sampletje 2, uit aflevering 13: mp3 (550k). met een zinnetje in de richting van:quote:you're greater than you know, you're an ocean all your own.
and i come in the undertow trying keep myself afloat,
and you're still [...]
wie o wie helpt me uit de brand?quote:whoever said that everything makes sense
in time, was absolutely right [...]
quote:op zaterdag 3 juni 2006 00:13 schreef #ANONIEM het volgende:
deze moet wel gemakkelijk te doen zijn:
het nummer zelf heet: i walk alone
de artiest weet ik niet.
het nummer was vandaag om 20:50 te horen op slamfm.
heb het nummer ook weleens vaker gehoord maar omdat de slamfm playlist weg is kon ik hem niet meer terugvinden.
heb al gedownload van greenday, tsol, saliva en oelander (ze hadden alle 4 het nummer i walk away) maar geen van allen is het het nummer wat ik zoek...
dank.
edit: jack johnson is het ook niet..
dinah shore is het ook niet
ccb is het ook niet.
met andere woorden, ik heb al genoeg overbodige muziek weer op mijn pc![]()
ik heb nog een "i walk alone" van de eastclubbers, maar ik gok stiekem toch dat hij van greenday is slam fm kennend, dl een andere versie zou ik zo zeggen of het is die van de eastclubbers.quote:
als je wat verder spit in de herkomst van de site, kom je er achter dat de muziek komt van de duitse band e-nomine. het album das bestes aus gottes beitrag und teufels werk.quote:
ah top, dat komt wel goed!quote:op zondag 4 juni 2006 21:21 schreef walvisje het volgende:
[..]
als je wat verder spit in de herkomst van de site, kom je er achter dat de muziek komt van de duitse band e-nomine. het album das bestes aus gottes beitrag und teufels werk.
[afbeelding]
zelf heb ik een album van e-nomine en ik moet zeggen dat het geweldige muziek is. het is jammer dat de site niet noemt welk muziek stuk van de cd is gebruikt, dus daar zou je zelf nog verder moeten gaan spitten. succes
na wat googleën kom ik op een band 'those guys' ze staan op een cd met het nummer i walk alone uitgegeven met steun van slamfm...quote:
seven nation army - white stripes....quote:op maandag 5 juni 2006 15:53 schreef satecl het volgende:
hoe heet dat liedje van mtv 'the trip' (intro nummer)
valt niets niets van te maken. misschien is het handig als je wat meer info geeft.quote:op maandag 5 juni 2006 17:29 schreef sunwave het volgende:
beste mensen,
van het nummer dat ik zocht heb ik een stukje kunnen opnemen met m'n telefoon (helaas in 3gp formaat - af te spelen met quicktime). wie weet de titel en artiest van dit nummer?
www.sunwave.nl/music/muziek.3gp
dodgy - good enoughquote:op maandag 5 juni 2006 20:40 schreef outcast_within het volgende:
if it's good enough for you
it's good enough for me.
en dan niet gezongen door cindy lauper. (enige wat ik kon vinden).
ik zoek meer een vrolijke jaren vijftig versie

tony christie - (is this the way to) amarilloquote:op maandag 5 juni 2006 19:54 schreef del_toro het volgende:
ik zoek het nummer dat gebruikt werd in een gehypt internetfilmpje
in het filmpje waren er een aantal - echte - militairen, waarbij er 1 vooruitliep en de rest tijdens het filmpje verscheen, dacht dat de zanger vh liedje belg of nederlander was/is
quote:op maandag 5 juni 2006 20:48 schreef berkery het volgende:
[..]
tony christie - (is this the way to) amarillo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |