraAFTITELINGbye!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: