ook hier...quote:op vrijdag 2 juni 2006 00:07 schreef fleur22 het volgende:
nummer van van dik hout...stip aan de hemel.
een vrouw zingt aan het eind van dit nummer ook mee, wie ook alweer?
ja sorry..ff geen om het web af te speuren.
terringggg mooi nummer trouwens
judith - youquote:op vrijdag 2 juni 2006 14:02 schreef xtuned het volgende:
judith, 1 hitje gehad
ppk - resurrectionquote:op vrijdag 2 juni 2006 17:14 schreef soeperdweep het volgende:
ik ben op zoek naar een trance nummer, ik gok dat het ongeveer 5 jaar oud is, hoewel het ook korter geleden kan zijn. ik geloof dat de uitvoerende ptk of ppk of zo heette...
verder waren er russische ruimtegeluiden in gesamplet en was er ook een videoclip in met een ruimteschip (of spaceshuttle, dat weet ik niet meer precies).
ik hoop dat een van jullie het weet
klopt, onwijs bedanktquote:
outwork ft mr. gee - elektro (cube guys mix)quote:op vrijdag 2 juni 2006 16:55 schreef michiel_merk het volgende:
hoe heet dat nr wat telkens op 538 komt ?( in de reclame voor dance department)
soil - breaking me downquote:op vrijdag 2 juni 2006 18:34 schreef eggstc het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8905563849541345222&q=horde+warrior
nummer in dat filmpje anyone?
you're the greatest loverquote:op vrijdag 2 juni 2006 23:49 schreef el_rolando het volgende:
dat nummer van luv, met shala-la-la-la-la-la-la.
iemand?
pete murray - so beautiful ?quote:op zaterdag 3 juni 2006 00:35 schreef xlarge het volgende:
ik hoor de laatste tijd een nummer op de radiostations , waarvan ik de titel wil weten , om mij te pesten zeggen de dj's hem nooit na het nummer.
het enige dat ik er van weet is dat het een redelijk langzaam nummer is waarin de zanger met een hese stem zingt.
het enige stukje songtext wat ik voor me kan halen is : "got my fingers crossed ",
het is denk ik een aardig recentelijk nummer .
wie kan me helpen ?
dat is hem wel 14.gifquote:op zaterdag 3 juni 2006 01:58 schreef scotttracy het volgende:
[..]
pete murray - so beautiful ?
maar die zegt 'god my fingers burn' ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |