volgens mij snappen we elkaar niet helemaal. het komt op mij over dat zij nu alles bepaalt terwijl zij niet zoveel te bepalen heeft omdat zij onzekerheid heeft gecreeërd en jij duidelijkheid wil. zij bepaalt nu alles maar je hoeft niet alles te pikken en van haar aan te nemen. moet ook zelf op de strepen gaan staan. als jij zondagavond naar haar toe gaat om duidelijkheid te krijgen, moet je die avond zelf aangeven dat je erover wilt praten en duidelijkheid wilt en je niet mee laten slepen met het moment.quote:op vrijdag 2 juni 2006 12:34 schreef mickje het volgende:
[..]
zij bepaald de tijd zeg je. stel je voor, ik kom daar zondagavond. we hebben het heel gezellig. (ik voel me zelfverzekerd) en we gaan naar bed. we slapen heerlijk tegen mekaar aan, en de volgende dag moet zij weer om 12 uur werken. er is eigenlijk nog weinig tijd om echt te praten. maar in die tussentijd heb ik me dan denk ik wel heel fijn gevoeld. waarschijnlijk voelt zij het ook fijn. maar uiteindelijk wil ik voordat ik naar huis ga. toch duidelijkheid hebben. dus kan haar wel de tijd geven, maar daar heb ik mezelf ook mee als ik naar huis ga en ik heb nog niet gehoord hoe het nou 100% zit
ja oke, maar misschien laat ik me nu alweer meeslepen met me gevoelens dus? op dit moment denk ik er gewoon iets positiever over dan afgelopen weekend. dit komt ook op de manier hoe ze tegen me praat. tuurlijk ga ik voor de zekerheid! maar mijn mening is dat ik met mijn relatie wil doorgaan. zal ik haar duidelijk maken. en vragen over haar mening! diezelfde avond dan maar!quote:op vrijdag 2 juni 2006 12:56 schreef mind_trick het volgende:
[..]
volgens mij snappen we elkaar niet helemaal. het komt op mij over dat zij nu alles bepaalt terwijl zij niet zoveel te bepalen heeft omdat zij onzekerheid heeft gecreeërd en jij duidelijkheid wil. zij bepaalt nu alles maar je hoeft niet alles te pikken en van haar aan te nemen. moet ook zelf op de strepen gaan staan. als jij zondagavond naar haar toe gaat om duidelijkheid te krijgen, moet je die avond zelf aangeven dat je erover wilt praten en duidelijkheid wilt en je niet mee laten slepen met het moment.
ja maar denk ook dat het logisch is dat je je met je gevoelens mee laat slepen. ik had een ander topic van je gelezen en daarin stond dat je 'zondag langs mag komen van haar'. dan heb ik zoiets van 'ze moet blij zijn dat jij nog naar haar toe wil gaan ondanks haar twijfels'! denk dat je je best afhankelijk van haar gedraagt (gedurende de relatie) en dan heeft zij ook sneller het idee dat je niet zonder haar kan (wat voor jouw gevoel ook ze is) en zij kan bepalen wat ze doet, jij toch wel volgt.quote:op vrijdag 2 juni 2006 12:59 schreef mickje het volgende:
[..]
ja oke, maar misschien laat ik me nu alweer meeslepen met me gevoelens dus? op dit moment denk ik er gewoon iets positiever over dan afgelopen weekend. dit komt ook op de manier hoe ze tegen me praat. tuurlijk ga ik voor de zekerheid! maar mijn mening is dat ik met mijn relatie wil doorgaan. zal ik haar duidelijk maken. en vragen over haar mening! diezelfde avond dan maar!
ik heb op dit moment voor mezelf bepaald, onduidelijkheid voor haar is duidelijkheid voor mij. we hebben voor de 'bedenkingstijd' niet echt een bepaalde afspraak gemaakt. het kwam er gewoon op neer dat ze die nodig had/heeft. maar ik vind dat een week voldoende tijd geweest is. en hoe ik me hier opstel, dat het van haar afhangt of de relatie doorgaat of niet. zo stel ik me zeker niet op tegen haar. praat met haar en we komen er wel uit!quote:op vrijdag 2 juni 2006 13:15 schreef mind_trick het volgende:
[..]
ja maar denk ook dat het logisch is dat je je met je gevoelens mee laat slepen. ik had een ander topic van je gelezen en daarin stond dat je 'zondag langs mag komen van haar'. dan heb ik zoiets van 'ze moet blij zijn dat jij nog naar haar toe wil gaan ondanks haar twijfels'! denk dat je je best afhankelijk van haar gedraagt (gedurende de relatie) en dan heeft zij ook sneller het idee dat je niet zonder haar kan (wat voor jouw gevoel ook ze is) en zij kan bepalen wat ze doet, jij toch wel volgt.
ik weet niet wat jullie met elkaar hebben afgesproken, hoeveel tijd ze nodig denkt te hebben en zo. maar ik zou er gewoon met haar over praten, peilen wat ze nu voelt en zo. misschien dat ze nog helemaal geen duidelijkheid kan geven. het is dan aan jou wat je afleidt uit het gesprek met haar (of je bijvoorbeeld genoegen neemt wanneer ze geen duidelijkheid kan geven).
that's the spiritquote:op vrijdag 2 juni 2006 13:23 schreef mickje het volgende:
[..]
ik heb op dit moment voor mezelf bepaald, onduidelijkheid voor haar is duidelijkheid voor mij. we hebben voor de 'bedenkingstijd' niet echt een bepaalde afspraak gemaakt. het kwam er gewoon op neer dat ze die nodig had/heeft. maar ik vind dat een week voldoende tijd geweest is. en hoe ik me hier opstel, dat het van haar afhangt of de relatie doorgaat of niet. zo stel ik me zeker niet op tegen haar. praat met haar en we komen er wel uit!
let the spirit be my strenghtquote:op vrijdag 2 juni 2006 13:26 schreef mind_trick het volgende:
[..]
that's the spirit! ben het helemaal met je eens! je komt er wel.
heel veel succes + sterkte!
nee nog nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |