QuaPoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:26 schreef -Marc- het volgende:
TriPo!
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:27 schreef -Marc- het volgende:
QuaPo!
Sehr schonquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:27 schreef -Marc- het volgende:
Mooie LaPo nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hastalavistaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mensjes ik ga lekker naar huis. toedeloe
Daag daagquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mensjes ik ga lekker naar huis. toedeloe
Doeiiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:30 schreef Gebs het volgende:
[..]
Daag daagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
windows vistaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hastalavistaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bûh!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
windows vistaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Linuxquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
windows vistaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je was nog rukken op dat filmpje hè?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
FIPO!
Ik weet het wel zeker dat ie dat aan het doen wasquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je was nog rukken op dat filmpje hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
10 tegen 1quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:37 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker dat ie dat aan het doen was
NIETUSquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
Iedereen foetsieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop