abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juni 2006 @ 18:17:57 #101
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_38598113
quote:
op dinsdag 6 juni 2006 16:21 schreef mind_trick het volgende:
hey! ik ben benieuwd hoe het zondag/maandag is geweest bij je vriendinnetje!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:59:00 #102
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38624389
quote:
op dinsdag 6 juni 2006 16:21 schreef mind_trick het volgende:
hey! ik ben benieuwd hoe het zondag/maandag is geweest bij je vriendinnetje!
was heerlijk om weer bij haar te zijn. ben net pas thuis gekomen, dus ben 2 daagjes langer gebleven dan verwacht. voelde de liefde weer heeft nog wel even tijd nodig om onze relatie weer te hebben zoals het was. maar komt goed! dus waren geweldige liefdevolle dagen
pi_38626100
quote:
chocolaatjes zijn sexstimulerend!
fixed!
quote:
oh boy....een afstands relatie.... daar zitten *altijd* risico's aan.
dat zei ik ook al..

maar het is harstikke fijn dat het goed afgelopen is!
  woensdag 7 juni 2006 @ 15:25:06 #104
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38626805
ben der ook blij mee, alleen wat me nu dwars zit is dat ik haar aankomende tijd niet kan zien. omdat ik vind dat haar school veel aandacht nodig heeft. heb ook gezegd dat ik wil dat ze haar best gaat doen. maar het komt erop neer dat ik haar dus iets van 4 weken niet ga zien! iets wat ik niet ga trekken?
pi_38629182
quote:
op woensdag 7 juni 2006 15:25 schreef mickje het volgende:
ben der ook blij mee, alleen wat me nu dwars zit is dat ik haar aankomende tijd niet kan zien. omdat ik vind dat haar school veel aandacht nodig heeft. heb ook gezegd dat ik wil dat ze haar best gaat doen. maar het komt erop neer dat ik haar dus iets van 4 weken niet ga zien! iets wat ik niet ga trekken?
zolang je niet weer een soortgelijk topic gaat openen, lijkt het me vast wel mogelijk om tussendoor (nu wel) onverwachts langs te gaan. het is nu weer goed en 4 weken is niet noodzakelijk. zeker niet als het gewoon nederland betreft. als ze nou ergens in het buitenland op stage zou zijn.. maar nee.. school is zeker belangrijk, maar de relatie is belangrijker! hoe raar dat ook moge klinken!

je leert waarschijnlijk (onbewust of bewust) namelijk meer van deze relatie, dan dat je op school zou kunnen. je leert omgaan met menselijke emoties, gedachten, jaloezie.. kortom: you're living my friend

dus vind een nieuw evenwicht en probeer haar school met jouw gevoelens en verlangens en verwachtingen te combineren. kun je haar niet helpen/stimuleren met haar school?

mooi dat het goed ging en succes verder nog
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_38629836
quote:
op woensdag 7 juni 2006 15:25 schreef mickje het volgende:
je vindt haar school belangrijker dan jullie relatie? komop jongen, ga na een weekje ofzo 'es als verrassing langs.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:09:56 #107
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38629909
quote:
op woensdag 7 juni 2006 17:07 schreef oscar_de_grouch het volgende:

[..]

je vindt haar school belangrijker dan jullie relatie? komop jongen, ga na een weekje ofzo 'es als verrassing langs.
ik zal het zo zeggen, ik heb gezegd dat ze haar best moet doen voor school!! dus ik vind het heel belangrijk en zij ook ja. onze relatie is ook belangrijk en het komt ook wel goed
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:13:28 #108
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38630045
ben blij dat het zo fijn was!
tuurlijk is school belangrijk, maar elkaar vier weken niet zien vind ik wel overdreven. ze heeft toch ook ontspanning nodig? denk dat ze zelf wel aangeeft hoeveel tijd ze nodig heeft voor school, toch? lijkt me dat jullie elkaar gewoon kunnen blijven zien (misschien wat minder). hoe vaak zien jullie elkaar nu dan?
If I wanted loneliness, I'd choose to go.
If I'd like rejection, I'd audition
If I didn't love you, you would know.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:15:17 #109
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38630118
nou 4 weken komt omdat aankomend weekend ik en zij niet kan, weekend erna begint het leren voor toetsweek, en weekend daarna ook leren voor toetsweek. dit komt neer op 3 weekenden elkaar niet kunnen zien zie ik als 4 weken...
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:16:31 #110
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38630170
quote:
op woensdag 7 juni 2006 17:13 schreef mind_trick het volgende:
hoe vaak zien jullie elkaar nu dan?
normaal gesproken zien we, als ik naar het 'verleden' kijk, elkaar elke 2/3 weken...
pi_38630615
een keer per 2-3 weken?
wow, dat is wel sporadisch zeg .

waarom kan het alleen in het weekend?! hm, 3 uur reizen.
  woensdag 7 juni 2006 @ 17:31:37 #112
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38630666
quote:
op woensdag 7 juni 2006 17:30 schreef oscar_de_grouch het volgende:
een keer per 2-3 weken?
wow, dat is wel sporadisch zeg .

waarom kan het alleen in het weekend?! hm, 3 uur reizen.
omdat er ook scholen zijn die doorgaan? en aangezien het idd 3 uur reizen is, kan ik niet even zeggen van ga ff avondje langs....
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:09:48 #113
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38631804
oké, ja dan kan het niet anders dan dat het vier weken wordt. vind het ook weinig elkaar één weekend in de 2/3 weken zien, maar als jullie daar beide genoegen meenemen moet ik niet lullen .
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:12:59 #114
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38631899
quote:
op woensdag 7 juni 2006 18:09 schreef mind_trick het volgende:
oké, ja dan kan het niet anders dan dat het vier weken wordt. vind het ook weinig elkaar één weekend in de 2/3 weken zien, maar als jullie daar beide genoegen meenemen moet ik niet lullen .
uiteraard is dit te weinig. tis ook wel eens dat we elkaar 3 weekenden achter mekaar zien. maar darna weer 3 weken moeten wachten. maar ik merk gewoon aan mezelf, dat ik me vriendin heel erg mis als ik haar 3 weken niet zie. bellen doen we dan wel! maar op een begeven moment wil je haar toch weer ff in je armen sluiten. moet toch maar eens gaan onderzoeken of ik in die 4 weken niet nog ff een dagje langs kan komen, al is het alleen maar om haar ff te zien en te voelen!
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:16:44 #115
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38632017
quote:
op woensdag 7 juni 2006 18:12 schreef mickje het volgende:

[..]

uiteraard is dit te weinig. tis ook wel eens dat we elkaar 3 weekenden achter mekaar zien. maar darna weer 3 weken moeten wachten. maar ik merk gewoon aan mezelf, dat ik me vriendin heel erg mis als ik haar 3 weken niet zie. bellen doen we dan wel! maar op een begeven moment wil je haar toch weer ff in je armen sluiten. moet toch maar eens gaan onderzoeken of ik in die 4 weken niet nog ff een dagje langs kan komen, al is het alleen maar om haar ff te zien en te voelen!
ja ik begrijp het helemaal hoor, ik zou er niet tegen kunnen! zit effe te denken of er komende weken (doordeweeks) een feestdag is waarop jullie bij elkaar kunnen zijn...zou het zo niet weten . maar daar verzinnen jullie samen denk ik wel iets op.
  woensdag 7 juni 2006 @ 18:20:50 #116
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38632150
quote:
op woensdag 7 juni 2006 18:16 schreef mind_trick het volgende:

[..]

ja ik begrijp het helemaal hoor, ik zou er niet tegen kunnen! zit effe te denken of er komende weken (doordeweeks) een feestdag is waarop jullie bij elkaar kunnen zijn...zou het zo niet weten . maar daar verzinnen jullie samen denk ik wel iets op.
vaderdag 21 juni, maar dat is dus het weekend dat ze moet leren. aangezien ze de woensdag na het dat weekend pas haar eerste proefwerk heeft, stelde ik voor dat ze dat weekend dan langs kon komen. dat ze in de trein dan misschien even in de boeken kon neuzen. haar boeken meenemen om hier ook nog even in de boeken te koekeloeren. maar dit ziet ze niet helemaal zitten volgens mij.
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:01:07 #117
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38633271
quote:
op woensdag 7 juni 2006 18:20 schreef mickje het volgende:

[..]

vaderdag 21 juni, maar dat is dus het weekend dat ze moet leren. aangezien ze de woensdag na het dat weekend pas haar eerste proefwerk heeft, stelde ik voor dat ze dat weekend dan langs kon komen. dat ze in de trein dan misschien even in de boeken kon neuzen. haar boeken meenemen om hier ook nog even in de boeken te koekeloeren. maar dit ziet ze niet helemaal zitten volgens mij.
kunnen toch ook één dag uit het weekend eruit pakken om elkaar te zien en dat de volgende dag één van de twee weer op tijd weggaat...
  woensdag 7 juni 2006 @ 19:02:13 #118
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38633318
we zullen zien hoe het uitkomt, ik ga het er nog wel over hebben. misschien als ze deze topic leest, dat ze dit ook wel meepikt
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:33:26 #119
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38650365
iris plaatst ook een bericht via mickje:

mick vertelde mij dat ik dit maar eens moest lezen. ben aan de ene kant blij dat hij 'raad' vraagt, aan de andere kant is het raar lezen. maar goed.wat ik dus wil zeggen is dat jullie een goed punt hebben betreft 'je willen afsluiten voor iemand'. ik heb dat te weinig gedaan en heb de mogelijkheid niet tegengehouden om gevoelens te krijgen voor iemand anders.en dat is foute boel!ik heb 'ons' onnodig in gevaar gebracht. mijn schuld. ben gewoon best fout bezig geweest want uiteindelijk nu ik 'uitgedacht' ben weet ik wel wat ik wil. op het moment had ik heel erg het idee dat iedereen wat van me moest. vooral die jongen. hij liep steeds te zeuren, daar werd ik behoorlijk gek van! er zou hoe dan ook iemand gekwetst worden. en dat wordt mick niet!!! ben voor mijn doen best lang bij iemand en mick en ik hebben heel veel leuke dingen meegemaakt. en dat gooi ik niet zomaar voor de eerste de beste flapdrol weg! mickje, sorry, sorry, ik ben een kutwijf, ik weet het, maar hou wel van je!!!!
  donderdag 8 juni 2006 @ 12:23:16 #120
148951 mind_trick
are you talking to me?
pi_38652025
quote:
op donderdag 8 juni 2006 11:33 schreef mickje het volgende:
iris plaatst ook een bericht via mickje:

mick vertelde mij dat ik dit maar eens moest lezen. ben aan de ene kant blij dat hij 'raad' vraagt, aan de andere kant is het raar lezen. maar goed.wat ik dus wil zeggen is dat jullie een goed punt hebben betreft 'je willen afsluiten voor iemand'. ik heb dat te weinig gedaan en heb de mogelijkheid niet tegengehouden om gevoelens te krijgen voor iemand anders.en dat is foute boel!ik heb 'ons' onnodig in gevaar gebracht. mijn schuld. ben gewoon best fout bezig geweest want uiteindelijk nu ik 'uitgedacht' ben weet ik wel wat ik wil. op het moment had ik heel erg het idee dat iedereen wat van me moest. vooral die jongen. hij liep steeds te zeuren, daar werd ik behoorlijk gek van! er zou hoe dan ook iemand gekwetst worden. en dat wordt mick niet!!! ben voor mijn doen best lang bij iemand en mick en ik hebben heel veel leuke dingen meegemaakt. en dat gooi ik niet zomaar voor de eerste de beste flapdrol weg! mickje, sorry, sorry, ik ben een kutwijf, ik weet het, maar hou wel van je!!!!
leuk dat je hier ook een berichtje plaatst! lijkt mij inderdaad voor jou ook raar om te lezen. het is goed dat je nog op tijd 'bij zinnen' bent gekomen en dat je realiseert dat je 'fout' zat. snap eigenlijk niet waarom je aan het gevoel voor mickje begon te twijfelen door die andere jongen omdat je zegt dat ie zeurt. of was je gewoon alles beu?
ben in ieder geval blij dat jullie er samen uitgekomen zijn! wil jullie nog heel veel plezier samen wensen !
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:09:37 #121
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38653650
mick weer:

ik vond dat ze dit ff moest lezen, wat ik een beetje heb doorgemaakt hier op dit forum. keuzes die ik hier heb gemaakt. hou van der en we zijn er samen uitgekomen en dat wordt alleen maar beter met de tijd!!
pi_38653922
quote:
op dinsdag 30 mei 2006 16:41 schreef kiteless het volgende:
zo, nu heb ik de op ook daadwerkelijk gelezen.

die gozert zit al lang met z'n tengels aan je vriendin man, jij woont er 3 uur vandaan..
ik zou er alvast maar vanuit gaan dat je geen vriendin meer hebt.

ohjah, en dumpen dus.
gelukkig is het goed afgelopen. althans, deze keer...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2006 13:21:03 ]
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:27:31 #123
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38654278
quote:
op donderdag 8 juni 2006 13:17 schreef scorpie het volgende:

[..]

gelukkig is het goed afgelopen. althans, deze keer...
hoezo deze keer...?
ik verwacht niet nog een keer hoor...
en al zou er zo een volgende keer komen... dan is waarschijnlijk (zeg ik nu) de keuze snel gemaakt...
pi_38658453
ik vind je trouwens wel een beetje een dramaqueen hoor.
pi_38658567
quote:
op donderdag 8 juni 2006 15:22 schreef oscar_de_grouch het volgende:
ik vind je trouwens wel een beetje een dramaqueen hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')